دنیای وب

نسل Z و منظور آنها برای ارتقا promote تجارت شما


خرده فروشان تشویق می شوند که درک کنند و نسل Generation Z را در آغوش بگیرند. آنها می توانند تا آخر عمر به اینترنت دسترسی داشته و از فن آوری های بسیاری برخوردار باشند. گرچه ممکن است آنها در حال حاضر مخاطبان شما نباشند ، اما تا سال 2020 تقریبا نیمی از مشتریان شما مسئولیت آن را بر عهده خواهند داشت. ارتباط با این نسل و ایجاد روابط پایدار مهم است.
آنها حقیقت و صداقت می خواهند
اگرچه روابط برای روابط نسل Z مهم هستند ، اما تلاش سخت نشان دادن تلاش برای نشان دادن تمایلات کاذب و غیر قابل اعتماد دشوار به نظر می رسد. این جوانان مانند بزرگسالان رفتار می کنند و این همان چیزی است که می خواهند با آنها رفتار کنند.
به جای تمرکز بر گفتمان امروز ، بازاریابان باید مراقب روند ویروسی باشند. روش های منحصر به فرد و جالبی را برای ادغام چنین روندهایی در مبارزات بازاریابی خود برای ایجاد روابط پیدا کنید.
صداقت ، شفافیت و صداقت از خصوصیاتی است که باید تمرین شود. اگر می خواهیم این سه ویژگی مهم را تمرین کنیم ، ارتباطات باید به روشی منحصر به فرد انجام شود. شما باید نه تنها برای جلب توجه آنها بلکه برای ارزش دادن به رابطه خود با Generation Z آماده باشید.
مروری بر شبکه های اجتماعی
تأثیر رسانه های اجتماعی بر روی نسل Z هرگز یکسان نبوده است. سالها روابط ، سلامتی و موفقیت مالی کلید خوشبختی بوده است. با این حال ، برای این نسل ، رسانه های اجتماعی با خوشبختی آنها ارتباط مستقیم دارند. اگر می خواهید از طریق این بستر با آنها ارتباط برقرار کنید ، باید راههایی برای احساس قهرمانی آنها پیدا کنید.
جلوی ضربه را بگیرید
از بسیاری جهات ، این نسل احساس می کند که در دنیای بدی زندگی کرده اند. آنها جنگ ، افسردگی و وحشت را بخشی از زندگی روزمره می دانند. آنها نگران آینده هستند ، اما آماده انجام کاری هستند.
می خواهد در دنیا تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، آنها می خواهند محصولی را بخرند که در محیط و جامعه تأثیر بگذارد. آنها یک برند قدرتمند را دوست دارند و می توانند آن را ثابت کنند.
Generation Z به محصولی نیاز دارد که متناسب با انگیزه های اصلی آن باشد. به آنها ابزاری بدهید تا باور کنند دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. یک کمپین بازاریابی جدید بسازید که ارزش می بخشد اما آن را نشان نمی دهد.
لورا ماسو
مصرف کننده متوسط ​​این نسل صدها هزار تبلیغ را قبل از 15 سالگی مشاهده خواهد کرد. البته آنها قادر به شناسایی نکات کلیدی هستند. بنابراین ، هدف ایجاد یک فضای داخلی خوب است که می تواند به روشی کارآمد و سریع به Generation Z متصل شود.
بسیاری از مارک ها دریافته اند که یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به این هدف استفاده از GIF است. آنها کار می کنند زیرا همه با آنها در ارتباط هستند. GIF کوتاه است و برای فیلتر وضوح مناسب است.
به برند سازی کمک می کند
نسل Z همانجا ایستاد و به نظر می رسید هزاران سال پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در جستجوی کار است. بنابراین ، آنها به خوبی از اهمیت یافتن شغل با ارزش در اسرع وقت آگاه هستند.این نسل از فروش کالا با 5 و یک سکه به صورت محلی راضی نیستند. در عوض ، آنها داوطلبانه پول خود را برای ساخت یک کشتی آنلاین و سفیر شدن می گیرند. آنها همیشه به دنبال راه هایی برای ساختن نام تجاری هستند.
از آنها دعوت کنید تا به مارک شما بیایند زیرا آنها به تنهایی کار می کنند. کمپین های رسانه های اجتماعی ، سفیران شبکه های اجتماعی و گروه های متمرکز مجازی به آنها احساس می کنند که به نظر می رسد شما را در برند شما ادغام می کنند. این امر از یکپارچگی آنها در تقویت حضورشان در اینترنت اطمینان می یابد.
Generation Z یک گروه واقعی است. آنها دائما به دنبال راه حل های جدید هستند. تا زمانی که آنها را تماشا کنید و یاد بگیرید به زبان آنها صحبت کنید ، آنها آماده همکاری با نام تجاری شما خواهند بود.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا