دنیای وب

نحوه دریافت ترافیک بی پایان اینترنت

از آنجا که اینترنت به مکانی بزرگ برای زندگی جدید تبدیل شده است ، همه هدف ما این است که به بهترین نتیجه ممکن برسیم. شما باید بشنوید ، و ممکن است مطالبی را بخوانید که راه مشخصی را برای شما پول در نظر می گیرد ، اما کسی واقعاً توضیح نمی دهد که چگونه این کار انجام شده است. من شما را با استفاده از روش گام به گام راهنمای دریافت بهترین ترافیک وب سایت تا کنون راهنمایی می کنم. در نهایت ، شما در مسیر کشف ترافیک وب سایت ، کالای ویژه یا محصول وابسته خود قرار خواهید گرفت. در اینجا چند مرحله کلیدی برای گرفتن ترافیک وب سایت آورده شده است:

* مقالات زیادی راجع به موضوعی که مربوط به موقعیت شماست بنویسید ، سپس آنها را در دایرکتوری مقالات پیشرو در اینترنت منتشر کنید. اطمینان حاصل کنید که مقاله های خود را به EzineArticles.com ارسال نمی کنید ، این بهترین فهرست مقاله آنلاین است و از نظر گوگل بسیار رتبه بندی شده است (همچنین به آن سطح PR گفته می شود). این روش برای جذب ترافیک به تنهایی بسیار مهم است زیرا گوگل می تواند مقالات شما را به عنوان محتوای با کیفیت بالا انتخاب کند و در صفحه اول (بسته به کلمه کلیدی که انتخاب می کنید) برای اولین بار در معرض دید شما قرار بگیرد تا در معرض دید بیشتر و ترافیک بیشتر قرار بگیرد.

* ترافیک وب سایت فعال است. شما باید قدرت این مرحله را بدانید تا اقدامی هیجان انگیز در سایت خود داشته باشید. مقالات خود را در سایت های شبکه مانند squidoo و hubpages بازنویسی و ارسال کنید. این به شما کمک می کند تا بیشتر و بیشتر به سایت خود مراجعه کنید.

* استفاده از نشانک اجتماعی شما برای افزایش ترافیک در وب سایت شما بسیار مهم است. برای جلوگیری از ممنوعیت سایت شما از این خدمات ، باید سایت خود را با دیگر سایت های شبکه علامت گذاری کنید. اگر به دنبال یک سرویس رایگان هستید ، از onlywire.com استفاده کنید که برترین وب سایت برای این نوع خدمات است.

* سرانجام ، قبل از راه اندازی هر کاری یا شروع به لذت بردن از سیستم ترافیک در وب سایت خود ، باید تمام کارهایی را که در تجارت خود انجام می دهید ، آزمایش کنید ، اگر می خواهید موفقیت طولانی مدت در تجارت بازاریابی اینترنتی داشته باشید. وضعیت ترافیک خود را پیگیری کنید و کارهایی را انجام دهید که کار می کنند و بقیه را ترک کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا