دنیای وب

نحوه بستن نامه فروش خود

شما نامه فروش را می نویسید که با نوشتن تبدیل می شود انگار با کسی که به آن اهمیت می دهید چت می کنید. شما با صدای بی نظیر خود می نویسید. البته این با هر چیز دیگری که در اختیار دارید ترکیب می شود.

به عنوان مثال ، اگر کسی در موتور جستجوگر مرا جستجو کند یا تصمیم بگیرد که ابتدا کتاب من را بخرد ، چیزی درباره من پیدا خواهد کرد. آنها می خواهند آنچه را كه شان انجام می دهد را آزمایش كنند ، و اتصال به اینترنت و پیدا كردن افراد دیگری كه درباره من صحبت می كنند ، بسیار آسان است و افراد دیگری را كه مایل هستند نسخه ای از چیزی را كه ایجاد كرده اید به اشتراک بگذارند ، پیدا می كنند.

یا ، بسیار آسان است که به آمازون بروید و کتاب بخرید و آن را بخوانید ، و آنها می نویسند “وای! حالا من واقعاً به شاون اعتماد دارم! من مقالاتی را خوانده ام که نام او را دارند. مقالاتی که او بارگذاری می کند.”

بگو که مرا جستجو کردی و این چیزها را دیدی ، بعد برگرد و یک هفته بعد نامه فروش را بخوان – من هنوز نیازی به التماس ، قرض گرفتن ، سرقت یا چیزهایی از این دست ندارم که بازوی خود را بچرخانم تا بتوانم شما را بخرم. زیرا من یک شخص واقعی هستم و شما به من اعتماد دارید. نه فقط به این دلیل که نامه فروش نوشتم. با این حال ، زیرا شما در زمینه کل وب درباره من آموخته اید ، به دلیل داشتن مقالات ، به دلیل واج ، به دلیل کتاب ، به آنجا اعتماد دارید. نامه فروش به سادگی تمام می شود.

حتی لازم نیست که در پایان نامه فروش فانتزی داشته باشم ، می توانم چیزی را به همین سادگی بیان کنم ، “در اینجا چیزی وجود دارد ، اگر می خواهید زندگی خود را با اضافه کردن یک برنامه آموزشی تغییر دهید ، توصیه می کنم یک آموزش تهیه کنید. در اینجا نحوه تحویل آن ارائه شده است ، در اینجا نحوه تحویل آن ، در اینجا حقیقت موضوع ، این می تواند باشد. با ارزش X ، Y ، Z برای شخص مناسب. فقط براساس آنچه شخص می تواند با آن انجام دهد اما فعلاً ، من این را با این قیمت خاص بازاریابی می کنم ، نمی دانم چه مدت می توانم آن را در آن قیمت نگه دارم ، شما احتمالاً می دانید که من نمی خواهم جهان با این اطلاعات اشباع شده است. من نمی دانم چه مدت می توانم آن را با این قیمت حفظ کنم. اما اگر می خواهید زندگی خود را تغییر دهید ، مشکل اینجا نیست ، خواه 100 دلار ، 200 دلار ، 1 دلار یا 10 دلار باشد. هزار دلار ، اگر بتوانید آن را بپردازید ، قیمت در اینجا مشکل نیست ، مسئله این است که به من اعتماد کنید من کتاب من را خوانده ام ، مقاله های خود را خوانده ام ، بعضی از سونی های من را گوش کرده ام. من نامه فروش من را خوانده ام ، شما به من اعتماد دارید می خواهید تغییر کنید؟ زندگی شما از طریق یک برنامه آموزشی؟ اگر چنین است ، در آموزش من سرمایه گذاری کنید. “

احتمالاً این امر را تمیز خواهید کرد ، اما این یک نمونه نزدیک از نامه ای است که به این سبک گفتگو نوشته شده است.

آنچه من فقط با شما به اشتراک گذاشته ام واقعاً خلاصه می کند که چگونه کسی می تواند به عنوان یک شخص عادی یک نسخه را بنویسد.

مکانی برای تمام آن دوره های عالی نگارش کپی رایت وجود دارد. من فکر می کنم جایی برای کسی وجود دارد که بتواند بگوید: من همه این کارها را کردم ، اما شاید می خواهم بهتر شوم. می خواهم چند خط یاد بگیرم که پیام را تقویت می کند. یا ، من در این حالت عادی هستم و می توانم مکالمه ای با کافه داشته باشم ، اما وقتی برای نوشتن آن میرم ، فضایی در ذهنم ایجاد می شود.

سپس می خواهید یک دوره نوشتن نسخه را از یک نویسنده نویسنده بسیار فریبنده بخرید و 17 منطقه را که می گوید برای اصلاح کردن یاد خواهید گرفت. اما سعی نکنید تمام اطلاعات آنها را کپی و جای گذاری کنید. شما شروع ، میانه و پایان نامه فروش را می آموزید.

با این حال ، شما به این فکر می روید که در یک کافه مکالمه داشته باشید و کل پیام را بنویسید که انگار مکالمه است. این را به عنوان پایه خود استفاده کنید و از چرخه نوشتن آگهی برای بهبود این امر استفاده کنید – نه به عنوان یک فرمول خشک خشک.

اگر واقعاً با نحوه نوشتن تلاش می کنید و فقط به یک صفحه خالی روی صفحه خیره شده اید ، ممکن است نیاز داشته باشید مستقیم به مسیر کپی نوشتن بپردازید.

علاوه بر این ، من می خواهم بگویم برای خرید برخی از کتابها در زمینه ارتباطات. حتی اگر فرد متاهل نباشد ، کتابی در مورد برقراری ارتباط با همسرتان کتاب بسیار خوبی خواهد بود برای یادگیری نحوه برقراری ارتباط با هر کس. کتاب ارتباطات در یک محیط تجاری برای هر کسی که می خواهد یاد بگیرد چگونه با همسرش ارتباط برقرار کند ، یک کتاب عالی خواهد بود!

چرا؟ از آنجا که ارتباط ، ارتباط است ، ارتباط است. اگر شخصی به آنجا رفته و 10 کتاب در زمینه ارتباطات ، 1 در برقراری ارتباط با فرزندان خود ، 1 در برقراری ارتباط با همسرتان ، 1 در برقراری ارتباط با همسرتان ، 1 در برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه خود ، 1 در برقراری ارتباط با مشتریان ، 1 در ارتباط با فروش ، و 1 در ارتباط با فروش و خرید هر یک همه آنها خوانده شده ، مورد مطالعه و مطالعه قرار گرفته اند.

سپس این کار را در زندگی روزمره خود شروع کنید. نه فقط هنگام نوشتن یک نسخه! فکر می کنم متوجه خواهید شد که نسخه شما بالا می رود. این شما را به سطح بعدی می برد ، زیرا بسیار ظریف تر خواهد شد – شما با مشتریان بالقوه خود به روشی بسیار شخصی و بسیار شخصی ارتباط برقرار خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا