دنیای وب

نحوه ساخت فروشگاه آمازون خود – فیلم آموزش آنلاین

من به دلیل انتخاب گسترده محصولات خود برای ارائه ، قیمت گذاری رقابتی و کل تجربه خریدار به عنوان حدس دوم آنچه که من احتمالاً خواهم خرید و معمولاً انجام می دهم ، دوست دارم و عاشق آمازون هستم. این یک سایت هوشمند است و افرادی که مرتباً می خرید می توانند فقط به تعداد بیشتری مراجعه کنند.

آنچه به عنوان توزیع کننده کتاب آنلاین آغاز شد به یک غول جهانی خرده فروشی واقعی تبدیل شده است که هر کالای قابل تصور را ارائه می دهد و به رشد خود ادامه می دهد. با استفاده از این محدوده چشمگیر و پایگاه مشتری ، می توان فرصتهای شغلی را که ممکن است برای کسی که می خواهد وارد کل سبد خرید آمازون شود ، آسان می شود. خبر خوب این است: شما می توانید با بازاریابی و فروش محصولات آمازون خود به تنهایی روی باند باند و شروع به بدست آوردن پول جدی آنلاین کنید ، در اینجا چگونگی ارائه شده است.

آمازون روشهای مختلفی را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید به کل کاتالوگ خود و فروش آن متصل شوید ، با این حال برخی از آنها به درجه خاصی از مهارت فنی و قابلیت های برنامه نویسی نیاز دارند تا از API ها و مجموعه داده های خود بیشترین بهره را ببرید نیازی به نگرانی در مورد این یا دانش خود در مورد برنامه نویسی نیست. در واقع ، شما برای راه‌اندازی و اجرای فروشگاه آمازون خود که آماده فروش در کمتر از یک ساعت است ، نیازی به مهارت فنی ندارید!

به عنوان یک شریک آمازون ، تمام ابزارهای مورد نیاز خود را برای ساخت سریع فروشگاه خود ، انتخاب کالاهایی که می خواهید بفروشید ، ظاهر و احساس سایت خود را سفارشی کنید و به راحتی آنها را در صفحات وب خود پیاده کنید.

در اینجا مراحل ساده ای که می توانید بلافاصله استفاده کنید:

1. به عنوان شریک در آمازون ثبت نام کنید. در انتهای صفحه تحت “پیوستن به همکاران” پیوند دهید.

2. وارد شوید و یک شناسه را برای فروشگاه خود انتخاب کنید تا آمازون بتواند فروش شما را پیگیری کند.

3. در زیر برگه aStore ، دسته (های) کالایی را که می خواهید بفروشید انتخاب کنید و موارد را بصورت جداگانه انتخاب کنید یا به آمازون اجازه دهید طیف کاملی از آن دسته را انتخاب کند.

4. رنگ هایی را که می خواهید از آن استفاده کنید از جمله فونت ، اندازه و کلمه فروشگاه خود را انتخاب کنید.

5- هنگامی که در هر صفحه مشخص از سایت شما قرار دارد ، خریدار را مشاهده کنید. این ممکن است شامل لوازم جانبی مطابقت با کالاهای شما ، موارد مشابه و بررسی های خریدار باشد.

6. فروشگاه خود را پیش نمایش کنید تا ببینید چگونه به نظر می رسد و چگونه کار می کند.

7. کدهای HTML را که Amazon برای شما تولید می کند ، به طور خودکار کپی کنید و آن را در صفحات وب خود بچسبانید. در سرور خود بارگذاری کنید و فروشگاه شما آماده فروش و فروش است.

این یک فرآیند گام به گام آسان است و اگر در هنگام ورود به سایت Associates Tour را بچرخانید ، خواهید دید که چگونه همه آنها را به هم می رسانید.

هیچ دلیلی وجود ندارد که شما نتوانید این کار را بلافاصله انجام دهید ، به هزاران نفر دیگر که در Associate شرکت می کنند بپیوندید و از این طریق درآمد فروش خوبی کسب کنید. درآمد احتمالی شما 10٪ از ارزش سبد است و از آنجا که این روند رایگان است ، شما چیزی برای از دست دادن ندارید اما درآمد زیادی کسب می کنید.

همچنین می توانید بنرها ، ابزارک ها و پیوندهای متنی را پیدا کنید تا به شما کمک کند در ترافیک سایت خود هدایت شوید و فروش آنلاین خود را افزایش دهید. اگر تاکنون فکر کرده اید که چگونه فروش آنلاین را شروع کنید اما می ترسید ، فروشگاه آمازون شما بهترین راه برای آزمایش آب و ایجاد منبع درآمد اضافی است.

برای آسان تر کردن امور ، یک فیلم آموزشی 30 دقیقه ای رایگان را در اتاق پول تماشا کنید که مراحل فوق را طی می کند. فروشگاه آمازون خود را در کمتر از یک ساعت مدیریت خواهید کرد. محتوا.

برای همه شما آرزوی موفقیت دارم!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا