دنیای وب

نحوه فروش یک محصول – آن را براق کنید

به نظر می رسد چگونگی فروش یک محصول ایده ای آسان است. شما آنچه را مردم می خواهید درست می کنید و سپس به آنها می دهید. ساده. به جز ، البته چیزهای ساده تر از آنچه انتظار داریم وجود دارد.

وقتی به طور کلی به فروش محصول نگاه می کنید ، به نظر می رسد چیزهای “براق” بیشتر از موارد براق به فروش می رسند. هنگامی که آیفون اپل معرفی شد ، بیشتر تلفن ها در آن زمان از روکش مات ساخته شده بودند – آیفون مشکی ، براق و بسیار بازتابی بود.

و وقتی به اتومبیل فکر می کنید جذاب ترین چیست؟ کسانی که رنگ براق ، براق یا مات دارند؟

مردم عاشق چیزهای براق هستند. اما چرا؟

در یک سری از مطالعات انجام شده در بلژیک ، محققان دریافتند که ما واقعاً اشیاء براق را ترجیح می دهیم. دانشمندان تعبیر جالبی دارند. آنها معتقدند که همه چیز برای بقا با غرایز تکاملی ما در ارتباط است. برای زنده ماندن ما به آب احتیاج داریم. چیزهای براق مرطوب به نظر می رسند و بنابراین غریزه اصلی حیوانات درون ما را تحریک می کنند که باعث جذابیت آب می شود زیرا به ما کمک می کند تا زنده بمانیم.

این جستجو می تواند توضیحات دیگری را در مورد اینکه چرا ما محصولات براق را ترجیح می دهیم – از جمله فشار اجتماعی ، روند تبلیغات و غیره – ترجیح دهیم. در جستجو مشخص شد که میل به چیزی درخشان ساده تر است.

اگر می خواهید نحوه فروش یک محصول یا خدمات آنلاین را بدانید ، این پیامدهای مهمی دارد. اگر محصول شما براق نباشد ، چه می کنید؟ چطور او را جذاب می کنید؟ و اگر این یک سرویس باشد چه؟ شما برای حرکت دادن آن غریزه اساسی چه کاری انجام می دهید؟

چندین امکان وجود دارد. به عنوان مثال می توانید صفحه وب مورد استفاده خود را برای فروش محصول درخشان ، با پس زمینه واترمارک تهیه کنید. یا ، می توانید وسایل خود را در یک پوشش روشن و براق بپوشانید که انعطاف پذیر باشد و باعث براق شدن آن شود – حتی اگر براق نباشد. بسته بندی خوب یکی از راه هایی است که می توانید یک محصول را بطور عمده بفروشید.

به یاد دارم که چند سال پیش یکی از بازاریاب های اینترنتی به من گفت که وقتی او شروع به بسته بندی سی دی و دی وی دی هایی که بصورت آنلاین می فروخت ، فروش وی سه برابر شده است. اجناس فرق نمی کردند بلکه فقط روکش های براق داشتند و خیلی بیشتر می فروختند.

بنابراین اگر در حال فروش یک سرویس هستید نه یک محصول ، ابتدا آن را به یک محصول تبدیل کنید. بسیاری از خدمات در جعبه های فروشگاه های High Street وجود دارند ، به عنوان مثال ، در جایی که می توانید یک جعبه براق را به عنوان هدیه خریداری کنید و فقط یک تکه کاغذ با یک آدرس وب در داخل خانه تهیه کنید که به گیرنده نشان می دهد که چگونه می تواند “آخر هفته” یا هر چیز دیگری که خریداری کرده اید دریافت کند. تبدیل خدمات به محصولات براق به شما کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشید.

بنابراین چگونه می توانید یک محصول را بصورت آنلاین بفروشید؟ آن را به محصولی براق تبدیل کنید. از این گذشته ، اپل با تلفن براق کار بدی نکرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا