دنیای وب

نخست وزیر بررسی فرصت های درآمد بین المللی

BM International توسط مدیر عامل شرکت Rolf Sorge تاسیس شد ، یک شرکت بهداشتی و سلامتی مستقر در آلمان است. طبق منابع اروپایی ، PM International در بازار مکمل های غذایی آلمان رتبه اول را دارد.

PM International در بیش از 20 کشور جهان حضور دارد. آنها می خواهند همه بدانند: “اروپا هدف ما نیست ، سایت ماست.”

این شرکت آلمانی مشغول تاسیس حضور خود در آمریکا است. PM International همچنین درگیر ایجاد فرصت های تجارت الکترونیکی PM برای شرکای تجاری خود با تجارت آماده اینترنت است.

این شرکت جهانی است و طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد که مکمل های غذایی را برای کل خانواده مورد بررسی قرار می دهند.

PM International “FitLine Premium Health Solution” را به ثبت رسانده است که بهترین راه حل برای برنامه ضد پیری آنها است که با استفاده از محصولات غذایی FitLine ایجاد شده است.

هنگام تماشای ارائه کار ، آنها ادعا می کنند که مردم به دنبال زندگی در حد کامل هستند. آنها در مورد اینکه وقت زیادی به صورت آزاد دارند و می توانند بعد از پیوستن به شرکت با خانواده شما وقت بگذارند صحبت می کنند. برخی از بازیگران در ویدئوی مقدماتی خود مباهات می کنند که چقدر می توانند در تبلیغ محصولات خود و ایجاد سبک زندگی شگفت انگیز سرگرم شوند که اکثر مردم جرات نمی کنند رویای آنها را ببینند.

برخی از بازیگران حتی پس از پیوستن به این شرکت ادعا می کنند که به دلیل وقت اضافی که اکنون با آنها دارند ، توانستند ارتباط بهتری با خانواده های خود برقرار کنند. یک نگاه سریع به دفتر آنها یک ساختمان 3 طبقه مدرن را نشان داد. آنها ادعا می کنند تمام آنچه شما نیاز دارید یک هدف و آماده بودن برای تغییر زندگی شما است و افراد دیگر به طور خودکار آن را دنبال می کنند.

چشم انداز او ایجاد میلیونر میلیونر رولف زورگ در سن 25 سالگی بود و ایجاد یک تجارت خانوادگی بود که جهان را متحول کند. تلاش اصلی وی این بود که به صنعت بخاطر هر آنچه که به او داده بود و توانایی آزادی مالی دیگران را به او بازگرداند. محصولات آنها بر اساس کیفیت است نه قیمت. وی یک تیم علمی سطح بالا متشکل از متخصصان تشکیل داد تا چشم انداز خود را زنده کند. آنها می خواستند مواد مغذی را به میزان سلولی منتقل کنند که در آنها بیشترین تأثیر را دارند.

آنها محصولات خود را مطابق با استانداردهای GMP تولید می کنند و اطمینان حاصل می کنند که با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار هستند. آنها می گویند محصولات Fitline آنها دارای ویژگی های مختلف انتقال مواد مغذی نسبت به سایر محصولات هستند. آنها ادعا می کنند بهترین محصولات در جهان از خط تولید fitline نیستند.

PM International همچنین طیف کاملی از محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی و همچنین کلاه های بیس بال ، بطری های آشامیدنی ، ژاکت ، تی شرت ها و بادگیرها را ارائه می دهد.

PM International به همه افراد در سراسر جهان این فرصت را می دهد تا به عنوان یک توزیع کننده محلی و مستقل PM International برای کلیه محصولات خود شناخته شوند.

شما به عنوان مشاوران آزاد ، محصولات آنها را از طریق فروشگاه های بهداشت اینترنتی شرکت می فروشید و تجارت خود را از خانه ایجاد می کنید.

این شرکت چهار بار در هفته همایش های زنده ویدئویی و تلفنی را به مشاوران مستقل بهداشت ارائه می دهد تا همه را در جریان قرار داده و به س questionsالاتی که مشاوران ممکن است در مورد تجارت داشته باشند پاسخ دهند.

به عنوان یک مشاور سلامتی با PM International ، از آنها پشتیبانی می کنید. شما رشد اقتصادی خود را با سرعت خود تعیین می کنید. این شرکت علاقه مند به روابط هماهنگ طولانی مدت با مشاوران خود است. PM International از شما می خواهد که در فضایی آرام با آنها کار کنید و در هر زمینه ای که برای موفقیت لازم دارید از آنها پشتیبانی بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا