دنیای وب

نحوه جستجوی دقیق در Google

نمایش داده شده در جستجوی Google با سئو

SEO همچنین به عنوان SEO شناخته می شود. در حالی که رتبه بندی موتورهای جستجو مهم است. ظاهر شدن در نتایج جستجو منبع ترافیک واقعی است. بنابراین ، بسیاری از سایتهایی که در صفحه نتایج ظاهر می شوند لزوماً صفحه اول نیستند. برعکس. زیرا ظاهر شدن در صفحه نتایج با شدت عبارت جستجو هدفمند تعیین می شود. یا شدت کلمات کلیدی هدفمند شما. اما ترفند این است که از اصطلاح جستجو یا کلمه کلیدی هدف در متن متن استفاده کنید. بنابراین ، ایجاد مجموعه ای از اصطلاحات جستجوی هدفمند و کلمات کلیدی به طرز ناامیدی با هم کار نمی کنند. زیرا موتورهای جستجو محتوای با کیفیت را ترجیح می دهند. روزهای بازاریابی کپی / چسباندن به پایان رسیده است.

رتبه صفحه به خصوص برای ایجاد شهرت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. SEO با ایجاد محتوا بسیاری از وبلاگ نویسان تازه کار را نابینا کرده است. کلمه کلیدی مورد نظر و اصطلاح جستجو را جستجو کنید. تراکم و زمینه اغلب در تلاش برای ضرب و شتم SEO است. بنابراین برای ظاهر شدن در بالا ، باید چهار قانون اساسی را رعایت کنید. قرار دادن کلمات کلیدی و عبارات جستجو ، تراکم کلمات کلیدی و اصطلاحات جستجو به همراه کیفیت محتوای شما. و در آخر ، لینکهای با کیفیت بالا به مطالب مشابه.

چگونه می توان از کلمات کلیدی و قرار دادن عبارت استفاده کرد

Google یک ابزار عالی عالی ارائه می دهد. برای اینکه بتوانید کلمات کلیدی و عبارات مرتبط را جستجو کنید تا در نتایج جستجو ظاهر شوند. به ابزاری به نام “برنامه ریز کلمات کلیدی Googleکه می توانید از طریق حساب Google Ads خود (که قبلاً با آن Google Ad-Words شناخته می شده است) دسترسی داشته باشید. سپس کلمات کلیدی و اصطلاحات جستجو را با حداکثر 2 تا 3 کلمه کلیدی در کنار هم جستجو کنید. نتایج جستجوی Google ظاهر می شود “اصطلاح جستجوی شمادر زیریک ایدهشما باید از این دو مجموعه کلمه کلیدی در محتوای خود استفاده کنید اما همیشه باید با جستجوی حجم بالا و رقابت با حجم کم ، کلمات کلیدی و عباراتی را هدف قرار دهید.

کلمه کلیدی یا اصطلاح جستجو را که می خواهید وبلاگ یا پست خود را در مرورگر خود نشان دهید قرار دهید. همچنین اولین کلمه یا عبارت عنوان یا وبلاگ پست شما. این بدان معنی است که این اولین کلمه ای است که هنگام خزیدن سایت شما توسط موتورهای جستجو مشخص شده است. بنابراین می توان کار شما را در گروه مناسب قرار داد. برای رسیدن به مخاطب علاقه مند. علاوه بر این ، شما می خواهید محتوای پست را با کلمات کلیدی هدف و عبارات جستجو پر کنید. و سعی کنید عبارت جستجوی هدف اولین جمله هر پاراگراف را بسازید.

Google روزانه میلیاردها جستجوی منحصر به فرد را درمان می کند (حدود 3.5 میلیارد). اما چالش استفاده از آن در متن جمله است. سرانجام ، تمام کلمات کلیدی و عباراتی Google که می خواهید هدف گذاری کنید باید در جمله اول پاراگراف اول باشند.

قرار دادن کلید واژه و شدت پیشنهادی

کلمه کلیدی هدف و / یا عبارت جستجو حداقل باید یک بار در عنوان ظاهر شود. اما سعی کنید کلمه کلیدی و عبارت مورد نظر را بیش از دوبار در توضیحات متا گنجانید. و در مورد محتوای منتشر شده یا صفحه. تراکم کلمات کلیدی کمتر از 0.6٪ نیست. که تقریباً 6 بار محاسبه می شود. اما 6٪ حداقل مورد نیاز است. با این حال ، حداکثر توصیه شده برای بدست آوردن نتایج جستجوی بهتر ، حدود 2-4 بار (2/2٪ – 4/2٪) است. اما باید این را اضافه کنم که داشتن یک تراکم کلمات کلیدی بالا به کار زیادی نیاز دارد. برای نمایش در نتایج جستجو ، شما همچنین باید از کلمات کلیدی هدفمند و عبارات جستجو به عنوان برچسب استفاده کنید. اما فراموش نکنید که توضیحات مربوط به تمام برچسب هایی را که استفاده می کنید اضافه کنید.

Google همچنین در توضیحات برچسب خاصی که برای محتوای خاص استفاده می شود ، کلمات کلیدی و اصطلاحات را جستجو می کند. در واقع ، همه دسته ها و برچسب ها باید دارای توضیحات غنی از کلمات کلیدی باشند. این یک مزیت بزرگ است. بازگشت به اصول سئو. هنر گفتن موتورهای جستجو در مورد شغل شما. اما اغلب دشوارتر از حد انتظار است. زیرا محتوا باید به مرور زمان ایجاد شود. به منظور حفظ انحصار از طریق شناخت. همراه با تراکم و عبارات کلمه کلیدی. همچنین از کلمات انتقالی و زیر عنوان استفاده می شود که نقش اساسی دارند. برای نمایش در بالای Google.

محتوا و تبدیل بی نظیر

نتایج با محتوای منحصر به فرد بسیار افزایش یافته است. چیزی در هر کجای اینترنت موجود نیست. بنابراین Google نیز برای به دست آوردن دانش مورد نیاز خود استفاده می شود. برای ایجاد و تشخیص چنین محتوا به عنوان یک حرفه ای در زمینه خود. این تنها “راز“در مورد کسب درآمد آنلاین. شما باید دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید به بازدید کننده خود بدهید. بنابراین کلمه کلیدی و / یا عبارت جستجو باید با دردناک بودن دقیق باشد. شما باید تا آنجا که ممکن است دانش جمع کنید. سپس آن دانش را به یک منبع آنلاین درآمد تبدیل کنید. برای نمایش در نتایج جستجو ، همه به بستگی به محتوا و کیفیت محتوا بستگی دارد.

موقعیتی که سایت شما در صفحه نتایج جستجو نشان می دهد ، مطمئناً بازدید کننده را به خود جلب می کند. این که آیا شما از این بازدیدکنندگان سود خواهید برد ، کاملاً به عهده شماست. تنها راه برای انجام این کار تأمین ارزش است. در حالی که روی اولین برداشت نیز متمرکز است. بازدیدکننده شما هنگام پیوند پیوند خود ابتدا چه می بیند؟ آیا برداشت اول (انتشار یک عکس عالی) راه حل یک نیاز مشترک را پیشنهاد می کند؟ آیا کنجکاوی میل به دانستن بیشتر را برانگیخته است؟

نتایج بهتر برای محتوای حرفه ای کار می کنند. این هرگز تغییر نخواهد کرد. اما اطلاعات گسترده ای برای کشف با استفاده از جستجوی Google دارید. تمام دانش لازم برای ارائه ارزش مورد نیاز شما را دارد.

پیوند به سایتهای با کیفیت بالا از درون محتوای شما

با استفاده از ابزار Google Keyword Planner جستجو کنید. قانون اساسی حجم جستجوی بالا و رقابت پایین است. از کلمه کلیدی هدف دقیق و اصطلاح جستجو استفاده شده توسط Keyword Planner استفاده کنید. و به جستجوی سایت های مرتبط بپردازید. اما همچنین اطمینان حاصل کنید که https فعال است. از آنجا که به نظر می رسد پیوندهای ایمن توسط موتورهای جستجو ارجح است. به سادگی یک چک کلمه کلیدی را اجرا کنید. سپس به اکثر سایتها یا مقاله های مرتبط پیوند دهید. اما چگونه سایتهایی را با لینک های با کیفیت بالا می شناسید؟

حجم ترافیک سایت خاص را می توان با استفاده از ابزارهای مشابه مشاهده کرد. رتبه صفحه را می توان با استفاده از “Google Checker Checker” یا “Check Page Rank (Dot Net)” بررسی کرد در حالی که شما همچنین می خواهید سایت “Trust Trust” را با “کلاهبرداری” بررسی کنید. فقط کافی است Google را برای این کلمات کلیدی جستجو کنید و به همه این ابزار رایگان دسترسی پیدا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا