دنیای وب

نشانه گذاری اجتماعی در مقابل شبکه های اجتماعی – تفاوت های آنها با یکدیگر چیست؟

ارتباطات اجتماعی و شبکه های اجتماعی – آیا آنها یکسان نیستند؟

این همان چیزی است که اکثر مردم به من می گویند – به ویژه افرادی که در رسانه های اجتماعی تازه کار هستند. غیر از اینکه هر دو با کلمه “اجتماعی” شروع می شوند ، آنها دو چیز کاملاً متفاوت هستند.

آنچه که من در این پست در مورد آن صحبت خواهم کرد این است که درک بهتری از آنچه در مورد هر دو هستند (به معنای عادی) به شما بدهم تا درک آن برای شما راحت تر باشد (مخصوصاً اگر تازه وارد شبکه های اجتماعی هستید).

ترجیح اجتماعی

بگذارید ابتدا در مورد نشانه گذاری اجتماعی صحبت کنم.

مشارکت اجتماعی جایی است که افراد دور هم جمع می شوند تا وب سایت ها ، صفحات وب یا مقالات خبری را در جایی که به نظر آنها جالب ، شایسته انتشار است ، به اشتراک بگذارند یا فکر می کنند جامعه علاقه مند به دانستن آن است. برخی از نمونه های سایت های نشانه گذاری اجتماعی همه محبوب Digg ، Propeller ، Delicious و Stumbleupon هستند – جایی که مردم دور هم جمع می شوند و سایت ها یا صفحات وب مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارند. ثبت نام این سایت ها رایگان است (در واقع ثبت نام کمتر از 5 دقیقه طول می کشد) و شما می توانید بلافاصله پس از ثبت نام سایت های خود را اضافه کنید.

بازاریاب ها همچنین از این سیستم عامل های نشانه گذاری اجتماعی به عنوان یکی از راه های جذب بازدید به وب سایت خود استفاده می کنند – اگر وب سایت به اندازه کافی جالب باشد ، این روش تولید ترافیک می تواند به رانندگی در وب سایت آنها کمک کند.

شبکه های اجتماعی

سایت های شبکه های اجتماعی را به عنوان مشاغل اجتماعی که به آنها می روید فکر کنید ، جایی که با افرادی با علایق مشابه شما عجین می شوید.

این سایت های شبکه های اجتماعی برای اجازه دادن به افراد همفکر (از سراسر جهان) برای تعامل در یک مکان وجود دارند – تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برای آنها ثبت نام کنید و یک نمایه ساده ایجاد کنید (علاوه بر مشخص کردن سرگرمی ها ، از شما خواسته می شود برخی اطلاعات شخصی را نیز پر کنید. علایق شما ، برنامه های تلویزیونی مورد علاقه ، فیلم ها ، آهنگ ها و …) ، تصویری از خود ارائه می دهید و آماده رفتن هستید.

با استفاده از این سایت های شبکه های اجتماعی می توانید افراد با علایق و سرگرمی های مشابه خود را جستجو کرده و با آنها دوست شوید.

نمونه هایی از سایت های شبکه های اجتماعی فیس بوک ، توییتر و مای اسپیس هستند.

بازاریاب ها همچنین از این سایت های شبکه های اجتماعی برای یافتن مشتری های احتمالی استفاده می کنند و در صورت استفاده صحیح (منظور من از استفاده صحیح از این سایت های شبکه های اجتماعی این است که آنها از آنها استفاده می کنند تا به جای اینکه فقط پیام ارسال کنند ، به مشتریان بالقوه کمک کنند تا با ترکیبی از اطلاعات و توصیه های محصول ، هرگونه مشکلی را که دارند برطرف کنند). ناخواسته برای تبلیغات محصول) این وب سایت ها می توانند به درآمدزایی عظیم کمک کنند.

امیدوارم با مقاله بالا ، شما اکنون درک بهتری از چگونگی نشانک اجتماعی و شبکه اجتماعی – و همچنین تفاوت بین هر یک از آنها داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا