دنیای وب

نحوه تبدیل نمایش پاورپوینت به فیلم Animoto

اکثر مردم می دانند که چگونه یک ارائه پاورپوینت ایجاد کنند ، اما بسیاری از افراد نمی دانند که همان ارائه می تواند به راحتی به یک فیلم Animoto تبدیل شود ، که می تواند به YouTube ارسال شود و به عنوان منبع بازاریابی ویدیویی استفاده شود. اطلاعات زیر نحوه دستیابی آسان به این هدف را مشخص می کند.

هنگام ایجاد یک فایل PowerPoint ، توصیه می کنم آن را کوچک و کوتاه (بیش از 12 اسلاید) نگه دارید و از بزرگ بودن قلم خود اطمینان حاصل کنید تا هنگام تماشای فیلم به راحتی خوانده شود. پس از پایان کار با PowerPoint ، آن را به عنوان یک فایل a.ppt ذخیره کنید (در اینجا چیز خاصی نیست – شما فقط به یک کپی از آن در رایانه خود نیاز دارید).

کاری که اکنون می خواهیم انجام دهیم ذخیره هر اسلاید پاورپوینت به عنوان تصویر است – راه آسان. پوشه ای را در دسک تاپ خود ایجاد کنید تا تصاویر شما در آن ذخیره شود. فایل PowerPoint خود را باز کنید و به آن بروید پرونده> ذخیره به عنوان> سایر قالب ها یا در پرونده> ذخیره به عنوان جعبه گفتگو را انتخاب کنید قالب تبادل گرافیک GIF (* .gif).

توجه داشته باشید: اطمینان حاصل کنید که پرونده های * .gifs را در پوشه ای که قبلاً ایجاد شده ذخیره کنید.

ضربه بزنید صرفه جویی این دکمه در پاورپوینت است و تصاویر در داخل پوشه ای که ایجاد کرده اید ذخیره می شوند – اکنون 10-12 عکس ذخیره خواهید شد.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، یک حساب Animoto رایگان ایجاد کنید. ایجاد یک فیلم در Animoto را انتخاب کرده و یک تصویر زمینه رایگان انتخاب کنید. پیش نمایش پس زمینه نمایش داده می شود. روی پیوندی که می گوید “ایجاد یک ویدیوی رایگان 30 ثانیه ای” کلیک کنید. شما فقط باید از یک فیلم رایگان استفاده کنید ، اما اگر فیلم طولانی تری بخواهید می توانید هزینه آن را پرداخت کنید.

رابط ویدئو نمایش داده می شود. ضربه بزنید عکسها را بارگذاری کنید یک دکمه و آن را به پوشه ای که در آن تصاویر PowerPoint * .gif را ذخیره کرده اید نشان دهید. شاید لازم باشد ترتیب عکس های خود را در Animoto تنظیم کنید – در صورت لزوم حتی می توانید اسلایدها را اضافه کنید. موسیقی را برای ویدیوی خود انتخاب یا بارگیری کنید.

ضربه بزنید نهایی کردن شما می توانید اطلاعات مربوط به فیلم خود را وارد کنید ، جایی که می توانید اصطلاحات جستجوگرها و سایر متغیرها را برای کمک به استفاده از ویدیوی خود در بازاریابی ویدیویی وارد کنید. پس از اتمام ، روی ضربه بزنید یک ویدیو ایجاد کنید دکمه. پس از ایجاد ویدئو ، می توانید ویدیو را به YouTube صادر کنید. پس از ورود به YouTube ، می توانید اطلاعات اضافی را که برای سئو و بازاریابی ویدیویی مفید است اضافه کنید.

به طور کلی ، این فرآیند 5 دقیقه یا کمتر طول می کشد ، اما بسیار موثر است. برای کمک به این موضوع یا کسب اطلاعات بیشتر ، در صورت تمایل به وب سایت ما مراجعه کنید یا برای ما ایمیل ارسال کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا