دنیای وب

نحوه ایجاد یک لیست مناسب در آمازون

اگر یک فروشنده آمازون هستید ، باید به شدت دستورالعمل تعیین شده توسط آمازون را دنبال کنید. بخش اول لیستی از محصولات شماست که باید به درستی بهبود یابد. لیست مناسب و معقول آمازون می تواند به شما در حفظ وب سایت قوی تر آمازون کمک کند. از این جنبه ، SEO معتبر آمازون می تواند به شما در یافتن مناسب ترین کلمات کلیدی کمک کند تا لیست کالاهای شما عملا در رتبه بالاتری قرار گیرد.

لیست شایسته آمازون تمایل دارد موارد زیر را وارد کند:

1. عنوان محصول: این اولین دسته ای است که خریدار هنگام جستجوی محصولی در آمازون به آن نگاه می کند. آمازون به شما امکان می دهد در عنوان محصول از 500 شخصیت استفاده کنید. شما باید تمام اطلاعات مناسب مربوط به لیست محصول خود ، یعنی عنوان ، عکس ، توضیحات و ویژگی های خود را پر کنید.

2. کلمات کلیدی مرتبط: طبق دستورالعمل های آمازون ، کلمات کلیدی مرتبط باید فهرست شوند. شما کلمات کلیدی متداول دارید ، اما باید کلمات تخصصی تری را شامل شود که تمایل دارند در مورد ماهیت دقیق محصول شما صحبت کنند.

3. دسته: بازرگان آمازون با قرار دادن لیست کالاهای خود در طبقه مناسب ، می تواند یک اشتباه کشنده را مرتکب شود. از طرف دیگر ، این مشکلی نیست و می توانید آن را هوشمندانه مرتب کنید. Amazon SEO به شما کمک می کند تا کالای خود را در گروه مناسب و با ترکیبی از کلمات کلیدی مناسب قرار دهید.

همیشه به یاد داشته باشید که آمازون روی عملکرد فروشندگان در سکوی بزرگ خود بسیار سختگیر است. آنها لیست محصول شما را در حالی که به مناسب ترین کلمات کلیدی ذکر شده در عنوان محصول ، توضیحات و سایر ویژگی های ذکر شده ارزیابی می کنند. آنها لیست شما را بر اساس عنوان بیشترین جستجوی و محبوب ترین محصول رتبه بندی می کنند. در این جنبه ، حداکثر تعداد کاراکترها 500 نویسه است ، زیرا شما باید جستجوگرترین و مناسب ترین کلمات کلیدی را ترکیب کنید. علاوه بر این ، کارشناس آمازون پیشنهاد می کند برای نام تجاری محصول ، توضیحات مناسب ، رنگ ، اندازه و سایر موارد اضافی در این زمینه کمک کند.

یک سئو آمازون این می تواند پوشش گسترده ای را برای لیست محصولات آمازون شما فراهم کند که شاید شما قادر به تهیه آن با هیچ کانال تبلیغاتی دیگری نیستید. استخدام مشاور سئو آمازون این باید به عنوان یک مزیت در تجارت آنلاین شما تلقی شود. شما نباید آن را به عنوان یک هزینه تجاری ، بلکه یک استراتژی تجاری موثر و راهی برای تبلیغ لیست آمازون خود ببینید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا