دنیای وب

نحوه شروع بازاریابی کمیسیون با آمازون و ClickBank

بازاریابی کمیسیون راهی عالی برای شروع یک تجارت آنلاین با حداقل سرمایه گذاری است. برای کسانی که مایل به ایجاد محصول نیستند و برای کسانی که پول زیادی ندارند ، می توانند فعالیت خود را از طریق اینترنت شروع کنند.

شما می توانید با استفاده از مدل کسب و کار بازاریابی وابسته ، طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را تبلیغ کنید. وظیفه شما تبلیغ محصولات ایجاد شده توسط شرکت های دیگر است. وقتی شخصی از شما خرید کند ، صاحب محصول به شما کمیسیون پرداخت می کند.

دو مورد از محبوب ترین مکان ها برای یافتن محصولات برای فروش به عنوان یک بازاریاب وابسته ، آمازون و ClickBank هستند.

نحوه شروع بازاریابی وابسته با amazon

آمازون بزرگترین خرده فروش دنیا است که محصولات فیزیکی و دیجیتالی را به فروش می رساند. روش اصلی بازاریابی بازاریابی کمیسیون است. به عبارت دیگر ، آنها به افراد دیگری به نام شرکت های وابسته آمازون واریز می کنند تا محصولات و خدمات خود را به آنها بفروشند.

شما می توانید به صورت رایگان به یک شرکت وابسته در آمازون تبدیل شوید و می توانید هر چیزی را در وب سایت آمازون بفروشید. این میزان با کمیسیون 4٪ شروع می شود که هنگام فروش محصولات بیشتر ، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

4 ستاره و بالاتر

همانطور که احتمالاً می دانید ، آمازون طیف گسترده ای از محصولات را به فروش می رساند. بنابراین چگونه می توانید آنچه را که می خواهید به عنوان یک شرکت فرعی بفروشید ، انتخاب کنید؟ به عنوان یک شرکت آمازون ، می توانید از ویژگی جستجو برای مرور محصولات مورد نظر برای تبلیغ استفاده کنید. به عنوان مثال ، “آموزش سگ” طاقچه خود را انتخاب کنید.

این عبارت جستجو را در موتور جستجوی آمازون تایپ کنید. در سمت چپ جستجو ، روی فیلتر “4 ستاره و بالاتر” کلیک کنید. بالاترین امتیاز سیستم رتبه بندی آمازون 5 است. اگر یک محصول نمره 4 یا بالاتر را کسب می کند ، می توانید مطمئن باشید مشتریانی که این محصولات را خریداری کرده اند و آن بررسی ها را ترک کرده اند بسیار خوشحال هستند. اینها انواع محصولاتی است که می خواهید تبلیغ کنید.

نحوه شروع بازاریابی وابسته با ClickBank

ClickBank یک بازار آنلاین مشهور است که اکثر قریب به اتفاق محصولات آن محصولات اطلاعات دیجیتالی هستند. هنگامی که مشتری یک محصول دیجیتالی را خریداری کرد ، می تواند بلافاصله آن را در رایانه خود بارگیری کند.

ClickBank برای پیوستن به آن رایگان است و شرکتی است که در دنیای تجارت آنلاین بسیار مشهور و با ارزش است. بازار آنلاین آن حاوی چندین هزار محصول وابسته برای تبلیغ آن است ، بنابراین مطمئناً همیشه معامله هایی را پیدا می کنید که برای مخاطبان شما جذاب باشد. شما می توانید کمیسیون در 25٪ ، 50٪ و حتی 75٪ کسب کنید.

ضبط جاذبه

محصولات Clickbank حاوی چیزی است که به عنوان ثقل ثبت نام می شود. این محبوبیت محصول را نشان می دهد. امتیاز گرانش برای محصولی که می خواهید تبلیغ کنید باید حداقل 10 یا بیشتر باشد. اگر بیش از 100 باشد ، این بدان معناست که بسیاری از شرکت های تابعه دیگر نیز همان محصول را می فروشند.

وقتی محصولی را که می خواهید تبلیغ کنید انتخاب کنید ، ClickBank یک URL منحصر به فرد با نام “پیوند” به شما می دهد. این پیوندی است که شما می خواهید مشتریان خود بر روی آن کلیک کرده و نحوه فروش را برای شما ردیابی کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا