دنیای وب

نحوه شرکت در صنعت بیلبورد در فضای باز با سرمایه ناچیز یا کم

صنعت بیلبورد تبلیغاتی در فضای باز علاوه بر ایجاد سهام عظیم در طیف وسیعی از مارک ها ، امکان ایجاد درآمد ماهانه قابل توجه را نیز فراهم می کند. چهار نفر از Forbes 400 لیست سودهای صنعت بیلبورد – از جمله میلیاردر: جان كلوژ را به خود اختصاص دادند. حتی تد ترنر اولین ثروت خود را در ساخت تابلوهای تبلیغاتی در فضای باز داشت. اما چگونه یک فرد عادی چگونه می تواند در بیلبورد هایی با سرمایه ناچیز یا کم سرمایه شرکت کند؟ خوشبختانه روش های مختلفی وجود دارد.

قراردادهای اجاره قرارداد تبلیغ

راه واقعی “کم” برای ورود به صنعت دستیابی به قراردادهای اجاره نامه و مجوزهای زمینی برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی و سپس فروش آنها به سایر شرکتهای بیلبورد است. این یک دهه در صنعت رکورددار بوده است. یک قرارداد اجاره ای مناسب و اجازه برای بیلبورد از 15،000 دلار به 30،000 دلار می رسد ، سایت کمتری به ارزش حدود 5،000 دلار و یک سایت خارق العاده که 100،000 دلار یا بیشتر به ارمغان می آورد.

فقط 100 دلار ابزار برای تغییر قراردادهای اجاره بیلبورد وجود دارد. سرمایه گذاری بزرگ وقت شما برای یادگیری چگونگی انجام این کار است. دوره های آنلاین در دسترس است که می تواند تکنیک ها و استراتژی های لازم برای شناسایی و مذاکره قراردادهای اجاره زمین برای تابلوی اعلانات را به شما نشان دهد.

سازه های صفحه رها شده را خریداری کنید

بسیاری از تابلوهای تبلیغاتی چوبی باستانی در امتداد بزرگراه ها و جاده های اصلی رها شدند ، که بیشتر آنها در مناطقی خارج از شهرهای بزرگ قرار دارند. این پرچم ها اغلب مانند بسیاری از حق رای دادن های استیکی برای رستوران خاص یا زنجیرهای دیگری ساخته شده اند که دیگر وجود ندارند. اگرچه از این علائم استفاده نمی شود ، اما مجوزها هنوز هم عملی هستند. اغلب اوقات ، می توانید اجاره زمین جدید را با مالک ملک قطع کنید و ساختار متروکه را از صاحب قبلی آن خریداری کنید. در بیشتر موارد ، این علامت نیازی به تعمیرات اساسی ندارد که بتواند دوباره به خدمت گرفته شود. شما اغلب می توانید این ساختارهای سیگنال را با قیمت 1000 دلار یا بیشتر خریداری کنید ، و بازده آن بسیار زیاد است.

ساخت سازه های پانلی چوبی جدید

در بسیاری از بازارها فرصت هایی برای ساخت تابلوهای چوبی قدیمی در بزرگراه ها و جاده های اصلی وجود دارد. این علائم برای ساخت و ساز ارزان هستند – 4000 تا 8000 دلار در کل هزینه و اجاره بهای سالانه 2000 دلار برای هر طرف. پس از هزینه ها ، خالص سالانه 3000 دلار است. این میزان بازگشت حدود 50٪ در سال یا بیشتر است. اگرچه ممکن است این فوراً مهم به نظر نرسد ، اگر بیست یا سی مارک داشته باشید ، سالانه 60،000 تا 90،000 دلار درآمد کسب می کنید ، مطمئناً چنین است. به خاطر داشته باشید که این نوع برچسب ها سالانه اجاره می شوند ، بنابراین فقط باید سالی یک بار در عملیات برچسب شرکت کنید.

نتیجه

گزینه های مختلف بسیاری برای شرکت در مشاغل بیلبورد در فضای باز با سرمایه ناچیز یا کم وجود دارد. این صنعت فقط یک سازه گران قیمت استیل نیست. استراتژی های حمله وجود دارد که هر بودجه را تأمین می کند ، و فرصت ها بی حد و مرز است. آیا گزینه های خود را بررسی نمی کنید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا