دنیای وب

نقاط قوت و ضعف برنامه های مبتنی بر Android

دنیای اندروید از نظر کاربر و پایگاه برنامه های کاربردی خود پیشرفت چشمگیری را به ثبت رسانده است. بدیهی است که برخی از برنامه های اندروید و شرکت های نرم افزاری برنامه های crackerjack را بر روی این سیستم عامل توسعه داده اند. در مقایسه با iOS ، اندروید پرکاربردترین سیستم عامل است. اما بسیاری از مفاهیم در این سیستم عامل نسبتاً جدید هستند و برنامه های توسعه یافته مستعد نقص https هستند. در جایی که نور وجود دارد تاریکی نیز وجود دارد ، بنابراین بسیاری از مزایا و معایب برنامه های اندرویدی وجود دارد.

مزایای برنامه های مبتنی بر Android

چند وظیفه ای: توسعه برنامه های مبتنی بر Android چند کاره است. بنابراین کاربر می تواند همزمان از دو یا بیش از دو برنامه استفاده کند. این امکان پخش جریانی و گوش دادن به آهنگ در شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

هشدارها و اعلان ها: هیچ راهی برای برنامه آندروید برای به روزرسانی اخبار وجود ندارد. دلیل این امر این است که اعلان ها مستقیماً در صفحه اصلی قرار دارند. تماس های از دست رفته توسط فلش ​​LED اطلاع داده می شوند.

برنامه های متن باز: دنیای اندروید مملو از تعداد زیادی برنامه است و کاملاً رایگان هستند. هزاران برنامه بازی سرگرم کننده به صورت رایگان در دنیای اندروید در دسترس است.

تلفن های هوشمند بیشتر Android: غول های بزرگ تلفن های هوشمند مانند HTC ، Motorola و Sony Ericsson از برنامه های Android استفاده می کنند. کاربر می تواند آزادانه از تلفن هوشمند آندروید بر اساس انتخاب خود استفاده کند. در حالی که ، iOS فقط به اپل محدود شده است.

توابع کاربر پسند: ROM را می توان به راحتی در تلفن های هوشمند اندرویدی نصب و اصلاح کرد. علاوه بر در دسترس بودن ROM اختصاصی ، توابع اندکی برای استفاده در Android وجود دارد. علاوه بر این ، رابط کاربری سیستم عامل Android در مقایسه با سایر سیستم عامل ها بسیار ساده است.

ابزارک ها: ابزارک ها به شما کمک می کنند تا از صفحه اصلی به تنظیمات مختلف دسترسی پیدا کنید. این امر ارگونومی برای مانور گوشی های هوشمند را بسیار قوی می کند.

در دسترس بودن سرویس های Google: Google طیف وسیعی از خدمات مانند Google Reader ، Google Drive ، Gmail و Docs را ارائه می دهد که به عنوان بخشی از سیستم عامل Android ارائه می شوند. بنابراین خواندن ایمیل ها و بررسی اسناد بسیار آسان شد.

منفی

همچنین بسیاری از افراد با این ایده که خدمات Android بهتر از iOS هستند مخالف هستند.

اتصال اینترنتی بدون وقفه مورد نیاز است: برنامه های Android ممکن است مقرون به صرفه باشند اما به اتصال اینترنتی مداوم و بدون وقفه نیاز دارند. پول زیادی باید صرف بسته های گران قیمت GPRS شود.

تبلیغات: بودن در یک سیستم عامل منبع باز دارای برخی موارد منفی است. تبلیغات زیادی در فروشگاه Play ارسال شده است که سرعت این سیستم عامل را کاهش می دهد.

Battery Zapper: این همیشه پاشنه آشیل اندروید است ، زیرا فرآیندهای زیادی که در پس زمینه اجرا می شوند انرژی زیادی را مصرف می کنند. تلفن های هوشمند اندرویدی به دلیل این ضعف قدرت با انتقادات زیادی روبرو هستند.

برنامه های عفونی: سیستم عامل منبع آزاد حملات زیادی را فرا می خواند. برنامه های مبتنی بر Android به عنوان ویروس های مضر شناخته شده اند. برخی از آنها که باید ذکر شوند Ground Force ، Counter-Strike و غیره هستند. iOS iOS به تأیید دقیق ایمنی برنامه ها قبل از دسترسی به آنها افتخار می کند.

سابقه پیگیری برخی از برنامه های مبتنی بر Android (برنامه های رایگان)

شش دایره

Circle of Six برای رسیدگی به حوادث غیر منتظره و ناگوار طراحی شده است. برای کمک به شما ، دو ضربه سریع روی تلفن و دوستانتان که در برنامه ذکر شده اند ، شروع می شود. این برنامه برای شش نفر از بهترین دوستان کاربر دو پیام ارسال می کند. یکی از پیام ها مکان GPS و پیام دوم برای تماس با ما خواهد بود.

WhatsApp (برنامه رایگان)

با خیال راحت می توان گفت که WhatsApp محبوب ترین برنامه پیام رسانی در دنیای اینترنت است. تقریباً هیچ کاربر گوشی هوشمندی وجود ندارد که نام این برنامه را نشنیده باشد. به روزرسانی اخیر در این برنامه مفهوم پیام رمزگذاری شده را به اندروید آورده است.

Bandcamp (برنامه رایگان)

Bandcamp یک بازار بزرگ موسیقی است. با استفاده از ابزار جریان فوری uber جالب خود را از سایر بازارهای موسیقی متمایز می کند.

Adobe Photoshop Express 2.0 (برنامه رایگان)

عکس های نامناسب از وقایع مهم خانوادگی ممکن است تمام هیجان را از بین ببرد. اما Adobe Photoshop همه آن تصاویر را ذخیره می کند و از همه مهمتر رایگان است. این گزینه ها را به درخشش تصاویر نامرغوب دارد.

شمارنده کالری – MyFitnessPal (برنامه رایگان)

گاهی اوقات یک مزیت بین فناوری و سلامتی وجود دارد. شمارنده کالری کلیه کالری های مصرفی و سوزانده شده را ردیابی می کند. به این ترتیب دستگاه تناسب اندام به کاربر در کاهش وزن کمک می کند.

چالش نوشتن (برنامه پولی)

اکنون ، این برنامه اهداف تجاری و شخصی را حل می کند. نوشتن برای رمان ها ، پروژه ها و سمینارها با این برنامه آسان شده است. وقتی کاربر هر چیزی را روی آنها می نویسد ، ایده ها را پیشنهاد می کند.

اینها تعداد کمی از برنامه های مبتنی بر اندروید بودند که در سراسر جهان مورد تحسین قرار گرفتند. اما برخی از برنامه های ناموفق در جهان آندروید مانند سایت پیشرو آنلاین دوست یابی برای مجردها و مجردها وجود دارد: پیشرو سایت دوستیابی آنلاین برای مجردها و مجردها: Match.com ، Netflix ، Skype و غیره این برنامه ها از بسیاری از نقص های https رنج می برند. موفقیت هر برنامه در این سیستم عامل عمدتا به مهارت برنامه نویسی برنامه Android و یک شرکت راه حل اجاره ای بستگی دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا