دنیای وب

نقد و بررسی: کتاب ‘Living A Laptop Lifestyle’

من به تازگی کتاب “زندگی یک سبک زندگی لپ تاپ” را خوانده ام و خوشحال شدم که با نویسندگان ، گرگ و فیونا اسکات ملاقات کردم. در رویدادی که شش نامزد اعضای آن تعیین کرده اند ، در مورد چگونگی نوشتن کتاب خود ارائه دهید. بنابراین بهتر است نشان دهیم چه چیزی در بازاریابی اینترنتی مؤثر است از کسی که قبلاً در آنجا بوده است.

“زندگی در یک لپ تاپ سبک زندگی” داستان آنها از نحوه یافتن پاهای خود در بازاریابی اینترنتی است. مانند بسیاری از افراد در شرایط اقتصادی فعلی ، شرایط آنها را وادار به ایجاد تغییر در نحوه کسب درآمد می کند. پس از اینکه فیونا از کار بی پرده شد ، از شغل پردرآمد ، مجبور شدند دوباره به فکر چگونگی بازیابی زندگی خود باشند. فیونا و گرگ تصمیم گرفتند تا مشاغل شخصی خود را شروع کنند تا دوباره وقت خود را با پول جایگزین نکنند … اما آنها هیچ تصوری از کجا شروع نکردند و چه کارهایی را برای ادامه کار ادامه دادند.

آنها در آنچه که آنها “جشنواره ورزشگاه” نامیدند شرکت کردند. این کنفرانسی است که سایر بازاریابان آنلاین در مورد محصولات خود صحبت می کنند و بستری برای فروش “پیشنهادهای زمان محدود” یا “پول برای 50 نخستین روز ثبت نام امروز” دارند. اگر تا به حال از یکی از این موارد بازدید نکرده اید ، خود را خوشبخت حساب کنید ، این منظره خوبی نیست. برای یادگیری به یک مراجعه کنید ، اما مراقب باشید که شما ممکن است کالاهایی را خریداری کنید که هرگز به آنها نیازی ندارید ، به خصوص اگر در بازاریابی اینترنتی تازه وارد هستید زیرا هرگز نمی دانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست.

اگر به فکر شروع کار آنلاین هستید ، کتابهایی که توسط کارآفرینان نوشته شده است ، مانند Greg و Fiona ، می توانند نکات و منابع بسیاری را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانند در راه درست برای ایجاد و مدیریت یک کسب و کار آنلاین کمک کنند.

برخی از نکات مطرح شده در کتاب “زندگی سبک زندگی یک لپ تاپ” ،

1. سرمایه گذاری اولیه

اگر به صورت آنلاین شروع کنید ، انتظار نداشته باشید که صفر سرمایه گذاری کنید. بسیاری از مردم فکر می کنند می توانند بدون هیچ کاری و به صورت آنلاین شروع به کار کنند و میلیون ها درآمد کسب کنند. حباب ممکن است پشت سر بگذارد. گرگ و فیونا درباره واقعیت شروع آنلاین صحبت می کنند. درست همانطور که شما نمی توانید یک تجارت آفلاین را بدون پول شروع کنید ، بنابراین نتیجه می گیرد که برای سرمایه گذاری در تجارت اینترنتی نیاز به پول دارید.

2. مشکلات موجود برای خودتان

اگر تازه شروع به ساختن یک تجارت آنلاین کرده اید ، به نظم و انضباط نیاز خواهید داشت. اهمیت مدیریت زمان و حفظ برنامه زمانی که برای خود کار می کنید بسیار مهم است. این کتاب نکات مفیدی را ارائه می دهد و برخی از ابزارهایی را که زوج استفاده می کنند برای کمک به برنامه ریزی زمان خود ارائه می دهد.

3. ذهنیت

این کتاب شامل بخش بزرگی از طرز فکر است و ممکن است تعجب کنید که چرا. وقتی آنلاین شروع می کنید ، متوجه خواهید شد که در انزوا کار خواهید کرد ، بنابراین حفظ ذهنیت مثبت برای موفقیت شما ضروری است.

4- ترس از فناوری

گرگ و فیونا این موضوع را می شکنند و نشان می دهند که چگونه همه می توانند بدون توجه به سطح دانش رایانه شما به اینترنت دسترسی پیدا کنند. نیازی به ترس از اینترنت نیست و به شما اجازه می دهد تا از شروع اقدام به شما جلوگیری کند. آنها در مورد برون سپاری و نحوه به دست آوردن مهارت های مورد نیاز برای موفقیت آنلاین ، مشاوره های زیادی را ارائه می دهند.

5- تمرکز را حفظ کنید

یکی از دلایلی که بسیاری از تازه واردان نتوانسته اند در کسب و کار آنلاین موفق شوند ، این است که آنها “چیزهای براق” را تعقیب می کنند. این بدان معناست که آنها یک سیستم را راه اندازی می کنند ، سپس یک سیستم جدید راه می یابد ، بنابراین همه چیز را رها می کنند تا چیز جدیدی را شروع کنند و آنها هیچ سیستمی را کامل نمی کنند! آنها اعتقاد دارند که ایجاد یک تجارت آنلاین عملی نیست. گرگ و فیونا در مورد چگونگی اجتناب از این “چیزهای براق” صحبت می کنند و به اهدافشان متمرکز شده اند و شما نیز چگونه می توانید.

شما پیوندهایی به کارهای گرگ و فیونا و این بخش از دلایل هر کسی که شغلی برای نوشتن کتاب داشته باشد پیدا خواهید کرد. این کتاب ضمن ارائه مشاوره و اطلاعات فراوانی در مورد داستان شما ، فرصتی برای تولید پیشگامان نیز خواهد داشت. بنابراین اگر به صورت آنلاین شروع می کنید ، می خواهید این کتاب را بخوانید. به همین ترتیب ، اگر مدتی آنلاین بوده اید ، این کتاب به شما کمک می کند هنگام نوشتن داستان خود برای تعیین شغل خود در اینترنت ، آنچه را که باید در نظر بگیرید در نظر بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا