دنیای وب

نحوه درآمدزایی در فروش جواهرات پرنعمت

محبوبیت جواهرات قدیمی فرصتی عالی برای انواع خلاقانه که علاقمند به داشتن یک تجارت کوچک هستند ، ایجاد کرده است. یادگیری چگونگی کسب درآمد از فروش جواهرات قدیمی نیاز به تحقیق و صبر در حین جمع آوری سهام با کیفیت و مشخص کردن مقرون به صرفه ترین فروشگاه ها دارد. در حالی که فروش آنلاین با پتانسیل فروش بیشتر به یک بازار بین المللی می رسد ، فروش محلی می تواند به دلیل رقابت کمتر اما با فروش بالقوه کمتر ، منجر به قیمت های بالاتر شود.

برای غیر جمع کننده جواهرات قدیمی ، مهم است که به طور کلی با این زمینه آشنا شوید ، اما به طور خاص ، شناختن انواع مواد معدنی مورد استفاده در جواهرات باستانی ، طراحان معروف و قطعات کلکسیونی بسیار مهم است. از حلقه جواهرات می توان برای شناسایی برچسب های طراح ، طراحان و محتوای فلزی استفاده کرد.

گذشته از طلا ، نقره و استرلینگ – مخلوطی از نقره با روکش طلا – رومیوم بسیار مورد توجه است. پس از جنگ جهانی دوم توسط طراحان جواهرات پرنعمت با کیفیت و از نظر ظاهری و با پلاتین شبیه به Rhodium بود.

به دنبال جواهرات عتیقه در فروش گاراژ ، فروش املاک و مستغلات و بازارهای کلیسا باشید. بازارهای گله همچنین منبع عالی جواهرات کلکسیونی قدیمی هستند. حراج های آنلاین اغلب جواهرات قدیمی زیادی را می فروشند. خرید جواهرات به صورت قرعه کشی ممکن است منجر به برخی از گنجینه هایی شود که فروشنده نادیده گرفته است. علاوه بر جستجوی امضاهای طراحان جواهرات ، به جستجوی قطعات بدون علامت بپردازید که نشانگر صنایع دستی عالی یا طرح های غیر معمول است.

قیمت ها را بصورت آنلاین و در فروشگاه های عتیقه فروشی جستجو کنید. قیمت ها را رقابتی نگه دارید ، اما جایی برای مذاکره با مشتریان بگذارید. موارد نمایش داده شده در یک فروشگاه اینترنتی یا بازار معمولاً قیمت تعیین می کنند. قطعات و کلکسیون های قابل جمع آوری به صورت آنلاین به فروش می رسد زیرا بسیاری از مجموعه داران به دنبال سازنده یا قطعات خاص برای تکمیل مجموعه های جزئی هستند.

هزینه هایی را که بسیاری از فروشگاه های آنلاین برای لیست موارد یا اقلام فروخته شده هزینه می کنند در نظر بگیرید. هزینه حساب بازرگان نیز باید در قیمت جواهرات محاسبه شود. تبلیغات ، تبلیغات و زمان صرف تمیز کردن یا تعمیر جواهرات جزئی نیز باید در قیمت فروش گنجانده شود.

جواهرات فروخته شده در بازار کک را می توان تشخیص داد که جای مذاکره را می گذارد. 10-20 of از فرصت ها باید چانه زنی زیادی را ترک کنند و هنوز هم سود منطقی کسب کنند. هنگام تعیین قیمت ، هزینه اجاره کابین را به اضافه هزینه گاز و زمان لازم برای تهیه و شکستن کابین اضافه کنید.

هنگام قرار دادن وسایل روی محموله در فروشگاه های بوتیک یا فروشگاه های محلی ، صاحب فروشگاه پس از فروش کالا تا حدود 50 درصد از قیمت فروش را حفظ می کند. بازپرداخت سود حاصل از فروش حمل و نقل غیر منطقی است مگر اینکه بازار داخلی فوق العاده قوی از قیمت های رده بالا پشتیبانی کند.

در مورد فروش آنلاین ، محبوبیت طراح ، نعناع یا شرایط عالی موارد جواهرات و تصاویر با کیفیت بالا بر فروش تأثیر می گذارد. عکس ها باید آسیب و یا مشکلات خریدار بالقوه را منعکس کنند. فراموش نکنید که یک لیست پستی مشتری ایجاد کنید تا بتوانید یک سهام جدید را در اختیار داشته باشید تا در خریداران مکرر قفل شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا