دنیای وب

نقد و بررسی باشگاه اتومبیل آمریکا

کسب درآمد از خانه به آرزوی همه تبدیل شده است و با داشتن فرصت های فراوان برای انجام این کار ، کمک می کند تا قبل از انجام معامله خاصی هوشیار باشید. به همین دلیل احتمالاً سوالات زیادی در مورد Motor Club of America (MCA) وجود دارد. نظرات مختلفی در مورد آنچه که شرکت در مورد آن است ، وجود دارد و این به شما کمک می کند تا با جستجوی عمیق تری در مورد آنچه که شما باید ارائه دهید ، فقط برای اطمینان قبل از پیوستن به باند واگن سازی ، شروع کنید.

این شرکت از سال 1926 کمک های جاده ای و بیمه را ارائه می دهد. این شرکت با افراد عادی در کانادا و ایالات متحده تماس می گیرد و خدمات و مزایایی را به اعضای خود ارائه می دهد. برنامه های عضویت موجود در شرکت در صورت بروز شرایط غیر منتظره در جاده یا حتی خانه ، اعضای محافظت را تضمین می کند. این نوع محافظت به صورت خدمات اورژانس جاده ای ، مزایای اضطراری ، پوشش تصادفات شخصی ، تخفیف برای داروهای تجویز شده و همچنین تخفیف در خدمات مراقبت از دندان و دندان است.

با این حال ، توجه به این نکته بسیار مهم است که این شرکت به هیچ وجه یک شرکت بیمه اتومبیل نیست بلکه بیش از آنکه مکمل کمک به اعضا در شرایط روزمره باشد که تحت پوشش برنامه های سنتی بیمه اتومبیل نیستند. می توانید از مزایای آن با 33 دلار در روز یا ماهیانه 9.95 دلار بهره مند شوید. این شرکت سالها تجربه دارد و به همین ترتیب خدمات عالی مراقبت از مشتری و گزینه های خدماتی برای پاسخگویی به نیازهای فردی را دارد. اعضای تحت پوشش MCA با دانستن اینکه در صورت بروز اتفاقی برای آنها کمک در دسترس است ، احساس آرامش بیشتری می کنند. عضویت علاوه بر پوشش مناسب موجود ، به خوبی اضافه می شود.

چگونه کار می کند

کسانی که به برنامه بازاریابی می پیوندند با فروش عضویت به دارندگان خودرو درآمد کسب می کنند. برنامه ارجاع برای هر عضوی که ثبت نام می کند کمیسیون دارد. فرصت های بازاریابی وابسته را برای افراد علاقه مند فراهم می کند. هرچه فروش بیشتر باشد ، کمیسیون ها بیشتر پرداخت می کنند. بعد از پیوستن به باشگاه ، قدم بعدی شما یافتن افراد علاقه مند به پیوستن است تا بتوانید با هر عضوی موفق که جذب می کنید کمیسیون خود را بدست آورید ، به این معنی که پول خود را پس می گیرید و در این راه نیز درآمد کسب می کنید.

خدمات عضویت

MCA بسته به برنامه های تحت پوشش مشترک خود ، انواع مختلفی از خدمات را به اعضای خود ارائه می دهد. کسانی که به این شرکت بپیوندند می توانند از خدمات زیر بهره مند شوند.

کمک اضطراری در جاده ها

هزینه های اضطراری و سفر

خدمات برداشت

تخفیف در خدمات حقوقی ناشی از تخلفات رانندگی ، قتل عام ، حملات باتری و اتومبیل

خدمات حقوقی برای هرگونه صدمه شخصی در تصادفات رانندگی و همچنین آسیب دیدگی وسیله نقلیه

خدمات مسافرتی و تور

جایزه وسیله نقلیه مسروقه تا 5000 دلار و پاداش مزرعه و تجهیزات کشاورزی مسروقه تا 500 دلار.

مدال کلیدی در برنامه بازگشت از دست رفته کلید

کارت عضویت

عکس برگردان اتومبیل و تخفیف در دندانپزشکی ، نسخه و بینایی

تخفیف در خوابگاه ها ، هتل ها و حتی اجاره اتومبیل

با پیوستن به برنامه MCA ، می توانید از خانه کار کنید و تنها کار شما این است که دیگران را به عضویت و عضویت تشویق کنید تا بتوانید درآمد خود را شروع کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا