دنیای وب

نحوه فروش خانه خود در اینترنت

آیا می دانید بیش از 88٪ از کل خریداران خانه با جستجو در اینترنت خانه های خود را جستجو می کنند؟ اینترنت به وسیله اصلی خریداران بالقوه برای جستجوی خانه تبدیل شده است. استفاده از اینترنت برای بازاریابی خانه شما یک رویکرد جامع برای بازاریابی گروهی برای فروش خانه است. به منظور فروش خانه خود به تنهایی ، باید یک رویکرد جامع را اتخاذ کنید تا بتوانید پیامی را که خانه شما برای فروش در اختیار عموم قرار می گیرد پخش کنید. شما همچنین نیاز دارید که این پیام با صدای بلند ، واضح و جذاب باشد. وب سایت های زیادی وجود دارند که می توانند به شما در فروش خانه خود کمک کنند ، اگرچه برخی از آنها نسبت به سایرین مؤثر هستند و این سایت ها به همان میزان که هر نماینده املاک دریافت می کنید ، در معرض دید شما قرار می گیرند. مهم نیست که کدام وب سایت را برای استفاده انتخاب کنید ، حتما عکسهای عالی داشته باشید و یک تور مجازی عالی برای بارگذاری در وب سایت داشته باشید. عکسهای عالی و تورهای مجازی که خانه ها را می فروشند.

از آنجا که 88٪ یا بیشتر خریداران بالقوه برای یافتن خانه بعدی خود از اینترنت استفاده می کنند ، واضح است که شما باید توجه خود را به بازاریابی آنلاین متمرکز کنید و از بازاریابی در همه مکان های مناسب اطمینان حاصل کنید. بنابراین شما کجا می توانید آنلاین بخرید؟ وقت خود را برای بازاریابی در مکانهایی که لیست خانه شما به طور متوسط ​​یا بدون قرار گرفتن در معرض قرار می گیرد ، تلف نکنید. بر اساس سالها تجربه ، ما بازاریابی را فقط در وب سایتهای مؤثر که اثبات شده است بسیار گسترده است و با موفقیت به فروش خانه توصیه می کنند. وب سایت های زیادی را که توصیه می کنیم ، داریم اما تعداد کمی از آنها متمایز است. بیشتر آنها رایگان هستند.

اولین مکان برای فروش خانه شما Craigslist است که به یک منبع آنلاین عالی تبدیل شده است که برای فروش املاک و مستغلات استفاده می شود. اطمینان حاصل کنید که عناوین و تبلیغات شما درخشان هستند و محتوای کتاب کار روشن و مفصل است. اطمینان حاصل کنید که به سرعت به سوالات پاسخ خواهید داد زیرا چشم انداز اینترنت همچنان به جستجوی خانه ها می پردازد تا دریابید که چه چیز دیگری در اطراف خم است.

سایت دوم فیس بوک است که هم اکنون بیش از 140 میلیون بازدید کننده بی نظیر در ایالات متحده دارد و می تواند در معرض اعتماد به نفس قرار گرفتن در معرض باورنکردنی شما قرار دهد. می توانید لیست خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا یک صفحه جداگانه و جدید برای خانه خود ایجاد کنید.

سومین منبع کارآمد در بازاریابی اینترنتی برای خانه شما Postlets است ، یک سرویس وب سایت که به طور خودکار لیست خانه شما را در بسیاری از وب سایت های دیگر در سراسر اینترنت منتشر می کند. استفاده از آن آسان است و در معرض توده های مردم قرار می گیرد.

چهارم برای فروش توسط سایتهای مالک ، معروف به سایتهای “FSBO” نیز هست. سایت های FSBO یک گزینه “انجام خودتان” است که به شما امکان می دهد تا لیست خانه خود را از طریق سیستم خدمات لیست بندی چندگانه (“MLS”) که قبلاً مکانی منحصر به فرد فقط برای نمایندگان املاک و مستغلات بود ، به بازار عرضه کنید. بازاریابی از طریق FSBO در معرض 99٪ قرار گرفتن در معرض عوامل املاک و مستغلات است. و اگر این مواجهه را با مکانهای دیگری که ما به آنها لمس کرده اید ترکیب کنید ، بیشتر از تلاشهای بازاریابی نمایندگان املاک و مستغلات فراتر خواهید رفت.

اکنون البته مکانهای عالی دیگری نیز برای بازاریابی منزل شما وجود دارد اما مکانهای ذکر شده باعث می شود شما در مسیر صحیح قرار بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا