دنیای وب

نحوه کسب درآمد در آمازون با آکادمی آموزش امز

اگر می خواهید بدانید که چگونه در آمازون کسب درآمد کنید ، آکادمی آموزش امز می تواند به شما کمک کند حتی اگر تازه وارد بازاریابی شوید یا قبلاً وب سایتی ایجاد نکرده اید ، بتوانید درآمد خود را شروع کنید.

آکادمی آموزش AMS چیست؟

آکادمی آموزش Amz یک سایت عضویت منحصر به فرد است که در مورد آموزش مبتدیان و واسطه ها نحوه کسب درآمد با آمازون متمرکز است.

در آکادمی امز هیچ گونه برانگیختگی ، هیاهو یا درآمد غریبه ای پیدا نخواهید کرد. آنچه پیدا خواهید کرد ، یک سری دوره های گام به گام برای کمک به شما در شروع کار و راه خود برای کسب کمیسیون است.

شاید مهمتر از همه ، آکادمی آموزش امز دارای جامعه ای فعال باشد که در این راه می توانید کمک و پشتیبانی کنید.

چرا باید در آکادمی آموزش امز به ما بپیوندید

کاملاً مشخص است که بیش از 90٪ بازاریابان آنلاین شکست می خورند و تعداد بسیار کمی از آنها پول کسب می کنند. سه دلیل اصلی برای این امر وجود دارد:

  • بازاریابان جدید سیستم کاری نصب ندارند. در حقیقت ، وقتی تازه وارد هستید ، حتی نمی دانید چه چیزی کار می کند. با همه وعده های سریع پول و ثروت دکمه فشار ، آسان است که از یک شیء درخشان به شکار دیگر بروید و تمرکز خود را از دست دهید.
  • بسیاری از بازاریان وقتی حتی پس از ماهها کار پول در نمی آورند احساس ناامیدی می کنند. ناامید از همه وعده های خالی که می دهد و استعفا می دهد.
  • بیشتر بازاریابان فاقد یک سیستم پشتیبانی برای تمرکز و پیگیری آنها هستند. به راحتی می توان از کار آنلاین جدا شد و نکات متناقضی زیادی در آن وجود دارد که دانستن به چه کسی باید اعتماد کرد و چه کسی به آنها گوش کند دشوار است.

آکادمی آموزش آمکس هر سه مورد را به طور قابل توجهی اداره می کند ، که با ارائه شانس موفقیت شما را افزایش می دهد:

  • سیستمی قدم به قدم که حتی برای مبتدیان نیز به راحتی قابل پیگیری و پیاده سازی است. دستورالعمل ها را دنبال کنید و به صورت آنلاین با جیفی همراه باشید. اگر در انجمن گیر افتادید به شما کمک می کند.
  • کسب درآمد سریع به منظور حفظ شوق و اشتیاق شما ضروری است و راهنمای شروع 21 مرحله ای به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.
  • دستیابی به یک سیستم پشتیبانی مداوم از افراد همفکر ، شما را با انگیزه حفظ کرده و به سوالات خود پاسخ می دهد

شاید مهمتر از همه ، پیوستن به آکادمی AMZ بتواند ماه ها از منحنی یادگیری شما کسر کند. شما می توانید در چند سال به درک همه چیز بپردازید ، اما چرا چرخ را دوباره اختراع می کنید؟ علاوه بر این ، هیچ تضمینی وجود ندارد که آن را به درستی بدست آورید.

در آکادمی آموزش AMZ یاد می گیرید که چگونه می توانید سایت های کوچک با هدف لیزر ایجاد کنید که خریداران را به خود جلب می کنند. سپس یاد می گیرید که در دراز مدت چگونه می توانید سایت های دارای دارایی را بسازید. همچنین می توانید نحوه استفاده از YouTube و Facebook را برای افزایش فروش و ترافیک به وب سایت های خود و موارد دیگر بیاموزید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا