دنیای وب

نحوه کسب درآمد از یک فیلم آموزشی

هر کس با یک حوزه خاص از تخصص در یک زمینه تخصصی می تواند دیگران را یاد بگیرد. این که آیا شما یک کارگر ، تاجر یا هنرمند سرگرمی هستید ، می توانید با آموزش دیگران در مورد چگونگی دستیابی به موفقیتهای دقیقاً همان موفقیتهایی که به دست آورده اید ، پول خوبی بدست آورید. فقط با نمایش فیلم دقیقاً همان عملکردهایی که به دست می آورید ، می توانید هزاران دلار اضافی با تقلید از تجربه خود کسب کنید.

1. حوزه تخصص خود را تعریف کنید. در طول زندگی چه چیزی را تسلط داده اید؟ شما چه سرگرمی ، سرگرمی و مهارتهای حرفه ای را به دست آورده اید؟ شاید شما توانسته اید بچه ها پرورش دهید ، صنایع دستی درست کنید ، مهمانی برگزار کنید ، ایجاد کنید یا راهی برای لذت بردن از یک شب در شهر باشد. اگر چیزی به اندازه پیروزی در بازی های تخته ای باشد ، احتمالاً افرادی وجود دارند که می خواهند شما را بشناسند. ممکن است سالهاست که دستیار اداری بوده اید و از اینکه چقدر برای ارائه دهنده خود ارزشمند هستید ، مورد ستایش قرار گرفته است. سپس شما یک پایه برای آموزش دیگران در مورد چگونگی دستیابی به یک دستیار مدیریت نخبگان ، و فکر کردن در مورد میزان درآمد شغل برخی شرکت ها فکر می کنید. شرکت ها از آموزش فیلم بهره مند می شوند زیرا در زمان ناخواسته از سرپرستان صرفه جویی می کنند و هر زمان که لازم است دقیقاً به همان شیوه منتقل می شوند.

2. استراتژی خود را برنامه ریزی کنید. پس از تصمیم گیری در مورد بازار خود برای آموزش دیگران ، باید رئوس مطالب را جمع آوری کنید. انتخاب مواد جایی است که بیشتر وقت خود را سرمایه گذاری می کنید زیرا همیشه محتوای آن متعلق است. با نقاط امتیاز شروع کنید و از حالت عمومی به خصوصی بروید. از صحنه هایی که برای نمایش پیام فشرده می شوند ، ترسیم کنید. با بحث درمورد اشتباهاتی که در راه انجام داده اید ، اطمینان حاصل کنید که در مورد کارهایی که انجام نداده است و هر کاری که انجام می دهد صحبت می کنید. برای شروع و نحوه چند وظیفه به آنها ابزار و پیشنهادات دهید.

3. فیلم را بگیرید. اول از همه ، شما می خواهید یک سازنده حرفه ای را انتخاب کنید تا در صورت عدم تجربه یا مجهز بودن ، فیلم شخصی خود را بسازد. با این عقیده که ممکن است یک فیلم حرفه ای قابل قبول برای فروش با هزینه بالاتر از دوربین فیلمبرداری در خانه خود استفاده نکنید. برای مشاوره در مورد بهترین راه برای انتخاب یک شرکت تولید فیلم ، به جستجوی آنلاین “بهترین راه برای انتخاب یک شرکت تولید فیلم” یا جستجوی نام این نویسنده بپردازید. هنگامی که تولید کننده ای را انتخاب می کنید که بودجه شما را برآورده می کند ، پس از آن صحنه هایی تهیه کنید که نکات شما را توضیح دهد و چگونه می تواند آنها را تکرار کند. هیچ کس فیلمی را با سر صحبت نمی خواهد ، بنابراین کمک کنید تا آن را جالب تر کنید. برای کسب اطلاعات در مورد تولید مقاله های قانع کننده ویدئویی ، حتماً جستجوی آنلاین در مورد این موضوع را با همان نویسنده انجام دهید. تصمیم بگیرید که آیا صحبت کردن و استعداد مقابل دوربین خوب است یا خیر. شما باید خود را به عنوان یک حرفه ای یا حداقل نویسنده خبره در مورد این محتوا به تصویر بکشید. اگر در انتقال دوربین بد نیستید و یا قادر به صحبت عادی نیستید ، ممکن است مجبور شوید یک شخص معروف را استخدام کنید تا از طریق teleprompter کار کند. سازنده می تواند به شما اجازه دهد این انتخاب را انجام دهید.

4- بازاریابی فیلم. وقتی فیلم فیلمبرداری شده ، کپی شده و برای بازاریابی آماده شده است ، مناطق نمایش را برای ارسال فیلم خود در مخاطبان مورد نظر خود انتخاب کنید. داشتن سایت موتور جستجوی شخصی شما ضروری است ، با اصطلاحات کلیدی ایده آل مخاطبان ممکن است جستجو کنند. Amazon.com و سایر فروشندگان فیلم با خوشحالی می توانند فیلم خود را برای کاهش قیمت فروش خود ذخیره کنند یا رها کنند. نمایش های تجاری ، دانشگاه ، جلسات مبادله ، تبلیغات مجله ، تبلیغات طبقه بندی شده در روزنامه های محلی و هر کجا که چشم بیننده ظاهر شود همان جایی است که می خواهید ویدیوی خود را ارتقا دهید. با عزم و پشتکار ، می توانید یک سرمایه گذاری فیلم یک بار ایجاد کنید ، پول اضافی زیادی بدست آورید ، و حتی ممکن است کارهایی را که به مردم می آموزید چگونه انجام دهند متوقف کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا