دنیای وب

نرخ کلیک بالا برای وب و ویدیو

Web Videos ابزاری قدرتمند برای بازاریابی است که برای جلب بازدید از وب سایت شما و همچنین افزایش تبدیل مورد استفاده قرار می گیرد. برای جلب اعتماد شرکت ها برای استفاده از بازاریابی ویدئویی به عنوان راهی برای تبلیغ شرکت خود و توجیه هزینه های خود ، شما باید یک دستگاه ساخت مارک تجاری در اختیار داشته باشید که به آنها امکان می دهد بازده سرمایه گذاری خود را ببینند. اگر طرحی با دقت اجرا نشده که بتواند تأثیرات مطلوب تبلیغ ویدیوی وب را ایجاد کند ، ممکن است مبالغ زیادی را هدر دهید. یک برنامه ریزی دقیق را اجرا کنید ، و این شانس شما را برای از دست دادن قدرت کاهش می دهد.

متخصصین بازاریابی ویدئویی چند استراتژی ارائه داده اند که احتمال موفقیت شما در بازاریابی را افزایش می دهد. و این است:

از فیلم به عنوان یک ابزار برچسب گذاری استفاده کنید. بازاریابی ویدئویی در وب در مقابل معیارهای به موقع اندازه گیری می شود. این برای هر کمپین بازاریابی تبلیغات آنلاین صادق است. اقدامات ثانویه که تأثیر قابل توجهی ندارند “میزان تعامل” و نرخ کلیک ویدیو هستند. معیاری که در آخر واقعاً مهم است ، پاسخ بیننده و قصد خرید آن است.

محتوای ویدئویی خود را کوتاه و ساده نگه دارید. اگر یک ویدیوی هیجان انگیز به او نشان داده شود که اطلاعات دقیق مورد نیاز او را در مقایسه با یک ویدیوی پیچیده و یکنواخت ارائه دهد ، تأثیر بیشتری بر بیننده خواهد گذاشت. م effectiveثرترین ویدئوها آنهایی هستند که در حالی که آنها را به مکان مورد نظرشان هدایت می کنند ، اطلاعات مورد نیاز را به آنها می دهند.

انواع مختلف برنامه های ویدیویی و وب سایت را تجربه کنید. از داده های ارائه برای حفظ چشم انداز تازه برای فعالیت بازاریابی خود استفاده کنید. با این کار می توانید دنده ها را از یک مدل ویدیویی با عملکرد ضعیف به یک مدل با کارایی بالاتر تغییر دهید. با این کار آگاهی از برند شما تازه می شود.

آمار ثابت می کند که با افزایش ویدیوی خود در برابر معیارهای آگاهی از نام تجاری خود ، شما می توانید آگاهی از برند خود را 204.9٪ و 75.8٪ هدف خرید را افزایش دهید. این منجر به افزایش 62 درصدی فروش روزانه می شود.

درنهایت ، تولید ویدئوهای موجود در وب برای تولید آن تبلیغات تلویزیونی ارزان تر است. این به این دلیل است که یک بار آن را در وب سایت یا YouTube خود بارگذاری می کنید. شما مجبور نیستید هزینه اسلات موجود در آن را پرداخت کنید.

موارد فوق مثالی از نحوه انجام این کار است فیلم های وب مولد و چگونگی کلیک در ازای آگاهی از برند ، در موفقیت تبلیغات تأثیرگذار نیست. در یک مطالعه اخیر مشخص شد که تبلیغات ویدیویی 22٪ رشد و سرمایه گذاری در تولید ویدیو در وب تا 17٪ افزایش می یابد.

این تازه شروع شده است. پیش بینی می شود مروجین برند 70 میلیارد دلار در تبلیغات تلویزیونی سرمایه گذاری كنند بدون اینکه بدانند هر نوع مزیتی دریافت می كنند. هیچ روش قابل اعتمادی برای اندازه گیری تعداد افرادی که یک محصول را از تلویزیون تماشا می کنند وجود دارد و سپس برای تحویل آن از فروشگاه یا سفارش آن از طریق تلفن ، تمام می شود.

تبلیغات آنلاین ویدئویی وب یک روش قابل اعتماد برای به دست آوردن مزایای ایجاد یک ویدئو و سپس دیدن بازگشت سرمایه از پروژه است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا