دنیای وب

نسل سرب – راز شماره 1 ساختن لیست آنلاین شما

آیا شما احساس ناامیدی در تلاش برای جذب مشتریان بالقوه برای ایجاد مشاغل خود در اینترنت می کنید؟

من می دانم که شما چه احساسی دارید. شکی نیست که شما پول را در این لیست شنیده اید … لیست خود را برای ساختن مشاغل خود بسازید. اما دقیقا چگونه می توانید رهبری ایجاد کنید و لیست آنلاین خود را ایجاد کنید؟

من یک راز برای شما دارم … حداقل هزار راه برای تولید سرب به صورت آنلاین وجود دارد ، و بسیاری از آنها ارزش این تلاش را ندارند. با این حال ، در اینجا 6 بهترین راه برای تولید سرب و بازار آنلاین امروز وجود دارد:

1. بازاریابی مقاله

2. انجمن ها و وبلاگ ها

3. تبلیغات طبقه بندی شده Ebay

4- اطلاعیه های مطبوعاتی

5. روی بازاریابی کلیک کنید

6. سرمایه گذاری مشترک

هشدار: همه درباره ایجاد سرب اظهار نظر می کنند ، اما کلیه تکنیک های تولید سرب و ایجاد لیست اساساً فاقد ارزش هستند ، مگر اینکه شما راهی برای گرفتن و ردیابی خودکار به صورت مستقیم داشته باشید.

بهترین راه برای جذب مشتریان احتمالی کلیک بر روی صفحه است. صفحه فشار وب سایتی است که هدایا یا خدمات رایگان با ارزشی را ارائه می دهد ، بنابراین مشتری بالقوه برای پیوستن به لیست ایمیل شما نام و آدرس ایمیل خود را وارد می کند. بهترین راه برای برقراری ارتباط خودکار با مشتریان بالقوه ، یک پاسخ دهنده خودکار خوب است ، که برنامه ای است که بر روی سرور وب سایت شما قرار دارد که بطور خودکار طبق برنامه ای که از قبل مشخص کرده اید ، یک سری ایمیل ارسال می کند.

اگر می خواهید لیست مشاغل و لیست های خود را بسازید ، تلاش های خود را بر روی 6 راه اثبات شده برای تولید سرب های ذکر شده در بالا متمرکز کنید ، و اطمینان حاصل کنید که بهترین سرویس autoresponder را دریافت کرده اید که نیازهای شغلی شما را برآورده می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا