دنیای وب

نحوه بازنویسی مقالات در بیانیه های مطبوعاتی

بسیاری از بازاریان مقاله تفاوت بین نوشتن مقاله یا نوشتن بیانیه مطبوعاتی را نمی دانند. آنها انواع مختلفی از محتوا هستند ، اما چند روش آسان برای بازنویسی سریع و بدون زحمت مقالات در بیانیه های مطبوعاتی وجود دارد. از آنجا که قوانین و مقررات نیز بین سایت های انتشار مطبوعات و فهرست مقاله متفاوت است ، ما مراحل اساسی زیر را برای ارائه راهنمایی هایی در مورد نحوه ایجاد بیانیه های مطبوعاتی منحصر به فرد برای مقالات خود ارائه می دهیم.

1. مقاله را به یک محصول خاص تبدیل کنید

بر خلاف راهنماهای من ، شما می توانید هنگام نوشتن یک بیانیه کلی به نام محصول یا خدمات مراجعه کنید. بنابراین ، اگر شما به طور خاص محصول جدیدی را تبلیغ می کنید ، باید مطمئن شوید که مارک را به صورت آنلاین شنیده اید. شما همچنین باید به مردم در مورد محصول اطلاع دهید و بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید. در صورت نیاز ، آن را با پیشنهادهای مشابه دیگر مقایسه کنید.

2. جزئیات جزئیات

اطلاعیه مطبوعاتی ماده تبلیغاتی است ، بنابراین برای ایجاد انگیزه و ایجاد انگیزه در افراد علاقه مند به تبدیل شدن به خریداران یا مشتریان بالقوه ، باید ویژگی های اصلی را به طور عینی پوشش دهید. بنابراین اگر در مورد مشکلی در مقاله خود می نویسید ، حتماً آن را به ویژگی های محصولی که به آن مراجعه می کنید متصل کنید.

3. سازگاری ویژگی ها و مزایا

خریداران بالقوه اغلب می پرسند: “این چه فایده ای برای من دارد؟” به این س wisال عالمانه پاسخ دهید و پیروز می شوید. همانطور که در مقاله اگر قادر به ادامه کار نیستید ، باید برخی مزایا را به مشتریان اضافه کنید ، که می تواند یکی از موارد زیر باشد:

آ. این می تواند مشکلی را که اکنون با آن روبرو هستند حل کند.

ب این می تواند باعث صرفه جویی در هزینه آنها شود.

ج این می تواند باعث صرفه جویی در وقت آنها شود.

4- فراخوان برای اقدام را شامل کنید

از آنجا که اجازه ندارید دعوت به عمل خود را در مقاله خود بگنجانید ، باید اطمینان حاصل کنید که این کار را در متن روابط عمومی انجام دهید. از آنجا که خط امضایی برای قرار دادن آن نخواهید داشت ، می توانید محصول را در صورت اجازه به مقاله اعلامیه مطبوعات پیوند دهید یا فراخوان اقدام بنویسید و آن را در انتهای بیانیه مطبوعاتی قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که به خوانندگان خود دلایل کافی برای بررسی محصول را ارائه می دهید.

5. معامله کنید

شما در مقاله خود سعی داشتید تا حد ممکن عینی و آموزنده باشید. با این حال ، هنگام بازنویسی مقاله خود برای یک بیانیه مطبوعاتی ، باید این کار را به سبک بازبینی انجام دهید. بنابراین بلافاصله همه اطلاعات را منتشر نکنید ، اما به تخفیف های ویژه ، پس انداز و هر چیزی که ممکن است روی مردم تأثیر بگذارد اشاره کنید.

توجه: اگرچه مجاز است متن تبلیغاتی و ارجاعات بیشتری نسبت به یک مقاله در یک بیانیه مطبوعاتی وارد کنید ، همیشه قبل از ارسال بیانیه مطبوعاتی ، شرایط و قوانین انتشار را بررسی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا