دنیای وب

نحوه میزبانی یک رویداد زنده در اینترنت

با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی، میزبانی رویدادهای زنده آسان تر از همیشه است.

در واقع، با یک کلیک، می توانید این کار را بلافاصله از راحتی دفتر خود انجام دهید، حتی در حین رانندگی و صحبت مستقیم با افرادی که از قبل می شناسید و به شما و شرکتتان اعتماد دارید.

میزبانی رویدادهای آنلاین زنده آسان است، و شما می توانید با استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک لایو، اینستاگرام لایو و یوتیوب این کار را انجام دهید.

در اینجا چگونه است.

زنده در فیس بوک لایو

فقط کافیست در گوشی هوشمند، تبلت یا رایانه شخصی خود وارد حساب فیس بوک خود شوید و مستقیماً به سایتی بروید که می خواهید وضعیت به روز رسانی را وارد کنید. “در ذهنت چیه…؟” روی نماد “ویدیو زنده” کلیک کنید … بلافاصله زنده خواهید شد. اکنون در حال ضبط ویدیوی زنده برای همه کاربران خود هستید تا با آنها تعامل داشته باشند.

پخش زنده در اینستاگرام

اینستاگرام چند قدم بیشتر از فیس بوک طی می کند، اما هنوز هم برای شما ساده و آسان است که در زمان واقعی در اینستاگرام زنده شوید. شما با ورود به اپلیکیشن اینستاگرام خود در گوشی یا تبلت خود شروع می کنید. در نمای خط زمانی خود، روی دوربین در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید، سپس مستقیماً در پایین آن را انتخاب کنید، و انگار زنده هستید.

پخش زنده یو تیوب

هنگامی که قصد دارید از دسکتاپ یا لپ تاپ خود به یوتیوب استریم زنده کنید، کافی است وارد حساب کاربری یوتیوب خود شوید، روی آپلود ویدیو کلیک کنید و در سمت راست گزینه پخش زنده را انتخاب کنید و درست مانند فیس بوک و اینستاگرام زندگی خواهید کرد.

جالب ترین ویژگی هنگام استفاده از اینستاگرام و فیس بوک این است که آنها هستند برای فالوورهای خود (دوستان) نوتیفیکیشن ارسال کنید…

شما پخش زنده می‌شوید و ویدیوی خود را در زمان واقعی به یک ابزار بازاریابی شگفت‌انگیز و بسیار مؤثر تبدیل می‌کنید که مخاطبان شما را به شیوه‌ای نزدیک و شخصی جذب می‌کند و درگیر می‌کند.

اگر این کافی نیست، هنگامی که به صورت زنده پخش می‌شوید، می‌توانید افرادی را ببینید که در حال تماشای پست خود هستند و نظرات خود را در هنگام ضبط پست خود در زمان واقعی می‌نویسند.

این به شما این فرصت را می دهد که به طور مستقیم با مشتریان و آینده خود مانند هرگز در اینترنت تعامل داشته باشید. اگر سؤال یا نظری دارند، می توانید مستقیماً و بلافاصله با یک ویدیوی زنده به آنها پاسخ دهید.

قبل از رفتن مستقیم به هر پلتفرم رسانه اجتماعی، خوب است که خود را با رعایت نکات زیر آماده کنید.

ابتدا ویدیوی زنده را امتحان کنید

ایده خوبی است که ابتدا ویدیوی زنده را تست کنید و ابتدا نور و کیفیت صدا را بررسی کنید و مطمئن شوید که همه چیز به خوبی پیش می رود.

اسکریپت را بنویسید و آن را اعمال کنید

با نوشتن یک فیلمنامه و اجرای آن، خود را از خطر شرمساری عمومی نجات دهید. این کار را تا زمانی انجام دهید که طبیعی به نظر برسد که ارسال شما نوشته نشده است.

با پیروی دقیق از این نکات ساده، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که رویداد زنده شما کاملاً موفق خواهد بود، و دستاوردی که می‌توانید به آن افتخار کنید، و همچنین کاری که می‌خواهید بارها و بارها انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا