دنیای وب

نقد و بررسی گاو نر

Paint Bull یک حق رای دادن ارزان قیمت و ارزان است که در زمینه اتومبیل سازی تخصص دارد و از سال 1989 فعالیت خود را آغاز کرده است. این افراد به همه چیز فکر کرده اند! نگاهی به ویژگی های این حق رای دادن بیندازید.

اول از همه ، آنها به شما دستورالعمل های عملی را به مدت دو هفته ارائه می دهند. هفته اول در مرکز آموزش در دیترویت (موتور سیتی) میشیگان خواهد بود. این تنها مرکز آموزشی در سراسر کشور است که به طور خاص برای صنعت تعمیر ظاهر خودرو طراحی شده است. در هفته دوم ، شما در یکی از جاده های واقعی و با یکی از تکنسین های آنها در زمین تمرین خواهید کرد. اقدام را به صورت زنده مشاهده خواهید کرد. پینت بول ناوگان کامیون خود را (بزرگترین ناوگان وسایل نقلیه تعمیر موبایل در میشیگان) اداره می کند ، بنابراین قبل از انتقال آن به شما ، هر عملیاتی را در این زمینه آزمایش می کند. سپس ، یک فروشنده میدانی به سایت شما می رود و به شما کمک می کند با فروشندگان اتومبیل و سایر شرکت های خودروسازی که می توانند حیوان جدید شما را تغذیه کنند تماس بگیرید. پشتیبانی عالی است. آنها دارای یک انبار کاملاً انبار شده با هر ابزاری هستند که شما برای انجام جراحی پلاستیک در کل دنیای خودرو نیاز دارید و البته آنها دارای شماره 800 هستند. در آن تخصص فنی خود را دارد. PB حتی به شما یاد می دهد که چطور ساختار مالیات مشاغل خود را برای برخورد با عمو سام تنظیم کنید. این تجارت مزایای مالیاتی قابل توجهی خواهد داشت!

سه بسته حق امتیاز متفاوت وجود دارد.

  1. بسته Platinum برای فردی با فروش و تجربه تجارت در صنعت تعمیرات اتومبیل طراحی شده است که تماس هایی دارد اما فقط برای تجهیزات لازم به آموزش و پرورش نیاز دارد.
  2. با بسته کسب و کار کوچک ، می توانید خدمات عالی پرداخت رنگ ، آسیب رساندن رنگ به تراشه ها و خراش ها و فرورفتگی ها ، بازگشت چراغ های جلو به شرایط جدید براق و ترمیم چشم ها و ستاره های گاوها در شیشه جلو اتومبیل را ارائه دهید.
  3. محبوب ترین برنامه برای راه اندازی مشاغل جدید ، بسته آموزشی Field (Field Training Package) ، برای کسی طراحی شده است که سابقه کار قبلی کمی در صنعت بازسازی خودکار دارد و یا فاقد آن است. پکیج آموزش میدانی یک برنامه کلید در دست است که روی ارائه کامل کار تعمیر رنگ موبایل تمرکز دارد.

در کل ، یک بسته عالی کم هزینه و بدون نیاز به تجربه. به طور کلی ، کل هزینه کار یک کامیون در حدود 100000 دلار در سال است و قیمتی بین 5000 تا 30000 دلار دارد. Paint Bull ممکن است خرید خوبی باشد. اگر به دنبال چیزی ارزان تر با درآمد بیشتر هستید و نیازی به تجربه ندارید ، در زیر نگاهی بیندازید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا