دنیای وب

نحوه کسب درآمد آنلاین برای مبتدیان – یک راهنمای گام به گام برای سال 2020

در این مقاله من به شما یاد می دهم که چگونه در سال 2020 برای افراد مبتدی به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. این یک راهنمای مرحله به مرحله برای کسب درآمد آنلاین است که می توانید برای دستیابی به نتایج شگفت انگیز در تجارت آنلاین خود ، آن را دنبال کنید

در اینجا مراحل دقیق شما باید انجام شود:

1.) طاقچه را انتخاب کنید. شما می خواهید روی موضوعات بزرگ تمرکز کنید که بسیاری از خریداران گرسنه را دارند. به عبارت دیگر ، اگر مردم در حال خرید محصولات با موضوعی خاص نیستند ، این افراد را هدف قرار ندهید.

مباحث تخصصی مانند بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی وابسته ، مراقبت از حیوانات خانگی ، بهسازی منزل ، تعمیر خودرو و بیمه موضوعات بسیار خوبی هستند. مشتریانی را برای شما فراهم می کند که بدنبال خرید محصولات هستند تا مشکلات روزمره رشد خود را برطرف کنند.

اگر می توانید مشکلی را حل کنید ، می توانید پول مورد نظر خود را به صورت آنلاین کسب کنید. شوخی نمی کنم. این رمز موفقیت در اینترنت است.

2.) یک محصول را انتخاب کنید. محصول شما باید کمیسیون باقیمانده یا یک عضویت دوره ای ماهیانه در اطراف خود داشته باشد. این کار شانس شما برای کسب درآمد جدی آنلاین را افزایش می دهد. محصولی را انتخاب کنید که حداقل 25 دلار در هر فروش یا در ماه 75٪ کارمزد برای شما داشته باشد.

3.) یک صفحه فشار ایجاد کنید. هدف از صفحه فشرده سازی ارائه چیزی در ازای آدرس ایمیل مشتریان احتمالی شما است. به شما این امکان را می دهد که آنها را دنبال کرده و حتی محصولات اضافی را به صورت آنلاین بفروشید.

اطمینان حاصل کنید که صفحه فشار شما بسیار ساده است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک آدرس چشم نواز و یک اقدام ساده از طریق ایمیل است. به عنوان مثال ، اگر در مبحثی تخصص دارید که در زمینه بازاریابی اینترنتی فعالیت می کنید ، می توانید “چگونه یک تجارت شش رقمی بازاریابی اینترنتی از طریق خراش ایجاد کنیم – کپی رایگان خود را از فهرست آنلاین ما دریافت کنید!”

این به بازدید کننده شما دلیلی برای پیوستن به خبرنامه شما می دهد. اطمینان حاصل کنید که در ازای اعتماد به نفس ، آموزش های با کیفیتی را ارائه می دهید.

4.) یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل ایجاد کنید. حداقل 7 ایمیل پیگیری بنویسید که به مشتری بالقوه یاد می دهد چگونه به او کمک کند. این ایمیل ها باید نکات ، ترفندها و مشاوره ای در مورد چگونگی حل مشکل آنها ارائه دهند.

5.) ارسال ایمیل به لیست خود. ایمیل های روزانه را با برخی از مطالب مورد علاقه خود در لیست خود قرار دهید. اگر می خواهید یک تجارت اینترنتی پایدار راه اندازی کنید ، این بسیار مهم است.

6.) اندازه سریع. به منظور گسترش تجارت دیجیتال مارکتینگ خود ، باید “اقدام جمعی” انجام دهید. بنابراین برنامه ای برای تولید و توزیع محتوا در بازار ایده آل خود داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا