دنیای وب

نقد و بررسی محصولات جهانی طلای مازو در Mazu

در این مقاله مروری بر محصول برتر Mazu Global با نام Gold Mazu ارائه شده است. این شرکت محصول را “اکسیر سالم مایع” می نامد و یادآور می شود که این ماده با مواد آلی ساخته شده است که به صورت دستی تهیه و پردازش می شوند. این محصول در یک بطری قهوه ای زیبا با برچسب شیک عرضه می شود و دارای طعمی بی نظیر است که روی شما رشد می کند. این برچسب در یک بطری با عنوان “تغذیه دست ساز” لقب گرفته است و اعلام می کند که مازو گلد “سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند ، از سلول های شما محافظت می کند و حواس شما را افزایش می دهد. * در همان زمان ، این شرکت مایل است تا با استفاده از این محصول مزایای سلامتی تضمینی نداشته باشد و این محصول را ندارد. از نظر پزشکی و در نتیجه مورد بررسی قرار نگرفته است.

این شرکت خاطرنشان می کند که این محصول حاصل بیش از 40 میلیون دلار تحقیق علمی است و 16 اختراع ثبت شده بین المللی را نیز بدست آورده است. آنها یک فرآیند اختصاصی را برای بهبود ترکیبات فعال موجود در طلای مازو ، که آنها نام گذاری و مارک گذاری کرده اند ، ایجاد کردند ابسربانول. توصیف شده است که Absorbanol حاوی “ترکیبی از مواد معدنی آلی و مواد مغذی است که باعث افزایش زندگی از زمین و دریا می شود.” هنگام مرور ادبیات Mazu ، به نظر می رسد سه ماده فعال اصلی وجود دارد که شامل Absorbanol است: آلوئه ورا ، عصاره اککلونیا کاوا و مواد مغذی Humic. در اینجا مختصری از هریک از آنها آورده شده است:

کاکتوس آلوئه ورا بیش از 200 مقاله علمی پژوهشی در سراسر جهان بوده و ثابت شده است که حداقل 75 عنصر غذایی شامل 20 ماده معدنی ، 19 اسید آمینه ، 10 ویتامین و آب را در خود جای داده است. گفته می شود یکی از جنبه های مفید آلوئه ورا خواص جذب کننده آن است. مطالعات اخیر نشان داده است که فراهمی زیستی مواد مغذی در هنگام مصرف با آلوئه قابل افزایش است و جذب هر دو ویتامین محلول در آب و چربی ها هنگام مصرف با آلوئه به جای آب 200٪ افزایش می یابد. روش درمان آلوئه ورا نیز مهم است. ثابت شده است که درمان فوری در محل ، تخریب مواد مغذی را کاهش می دهد و از این طریق فعالیت قندها را تضمین می کند. برای رفع این امر ، گیاهان تازه برداشت می شوند و بلافاصله به کارخانه تولید مازو ارسال می شوند که فقط دو ساعت با آن فاصله دارد. در پیوست ، هر ورق تازه بریده شده به صورت دستی بسته بندی می شود تا ژل داخلی غنی از مواد مغذی به طور موثرتری استخراج شود.

عصاره کاوا Ecclonia میلیون ها دلار برای مطالعه خواص اکلونیا کاوا ، یک ترکیب ارگانیک یکپارچه از مولکول های آب منحصر به فرد که از انواع خاصی از جلبک های قهوه ای حاصل می شود ، هزینه شد. به عنوان یک آنتی اکسیدان محلول در چربی ، ECE از آنتی اکسیدان های سطح زمین قدرتمندتر و مؤثرتر است. ساختار مولکولی منحصر به فرد ECE به آن اجازه می دهد رادیکال های آزاد را بیش از آنتی اکسیدان های زمینی “قفل” کند. همچنین از محافظت بسیار طولانی تری برخوردار است زیرا 40٪ محلول در چربی است ، در حالی که آنتی اکسیدان های زمینی در آب محلول هستند. در نتیجه ، ECE قادر است به طور مؤثرتر از منابع وحشی به سد خون / مغز نفوذ کند. گفته می شود آنتی اکسیدان های ECE تا 12 ساعت در سیستم شما باقی می مانند ، در حالی که سایر آنتی اکسیدان ها طی چند ساعت از طریق ادرار خارج می شوند. از دیگر مزایای گزارش شده از ECE می توان به افزایش جریان خون و گردش خون ، افزایش انرژی و استقامت ، بهبود سلامت کلسترول و همچنین خاصیت ضد التهابی و محافظت از بافت اشاره کرد.

مواد مغذی طنز میلیون ها دلار نیز صرف مطالعه خواص مواد مغذی هومیک و کاربردهای بالقوه آنها شد. امروزه مواد مغذی هومیک حاوی مقادیر کمی از 70 فیتون مواد مغذی موجود در رژیم غذایی مدرن معمولی نیستند ، و در حقیقت نشان داده شده است که این مواد معدنی هنگام حفظ سطوح مناسب در بدن به بهبود عملکرد بدن کمک می کنند. مطالعات نشان داده اند که مواد مغذی هومیک همچنین می توانند دارای خواص ضد ویروسی قوی باشند. در مطالعات علمی گوناگونی نشان داده شده است که این ماده طبیعی دارای خواص تقویت کننده سیستم ایمنی است که در صورت استفاده به عنوان یک پیشگیری و در ابتدای ویروس از آن در مبارزه با ویروس ها کمک می کند. تحقیقات همچنین نشان داده است که مواد مغذی هومیک به تنظیم و تعادل سیستم ایمنی کمک می کند ، که هنگام کار موثر باعث کاهش التهاب در بدن می شود.

با قیمت عمده فروشی 1 دلار در هر اونس یا 15 دلار در هر بطری (از جمله حمل و نقل و حمل و نقل) و رژیم پیشنهادی روزانه 2 تا 4 اونس ، طلای مازو ارزان نیست. با این حال ، این نوشیدنی دارای یک لیست چشمگیر از ترکیبات فعال نشان داده شده در بالا ، و طعم جالب و بی نظیری است که با هر جرعه ای به بهترین شکل به نظر می رسد. این ترکیب به همراه فرصتی برای کسب درآمد قابل توجهی با مشاغل خانگی ، همان چیزی است که باعث می شود افراد به Mazu Global بپیوندند و پس از بطری ، بطری را خریداری کنند. زمان مشخص خواهد کرد که آیا این محصول در واقع مزایای سه ماده فعال خود را ارائه می دهد یا خیر ، اگر این کار را انجام دهد ، قیمت آن به راحتی قابل توجیه است و Mazu Global به سمت موفقیت درازمدت پیش خواهد رفت. به خاطر داشته باشید که کلیه شرکتهای این نوع نیاز به تعهد به کار مستمر در جهت موفقیت دارند و بیشتر شرکا اغلب قبل از اختصاص وقت و تلاش کافی برای دستیابی به موفقیت استعفا می دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا