دنیای وب

نقدی نقدی توسط Adil Chowdhury Affiliate Cash

این هفته من نقدی یک شب توسط آدل چودری را مرور کردم.

هر ماه ، من این افتخار را دارم که محصولات جدید بازاریابی آنلاین را قبل از اینکه جهان آنها را ببیند ، مرور کنم و از این فرصت لذت می برم که از آخرین روندهای صنعت همگام باشم. فکر نمی کنم قبل از تهیه نسخه ای از Cash Affiliate Cash ، آدل چوودری را شنیده ام. نیازی به گفتن نیست ، من فقط کنجکاو بودم که بدانم او قصد دارد در آخرین محصول خود چه چیزی را ارائه دهد.

وقتی وارد منطقه عضو شوید ، به سه بخش اصلی تقسیم می شوید. در ابتدا ، 6 فیلم را دیدم که در آن آدل در پشت صحنه تکنیک های بازاریابی خود را با استفاده از فیلم آموزشی “بالای شانه” (کار خوب) نشان داد. آدل در این فیلم ها مطالعات موردی ایجاد کرد و شخصاً از تماشای استراتژی شماره 3 معرفی تکنیک “Sneeky Leech” لذت برد. در ویدیوی Sneeky Leech Technique ، وی وارد حساب کاربری AdWords خود شد و ویدیوی مربوط به برنامه PPC واقعی را که وی برای تبلیغ محصول فرمول 2 توسط جف واکر استفاده می کرد ، ضبط کرد. وقتی این را دیدم ، برای اولین بار در زندگی ام ، با شخص دیگری آشنا شدم که دقیقاً همان تاکتیکی را که شخصاً برای سودآوری از Google AdWords استفاده می کنم توضیح دادم. آنچه Adeline انجام می دهد مناقصه بر کلمات کلیدی نادیده گرفته اما بسیار قابل تبدیل است.

وقتی سعی داشتم PDF را بارگیری کنم ، در ابتدا فکر کردم خطایی رخ داده است و برای بازگشایی پرونده مجبور شدم یکبار مرورگر را ببندم. سپس تلاش بارگیری دوم زمان زیادی برد. من قبلاً بسیاری از فایلهای PDF را از اینترنت بارگیری کردم ، اما بارگیری آن طول نکشید. بعد از اینکه در دسکتاپ شما بارگیری شد ، به دنبال ویژگی “پرونده” آن بودم تا ببینم اندازه پرونده شما چقدر بزرگ است. تقریباً 8 مگابایت بود. این مانند اندازه فایل MP3 به جای PDF است.

در را باز کرد و بلافاصله دلیل آن را دانست. آدیل به نوعی ویدئوی داخل PDF را پخش کرده بود و وقتی کلیک کردم ، فیلم شروع به پخش کرد داخل PDF. من قبلاً در مورد این فناوری شنیده ام ، اما ندیده ام این کار کند. همه چیز 43 صفحه با خط 12 اینچ است. فصل اول به مطالعه موردی پیرامون راه اندازی PLF2 می پردازد. بدون فهرست ، بدون شرکای JV ، او فقط از PPC استفاده می کند و با دو هزار و 054 دلار در مدت دو هفته به خانه می آید تا زمانی که PLF2 فروخته شود. آنچه بسیار مفید است اینست که آدل مطالعه موردی را با نحوه متفاوت کار کردن انجام داده است. یکی از مواردی که گروه تبلیغ را از نزدیک متصل می کند به جای قرار دادن تمام کلمات کلیدی در همان گروه تبلیغاتی است. این دقیقاً همان استراتژی من برای تبلیغات PPC من است.

برای سی صفحه بعدی ، آدل جزئیات بیشتری را لمس می کند و می گوید که چه کاری انجام داده است تا با آخرین پرتاب PLF2 ، بیش از 3000 دلار در دو هفته پس بگیرد. به خاطر داشته باشید که او دانش آموز جف واکر با اولین تولید کننده PLF بود ، و او از تکنیک های بسیاری که از طریق این دوره آموخته است از جمله “تاکتیک های نادری” و “راهنمای اجتماعی” برای تبلیغ PLF2 استفاده کرد. این فراتر از یک کارزار PPC است و من می توانم از دو تکنیک دیگری که در این کتاب الکترونیکی می گذرانم بهره مند شوم. با این حال ، اگر این موضوع را توضیح دهم ، خواهید فهمید که چگونه این روش ها را خودتان انجام دهید ، بنابراین برای من عادلانه نیست که جزئیات این تکنیک ها را فاش کنم.

خوب ، من باید یک نکته بسیار مهم را ذکر کنم. چیزی که من در مورد شما برای شما تعریف می کنم شاید مهمتر از سر فصل باشد که ممکن است در این کتاب الکترونیکی بخوانید. من متوجه شدم که آدل هر زمان که به صفحه “صفحه” در هر صفحه با PDF نگاه می کردم به پروژه فعلی خود “Keeler Presser Templates” مراجعه می کند. در پایان دوره ، او شرح مفصلی از Killer Presell Templates را پوشش داد و “بسیار آسان” بود.

بگذارید آنچه را که دیدم روشن کنم.

اگر به آنچه که آدل انجام می دهد توجه کافی داشته باشید ، کل محصول (یک شبانه روزه سهامدار) ظرفیت تحویل آن را افزایش می دهد. در حقیقت ، ادیل از این محصول برای گرم کردن زمینه واقعی که در حال حاضر می فروشد ، استفاده می کند. حدس می زنم درست است ، این برای “قالب های Killer Presell Temple” است. اگر بدون خواندن پول شرکتهای تابعه به مدت یک شب با چنین خدماتی روبرو شوید ، ممکن است به راحتی راضی نباشید. با این حال ، آدیل هوشمندانه از این محصول برای قرار دادن آن به منظور ارائه صحیح “قالبهای قاتل پرسیل” استفاده می کند. این قالب ها با 37 دلار کار می کنند هر ماه این امر به یک برنامه فروش بسیار استراتژیک نیاز دارد. در حقیقت ، آدل با راه اندازی Ovilight Affiliate Cash در حین ساختن مشترک در لیست بزرگتر از گذشته ، کار خوبی را انجام می دهد (تنظیم صحنه برای Killer Presell Templates).

از آنجا که من شخصاً هر هفته محصولات زیادی را مرور می کنم و دیگر فناوری های جدیدی را پیدا نمی کنم که باعث شود من بخواهم “هر کاری را که الان انجام می دهم رها کنم!” و اتصال به اینترنت برای پیاده سازی ، اما به طور کلی ، یک نکته عالی بود. با این حال ، من همیشه فراتر از خود محصول نگاه می کنم و بیشتر به تاکتیک ها و استراتژی هایی که هر بازاریاب در حال توسعه برای تبلیغ یک محصول جدید است نگاه می کنم. برایم جالب تر بود كه ببینم آدل محرک های روانشناختی خوبی را اجرا می کند که فقط بازاریابان ماهر اینترنت می توانند نشان دهند. من آماده شنیدن سخنان آدل چودری هستم.

فکر می کنم مدتی در لیست او خواهم ماند.

راه اندازی رسمی Cash Affiliate Cash در تاریخ سه شنبه 15 ژوئیه 2008 ساعت 12:00 ET یا 5 بعد از ظهر GMT.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا