دنیای وب

نشانه گذاری بوک اجتماعی و چرا برای رتبه بندی وب سایت شما بسیار مهم است

نشانه گذاری اجتماعی در چند سال اخیر محبوب شده است. این مقاله برای ترسیم تاریخچه ، آنچه در آن است و چرا امروز مهم است ، نوشته شده است.

نشانه گذاری چیست؟

بسیاری از ما از بوک مارک ها یا موارد دلخواه در رایانه های خود برای ذخیره وب سایت هایی که مرتباً استفاده می کنیم استفاده می کنیم. این بسیار مفید است اما امروزه بسیاری از ما از طریق بسیاری از دستگاه ها مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن های همراه به اینترنت دسترسی داریم. در این شرایط ، اگر ما از یکی دیگر از دستگاه ها استفاده می کنیم ، نشانک های ذخیره شده در رایانه کاربرد چندانی ندارند.

غالباً محصولات و خدمات جدید برای غلبه بر محدودیت پیشنهادهای موجود اختراع یا معرفی می شوند ، همانطور که در نشانه گذاری اجتماعی اتفاق افتاده است. به دلیل معرفی بسیاری از دستگاههای مجهز به اینترنت و افزایش تحرک ، نیاز به افزایش انعطاف پذیری نشانه گذاری سنتی وجود داشت.

تاریخچه کتاب سازی اجتماعی

در سال 1996 نشانه گذاری اجتماعی معرفی شد. به زبان ساده کاربران وب سایت های مورد علاقه خود را در صفحات وب ذخیره می کنند ، این بدان معنی است که آنها می توانند از هر دستگاه دارای اینترنت برای دسترسی به این “نشانک های اجتماعی” استفاده کنند. شاید خوب بپرسید که چرا این راه حل ظاهراً ساده این روزها بسیار مهم است.

اغلب اوقات محصولات جدید زندگی جدیدی به خود می گیرند زیرا مردم به پتانسیل آنها پی می برند. یک مورد کلاسیک پیام رسانی متنی است که در دسامبر 1992 زمانی آغاز شد که یک مهندس آزمایش با استفاده از یک کامپیوتر شخصی کریسمس مبارک را از طریق شبکه Vodafone برای یک دوست ارسال کرد. از یک اقدام ساده ، پیام رسانی متنی اکنون چنان محبوب شده است که تخمین زده می شود 200 میلیارد پیام متنی در ماه ارسال می شود.

نمی توان ادعا کرد که نشانه گذاری اجتماعی به حدی رشد کرده است اما در بازاریابی اینترنتی بسیار مهم شده است.

چرا نشانه گذاری اجتماعی بسیار مهم است

اهمیت نشانه گذاری اجتماعی به دلیل اهمیت لینک دهی به بک لینک اهمیت یافته است. یکی از عواملی که موتورهای جستجو برای رتبه بندی وب سایتها از آن استفاده می کنند تعداد و کیفیت لینکهای برگشتی است. اگر سایت شما به وب سایت دارای رتبه بالا لینک شده باشد ، موتورهای جستجو معتقدند که سایت شما مهم است. یکی از عوامل تعیین اهمیت یک وب سایت ، رتبه بندی صفحه آن است.

رتبه صفحه از مهمترین 0-10،10 متغیر است.

به عنوان مثال YouTube دارای صفحه دارای رتبه 9 است.

بنابراین اگر از سایت های دارای رتبه بالای صفحه بک لینک بگیرید ، این امر به رتبه بندی شما در موتورهای جستجو کمک می کند. اهمیت نشانه گذاری اجتماعی این است که می توانید مقاله ای بنویسید یا فیلم ضبط کنید و آن را به یک سایت نشانه گذاری اجتماعی با پیوند به وب سایت خود ارسال کنید.

محبوب ترین سایت های نشانه گذاری اجتماعی

با وارد کردن این اصطلاح در موتورهای جستجو ، یافتن محبوب ترین سایت ها آسان است.

به غیر از موارد واضحی مانند فیس بوک ، توییتر ، Pinterest و + Google ، موارد نامشخص دیگری نیز وجود دارد.

این موارد شامل Tumblr ، Reddit ، StumbleUpon و Digg است.

ممکن است نگران باشید که نتوانید به راحتی در همه این سایت ها پست ارسال کنید ، که من به آنها پاسخ می دهم:

1. نیازی نیست که برای همه آنها ارسال کنید ، برخی از تحقیقات را انجام دهید و مواردی را که برای آنها مناسب ترین است پیدا کنید.

2. اگر از محصولی مانند وردپرس استفاده می کنید ، افزونه هایی وجود دارد که به شما امکان می دهد به طور خودکار در این سایت ها ارسال کنید.

3. لازم نیست فقط مقالات خود را به این سایت ها ارسال کنید زیرا می توانید اخبار را نیز ارسال کنید.

من به سایتهایی مانند اخبار گوگل نگاه خواهم کرد و مقالات جالبی را پیدا خواهم کرد ، و هنگامی که بر روی آنها کلیک کنید ، بسیاری از این موارد امکان اشتراک مقاله را دارند. حداقل این کار را برای فیس بوک و + Google انجام می دهم ، که به دلیل جالب و موضوعی بودن مقالات اغلب خوانده می شود.

نتیجه

امیدوارم این مقاله برای شما جالب باشد و از برخی از این سایتهای نشانه گذاری اجتماعی استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا