دنیای وب

نحوه برجسته کردن محصول یا خدمات خود – از بازاریابی ویدیویی استفاده کنید

تبلیغات چاپی آنها با مرگ آهسته می میرند. گفته می شود که میانگین انتقال تبلیغات چاپی زیر نرخ تبدیل 10٪ کاهش یافته است. این بدان معناست که کمتر از 10٪ مخاطبی که تبلیغات چاپی می خوانند در بهترین حالت مشتری خواهند شد. فقط به آخرین مجله یا روزنامه ای که خوانده اید فکر کنید. آیا می توانید هر یک از تبلیغات را خنثیسازی کنید؟ به طور متوسط ​​، در هر صفحه مجله حداقل یک آگهی چاپی وجود دارد. این برابر با 22 تبلیغات چاپی در هر مجله است. آیا می توانید بیش از یک تبلیغ را به خاطر بسپارید؟

بازاریابی ایمیلی همچنین در حال کاهش است. Google به همراه سایر موتورهای جستجوگر برتر ، مرتباً الگوریتم های جدیدی را برای مرتب سازی هرزنامه معرفی می کنند. این امر چگونه روی کار شما تأثیر می گذارد؟ این الگوریتم میزان میزان فعالیت های ایمیل را که خریداران آنلاین یا تکرار مشتریان می خوانند یا تماشا می کنند ، کاهش می دهد و این یک پدیده بسیار ناگوار است. این بدان معناست که شما به یک شرکت بازاریابی پرداخت کرده اید تا یک کمپین نامه الکترونیکی ایجاد کنید که هر بار شکست بخورد ، حتی قبل از اینکه مخاطبان شما آن را بخوانند یا آن را ببینند.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی او همچنین درخشش اولیه خود را از دست داد. به نظر می رسد بیشتر کاربران فیس بوک و توییتر یک چیز مشترک دارند. آنها موافق هستند که تنها زمانی که به بازاریابی رسانه های اجتماعی علاقه مند هستند این است که اگر این عکس یا یک کوپن یا یک تصویر جالب است که آنها را مجبور می کند متن همراه با آن تصویر را بخوانند.

مردم قبلاً خود را آموزش داده اند که سریعاً با به روزرسانی وضعیت و توییت ، سریع بکشند و فقط کسانی که توجه را جلب می کنند یا فوراً توجه ما را جلب می کنند ، متوقف شوند. به نظر می رسد کاربران توییتر کمتر دنبال می کنند در حالی که کاربران فیس بوک نیز تعداد دوستان کمتری دارند. در حقیقت ، متوسط ​​کاربر فقط می تواند 1 را بخواند اگر روزانه هرگونه به روزرسانی در وضعیت یا اخبار موجود از صفحات “پسندیده” شرکت وجود دارد.

از خود بپرسید که در حال حاضر مبلغ بازاریابی در رسانه های اجتماعی چقدر پرداخت می کنید؟ در سال گذشته چند پیروان جدید کسب کردید؟ اندازه جمعیت فعلی کشور که در آن کسب و کار شما واقع شده است چقدر است؟ در حال حاضر چه بخشی از 1٪ شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند؟

بنابراین چگونه شرکت یا محصول خود را با موفقیت به بازار عرضه می کنید؟

بازاریابی ویدیویی جواب بدون شک است.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که متوسط ​​کاربر اینترنت بیش از 20 دقیقه در روز برای تماشای فیلم ها صرف می کند. به طور متوسط ​​، 80٪ از کاربران فیس بوک بر روی دکمه پخش در هر ویدئویی که راه خود را برای فیدشان پیدا می کند ، کلیک می کنند. اگر این ویدئو در توییت باشد کاربران توییتر احتمالاً 5 توییت را می خوانند.

تبلیغات نیز گزینه ای مناسب است زیرا هزینه تبلیغات در شبکه ها و کانال های محلی مقرون به صرفه تر می شود. به عنوان مثال در ایالات متحده آمریکا این کشور به مناطق مختلف بازار یا DMA تقسیم می شود که هر کد پستی متعلق به یک است. DMA توسط بزرگترین شهر تعیین می شود و این بازارها روشی مؤثر برای تبلیغ کنندگان برای دستیابی به منطقه ای از جمعیت دریافت کننده پیشنهادهای رسانه ای مشابه است.

صرف نظر از اینکه از رسانه فوق استفاده می کنید یا فقط از بازاریابی ویدیویی در وب سایت خود استفاده می کنید ، واضح است که این روش تبلیغی دیگر نمی تواند نادیده گرفته یا نادیده گرفته شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا