دنیای وب

نقد و بررسی کارشناس کیانی – آیا کیانی یک شرکت معتبر است و آیا باید به آن بپیوندید؟

اگر به دنبال یک شرکت بازاریابی شبکه ای وابسته در محصولات غذایی هستید ، احتمالاً به نهاد من نگاه کرده اید. در این بررسی تخصصی ، من به اطلاعاتی در مورد کیانی ، کالاهایی که آنها را در بازار عرضه می کنیم ، برنامه جبران خسارت در اختیار توزیع کنندگان آنها و از همه مهمتر ، این که آیا این فقط یک کلاهبرداری سلسله مراتبی دیگر است ، می پردازم.

سوابق موجودیت من

کیانی در صنعت بهداشت و درمان فعالیت دارد. به عنوان کسی که به دنبال فرصت شغلی است ، باید توجه داشت که صنعت بهداشت و سلامتی صنعت یک میلیارد دلاری بعدی است. حال ، اگرچه این واقعیت به تنهایی موفقیت شما را تضمین نمی کند ، مطمئناً می دانید که در یک صنعت با رشد سریع و انفجاری شرکت خواهید کرد. یكی از بزرگترین دلایلی كه صنعت بهداشت اینقدر سریع رشد می كند این است كه بومرهای كودك به دهه 60 خود می رسند و در جستجوی محصولات مرتبط با سلامتی هستند تا به آنها در جوانی كمك كند. Boomer جمعیت این جایی است که کیانی روی بازاریابی آن تمرکز دارد.

کیانی در سال 2005 گنجانیده شده و مقر آن در آیداهو فالز ، آیداهو است. بنیانگذاران کیانی از سه خانواده بسیار موفق در آیداهو (بولز ، هانسس و تایلور) تشکیل شده اند. شایعه شده است که این سه خانواده توانستند با پول خود ، من را تأمین مالی کنند ، به ارزش 300 میلیون دلار. با این نوع پشتیبانی ، می توان فهمید که چگونه کیانی توانسته این رشد را سریع انجام دهد. علاوه بر این ، مایکل برشیرز ، مدیرعامل شرکت با پیشینه اقتصادی گسترده ، با انجمن فروش مستقیم (DSA) فعال بوده و شرکت های دیگر را نیز به 200 میلیون دلار برده است. توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که بنیانگذاران به همراه Breshears در حال حاضر چشم انداز بلندمدتی برای این شرکت دارند ، یعنی رشد موجودیت من به یک غول چند میلیون دلاری در صنعت بازاریابی شبکه.

در حال حاضر ، کیانی یک شرکت خصوصی است که در آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا فعالیت دارد. در حالی که این شرکت در ابتدا در سال 2005 تأسیس شد ، این شرکت تا سال 2008 شروع به جابجایی نکرد ، بیشتر به این دلیل که تمرکز خود را تغییر داد و بعد از بازاریابان شبکه ای فصلی شروع به فعالیت کرد تا آنها را بیاورند. به نظر من این یک اقدام بسیار هوشمندانه برای آنها بود و رشد درآمد نیز اثبات این است که آنها تصمیم خوبی را برای این کار گرفتند.

محصولات

برخلاف سایر شرکتهای بازاریابی شبکه غذایی که صدها محصول را ارائه می دهند ، کیانی سه محصول غذایی را در خط تولید خود ارائه می دهد. این سه محصول عبارتند از:

1. کیانی Sunrise – نوشیدنی رژیم غذایی سرشار از ویتامین های ساخته شده از زغال اخته در آلاسکا ، که یک آنتی اکسیدان بسیار قدرتمند است.

2. موجودات غروب خورشید من – مکمل امگا 3 ساخته شده با ماهی قزل آلا جوراب.

3. Nitro FX – یک محصول نیتریک اکسید غیر مجاز که گفته می شود از هر سلول بدن دفاع و ترمیم می کند ، به جریان خون کمک می کند و انرژی کل را افزایش می دهد.

اگرچه افراد زیادی وجود دارند که به این محصولات سوگند می دهند ، اما باید از آنها مراقبت های لازم را انجام داده و برخی تحقیقات در مورد محصولات را بخوانید. با این حال ، هیئت مشاوره پزشکی کیان شامل سه پزشک برجسته با آگاهی گسترده از استحکام اکسید نیتکس ، قدرت آنتی اکسیدانی زغال اخته و توکوتریولول در آلاسکا ، یکی از مهمترین ترکیبات خورشید کیانی است.

برنامه جبران خسارت

شما می توانید کیانی را از سه طریق مختلف شروع کنید ، هزینه ثبت نام از 160 دلار تا 1.250 دلار متغیر است. علاوه بر هزینه راه اندازی ، هزینه های ماهیانه نیز از محل بازگشت و هزینه اتوماتیک ماهانه حدود 150 دلار وجود دارد.

موضوع اصلی برنامه جبران خسارت کیانی توانایی ایجاد درآمد باقیمانده درازمدت از طریق مدیریت خود توزیع کننده است. اما روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید: چک های تطبیق ، پاداش سریع شروع ، جوایز اسپانسر ، مجتمع های رانندگی ، برنامه خودکار و سفرهای انگیزشی.

بخش عمده ای از رشد کیانی از توزیع کنندگان انجام نمایشگاه های خانگی و برخی از جلسات هفتگی هتل در بازارهای منتخب در سراسر کشور حاصل می شود. پلتفرم های زیادی وجود ندارد که شما برای بازاریابی آنلاین بسیار زیادی انجام دهید ، بنابراین تا زمانی که مایل باشید با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنید یا صفحات ضبط خود را جمع آوری کنید ، باید با مدل آنها موافقت کنید.

تا آنجا که حمایت ادامه می یابد ، آنها چندین بار در سال کنفرانس ها و کنفرانس های ملی چندین بار در سال ارائه می دهند. تنها اشکال این است که کیانی یک شرکت جوان است ، شما ممکن است پشتیبانی مستقیم محلی زیادی نداشته باشید. اگرچه ممکن است افتتاح یک شهر جدید جذاب به نظر برسد ، شما از برگزاری جلسات هفتگی یا رهبران محلی برای کمک به شما در ارائه پیشنهادهای مستقیم بهره مند نمی شوید.

آیا نهاد من کلاهبرداری است؟

یک چیز مطمئناً ، هستی من قطعاً کلاهبرداری نیست. این شرکت در حال رشد و با بودجه زیادی است و تیم مدیریت خوبی دارد که این شرکت را رهبری می کند. همچنین دارای محصولات خوبی با برنامه جبران خسارت بالا است. اگر به دنبال یک شرکت بازاریابی شبکه ای هستید که محصولات غذایی را به بازار عرضه می کند ، ممکن است کیانی همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

با این وجود ، پیوستن به شرکتی مانند کیانی موفقیت شما را تضمین نمی کند. مگر اینکه بتوانید خود را مارک کنید و سرنخ هایی ایجاد کنید ، در آب مرده اید و ممکن است در نهایت با یک گاراژ پر از کالایی روبرو شوید که چیز چندانی برای عرضه ندارد. توصیه من استفاده از سیستم بازاریابی است که می تواند هر دو کار را همزمان انجام دهد. اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، می توانید سریع در راه ساختن یک شرکت بسیار سودآور کیانی گام بردارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا