دنیای وب

نظرات شرکت مشتری [For Search Engine Marketing] منجر به رشد درآمد می شود

ما قصد نداریم نظر کسی را که مسئول بازاریابی است یا ممکن است صاحب یک شرکت باشد تغییر دهیم. که این بررسی ها [with the star ratings] این امر در نتایج موتور جستجو نشان می دهد که جمع آوری بازخورد از مشتری به عنوان یک جز major اصلی در کارهای روزمره ، چقدر مهم است.

برای بحث در مورد چگونگی نگاه کردن به مشتری بالقوه تختخواب و صبحانه ، چند شب در شهر بمانید و تحقیق کنید تا مکان مناسبی را برای اقامت در یک شهر یا مکان خاص شناسایی کنید.

شرایط ممکن است این باشد که گروهی از دوستان هنگام بازدید از شهری برای برگزاری کنسرت به دنبال مکانی تمیز و خوب برای اقامت باشند [say] جایی در منطقه King Cross لندن ، انگلستان واقع شده است. طبق معمول در دنیای پیشرفته تلفن همراه که امروزه در آن زندگی می کنیم ، جستجوی سریع در اینترنت با استفاده از موتور جستجوی گوگل در این حالت لیستی از هتل ها و اتاق های مسافرتی در این منطقه را به مرورگر ارائه می دهد که برای دو شب اقامت مورد نیاز آنها مناسب خواهد بود.

از نتایج جستجو ، برای همه واضح است که بررسی کاربران مربوط به هتل ها و سایر مکانهای اقامتی را که اکنون بصورت برجسته در SERP ها نمایش داده می شود ، مشاهده کنند. [search engine results] علاوه بر آن در نقشه منطقه همراه اکنون نمایش داده می شود.

هر مشتری بالقوه اکنون می تواند پیوند را همانطور که در پین تختخواب و صبحانه مشخص شده دنبال کند و سپس محقق بعضاً می تواند جزئیات علاوه بر خلاصه آخرین بررسیهای مشتری را نیز مشاهده کند. این بررسی ها در کنار سایر اطلاعات مربوط به شرکت ، مربوط به سازمان است. این ممکن است شامل ساعتها عملیات ، یک آدرس فیزیکی کامل ، شماره تلفن و آدرس ایمیل باشد.

ما البته در این مثال از تختخواب و صبحانه و هتل استفاده کرده ایم ، اما این مورد در مورد رستوران ها ، فروشندگان اتومبیل ، جراحان پلاستیک ، دندانپزشکان ، جراحان دامپزشکی و سایر مشاغل نیز صدق می کند که اکنون با یک بررسی واقعاً منفی می تواند از بین برود.

همانطور که می بینیم ، استفاده از نظرات مشتریان شرکت در سئو سایت اغلب می تواند تمام موارد لازم برای قرار دادن فرد در موقعیتی باشد که تصمیم بگیرد چند شب در کجا بماند.

این دیدگاه ماست که شرکت ها باید در زمینه کارهای روزمره ، جمع آوری بازخورد و نظرات مشتریان را در اختیار داشته باشند. این امر الف) تحقیقات ارزشمندی را در اختیار شرکت قرار می دهد و ب) به آن امکان می دهد تا برتری رقابتی خود را نسبت به رقبا بدست آورد ، زیرا مشتریان واقعی در مورد تجربه خود با شرکت مورد نظر بیشتر و بیشتر بررسی می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا