دنیای وب

نحوه تمیز کردن فرشهای پوست گوسفند

هیچ چیز مانند احساس لوکس و نرم یک فرش واقعی پوست گوسفند برای اضافه کردن گرمای شگفت انگیز به هر اتاق وجود ندارد. اما پس از ترافیک منظم روزانه ، آنها شروع به نشان دادن خاک می کنند. بنابراین سوال اینجاست که چگونه این فرش ها را تمیز می کنید؟

البته اگر فرش پوست گوسفند شما دارای دستورالعمل های مراقبت ویژه است ، پس حتماً آن را دنبال کنید زیرا ممکن است هرگونه تضمینی را باطل کند. اما اگر این دستورالعمل ها را ندارید ، این همان چیزی است که ما با مشتریان خود به اشتراک می گذاریم.

مراقبت منظم:

قبل از شستشو ، بسیاری از فرشهای پوست گوسفند را می توان با تمیز کردن الیاف با برس سیمی و سپس تکان دادن چرم و یا حتی تمیز کردن آن با بازوی متصل ، حفظ کرد – نه آن چیزی که از میله ریسندگی استفاده می کند ، زیرا می تواند به الیاف آسیب برساند.

روش های شستشو:

تمیز کردن اسپات: با یکی از صابون های ذکر شده در بخش صابون زیر.

• شستشوی ماشین با چرخه ملایم یا شستشوی دست در آب سرد یا گرم. ما توصیه نمی کنیم کمربندهای با رنگ تیره را در ماشین لباسشویی بشویید زیرا ممکن است رنگ محو یا خونریزی شود. برای گرد و غبار شدید ، می توانید تا 20 دقیقه پوست تمیز کننده / شامپو پوست گوسفند را خیس کنید.

• همچنین می توانید پوست گوسفند را تمیز و با روحیه سفید ، هیدروکربن یا پرکلوره اتیلن خشک کنید.

دمای آب:

آب نباید بیش از 100 درجه باشد.

صابون:

فقط از مواد شوینده و مواد شوینده غیر قلیایی ملایم استفاده کنید که حاوی آنزیمهای بیولوژیکی نباشند. تخمدان / آنزیم ها روند برنزه کردن را معکوس می کنند که می تواند به پوست گوسفندان آسیب برساند. ما صابون Castile یا صابون تخریب پذیر را به عنوان شستشوی پشم کوکابورا توصیه می کنیم. از مواد شوینده پشمی یا رختشویی مانند Tide استفاده نکنید.

خشك كردن:

صاف یا خشک صاف و کشیده و کشش به شکل در حالی که هنوز مرطوب است. برای نتیجه بهتر ، می توانید پوست گوسفند را با یک برس سیم تمیز کنید تا به تورم فیبرها کمک کند. هر کاری انجام دهید ، فرشهای پوست گوسفند را در خشک کن خشک نکنید. حتی زیباترین ممکن است باعث کوچک شدن فرش پوست گوسفند و یا سخت شدن پوسته شود.

پس از خشک شدن ، دادن یک فرش قوی پوست گوسفند به ترمیم ظاهر نرم پشم کمک می کند.

اگر بعد از تمیز کردن قصد دارید فرش را ذخیره کنید ، حتما آن را کاملاً خشک کنید. سپس مکانی خنک و مطبوع را انتخاب کنید که در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد ، مانند یک کمد بزرگ. ما توصیه نمی کنیم برای هر مدت طولانی محصولات پوستی گوسفند را در کیسه های پلاستیکی نگهداری کنید. پلاستیک اجازه نمی دهد که فیبرها به درستی تنفس کنند. بنابراین تراکم ممکن است در شرایط گرم رخ دهد که منجر به آسیب به پوست گوسفند با گذشت زمان می شود.

فرشهای پوست گوسفند یک سرمایه گذاری عالی برای خانه شما است ، اما با مراقبت مناسب ، تمیز کردن و نگهداری آنها قادر خواهید بود برای سال های طولانی از فرش های پوست گوسفند لذت ببرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا