دنیای وب

نحوه کشف نقاط درد در بازار

بگذارید نقاط درد را که می توانیم تجاری کنیم ، تعریف کنیم. هنگامی که من به شما نشان دهم چگونه می توان آن درد را شناسایی کرد ، می توانیم در مورد چگونگی ایجاد شکاف بین این درد و راه حل صحبت کنیم.

اولین کاری که ما انجام خواهیم داد اینست که با یک لیست خالی شروع کنیم – فرض خواهیم کرد که از “صفر مربع” شروع می کنیم. این بدان معنی است که ما از هیچ مشکلی ، دردی یا راه حل برای این بازار اطلاع نداریم.

اگر مدتی کار کرده اید و از قبل می دانید که برخی از اینها چیست ، به هر سطحی که در این روند بوده اید بروید. لازم نیست در این مرحله برای مبتدیان شروع کنید ، اما من اگر تازه کار هستید آن را می پوشانم یا به مکانی جدید که تجربه ای در آن ندارید می شوم.

فرض کنید شروع کرده اید و می دانید که درد و مشکلی در جای خود وجود دارد ، اما شما واقعاً نمی دانید چگونه این درد یا مشکل را توصیف کنید. ابتدا با برخی از بازاریابی عمومی شروع کنید که تعیین می کند مشکل ممکن است باشد. یک مشکل کلی را در جای خود انتخاب کنید.

شما یک صفحه فشرده سازی را با محوریت این مشکل ایجاد می کنید و سپس یک راه حل برای این مشکل خاص در صفحه ارائه می دهید.

به عنوان مثال ، صفحه فشرده سازی می تواند “هفت مرحله را کشف کند” و سپس مشکل را نامگذاری کند.

به یاد داشته باشید که بسیار کلی هستید. شما هنوز مشکل واقعی را نمی دانید ، یا تفاوت های ظریف مشکلات واقعی را ندارید.

من این کار را وقتی شروع کردم که کار خود را شروع کردم. اولین صفحه فشار من بسیار کلی بود.

با گذشت زمان ، آنها بیشتر مورد هدف قرار گرفتند و فهمیدم که مشکلات واقعی چیست.

پس از آن ، شما نکات کلی را خواهید داشت:

  • شما یاد خواهید گرفت که چگونه این کار را انجام دهید

  • شما یاد خواهید گرفت که چگونه این کار را انجام دهید

  • شما یاد خواهید گرفت که چگونه این کار را انجام دهید.

سپس با اقدام “آموزش بارگیری” تماس خواهید گرفت. خواه این یک فایل PDF ، MP3 یا ویدیویی باشد ، هیچ تفاوتی با آنچه اکنون دارید وجود ندارد ، فقط به آنها بگویید که آن را بارگیری کنند.

اکنون این تنظیم برای صفحه فشرده سازی اولیه / صفحه اشتراک مهم است:

به جای اینکه فقط نام و آدرس ایمیل را بخواهید ، نام و آدرس ایمیل را بخواهید ، و یک سؤال سفارشی ایجاد خواهید کرد که می گوید “بزرگترین چالشی که شما با آن روبرو هستید چیست …” پس هرچه مشکل باشد وجود دارد. یا می توانید آن را بیان کنید “بزرگترین مشکلی که شما با آن روبرو هستید چیست …” هرچه مشکل باشد.

دو راه برای انجام این کار وجود دارد. یک راه این است که افراد را وادار کنید تا چیزی را در این کادر قرار دهند تا اطلاعات رایگان شما را دریافت کنند (معمولاً از طریق فرم پاسخگوی خود شما). من انجام این کار را دوست ندارم زیرا بیشترین مشترکان را نمی گیرید. اگر 100 مشترک ایجاد کنید و این سؤال را از طریق ایمیل اول یا دوم خود بپرسید ، 20 یا 30 نفر را دریافت خواهید کرد که به هر حال به شما پاسخ می دهند. و شما هنوز هم می خواهید 100 مشترک – و نه تنها می خواهید پاسخ دهید.

اگر مردم را مجبور به پاسخگویی به چیزی در فرم کنید ، ممکن است فقط 50 مشترک دریافت کنید. هرکدام از این مشترکین به چیزی پاسخ داده اند ، اما به احتمال زیاد فقط 20 تا 30 سال دلیل واقعی و مشکل واقعی آنها را برای شما رقم زده است. 20 یا 30 نفر دیگر مشغول نوشتن چیزی در این جعبه هستند تا هدیه رایگان به آنها بدهند.

بنابراین ، به نظر من ، ما نباید از آنها بخواهیم برای دریافت هدیه رایگان به این کادر پاسخ دهند. می دانیم که بعد از 100 تا 200 مشترک ، ما بین 20 تا 40 و شاید حتی 50 پاسخ خواهیم داشت. ما همه آن پاسخ ها را می گیریم ، آن پاسخ ها را مطالعه می کنیم و خواهیم فهمید که نیازهای واقعی مردم چیست. ما می دانیم که آنها با این مشکل خاص به چه چیزهایی نیاز دارند. سپس می توانیم دقیقاً این مشکلات و نیازها را هدف قرار دهیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا