دنیای وب

نقد و بررسی MJ دورکین ، آیا ساختن لیست برابر با بیل مکانیکی می تواند به بازیگران بیشتر کمک کند؟

از نظر بسیاری MG Dorkin یک ماشین اصلی حفاری و یک ماشین ساختمانی موجود است. اما آیا تکنیک های او می تواند به شما در جذب بازیگر بیشتر کمک کند؟

خوب ، ام.جی.دوركین یكی از متداولترین سخنگوها و كارشناسان در زمینه حفر حضوری و رزرو قرار ملاقات است. وی به طور گسترده به عنوان “مربی جستجوی آمریکای شمالی” شناخته می شود و همچنین سخنران اصلی و مجری برخی از بزرگترین کنفرانس های آموزش فروش بوده است.

او با رویکرد مستقیم خود در جستجوی جستجو در بین بهترین مربیان فروش در جهان لنگر می اندازد ، که به راهنمای کمک به تغییر رویکرد افراد در جستجوی مشاغل خود تبدیل شده است. او سالها با بسیاری از شرکتهای Fortune 500 از ساختارهای سنتی شرکتها تا شرکتهای بازاریابی شبکه ای مربی ارشد بوده است.

او نویسنده 4 کتاب “ارتباطات خود را دو برابر کنید” ، “از قلب بفروشید” ، “صاحب خانه خود باشید – زندگی خود را داشته باشید” و “اولین 90 روز بازاریابی شبکه ای” است. وی بیش از 70 هزار عنوان کتاب فروخته است. و 140،000 برنامه آموزشی روی CD.

در واقع من بیش از یک بار یکی از کتاب های او را خوانده ام ، “مخاطبین خود را دو برابر کنید”. روش جدیدی از تفکر در مورد تلاش های خود برای جستجوی آینده ایجاد می کند. وقتی همه درمورد کل فرآیند فروش از معرفی تا پیگیری و بسته شدن صحبت می کنند ، Mj درمورد اینکه چه تعداد هدایت می توانید داشته باشید صحبت می کند.

رویکرد سرراست او از همه موارد ناخواسته چشم پوشی می کند و مستقیماً به همان نکته می رود تا او وقت خود را برای افراد اشتباه تلف نکند و شما به عنوان یک شخصیت معتبر روبرو شوید. اما در عین حال احترام و مراقبت را نشان می دهد. همانطور که ممکن است MJ بگوید ، “به مشتری احتمالی یک سیلی بزنید که به صورت مراقبتی صورت شما باشد.”

من خودم سالهاست که به دنبال آفلاین بودن از آموزه های او استفاده می کردم. یکی از تکنیک های ساده ای که MJ آموخته است تقریباً همانطور که او توصیف می کند شبیه “نیرنگ ذهن خوب” است. و من تأیید می کنم که اگر درست انجام شود ، واقعاً م worksثر است. افراد بدون اینکه بدانند چرا نام ، شماره تلفن و ایمیل خود را به شما می دهند.

شخصی در تیم من در حال مشاهده این کار من بود و نمی توانست آنچه را دیده بود باور کند. آنها یک کلمه آخر به من گفتند ، “من باور نمی کنم این شخص نام ، شماره تلفن و ایمیل خود را به شما داده باشد ، درست مثل این … تقریبا ترسناک است.”

استفاده از آموزه های MJ دورکینس آن را در جعبه ابزار جستجوی هر بازاریاب شبکه با ارزش ساخته است و به طرز شگفت آوری ساده اما بسیار کارآمد است.

ام جی دورکین به شما می گوید همه چیز در مورد وضعیت شما است. اگر هنگام ملاقات با شخصی ، هنگام تماس و قرار ملاقات ، هنگام درخواست ، هنگام پیگیری وضعیت خوبی دارید. اگر درست انجام شود ، می توانید قبل از باز کردن درب شخصی را ببندید.

البته این دائماً اتفاق نمی افتد اما اگر بر روی قسمت اصلی که MJ دورکین به شما می آموزد تمرکز کنید ، یعنی آینده نگری ، تمرکز کنید ، تقریباً همه موارد دیگر از خود مراقبت می کنند.

وقتی MJ واقعاً وارد بازی فروش می شد ، در جنبه های مختلف روند فروش مهارت نداشت. اما یکی از زمینه های اصلی که او در آن برتری را یاد گرفت ، رزرو قرار ملاقات بود. او می دانست که اگر بتواند بیش از دیگران خرما بدست آورد ، می تواند رقابت کند. بنابراین ، بهره گیری از قانون میانگین ها و دادن این تفکر به او که به هیچ یک از احتمالات احتیاج ندارد ، زیرا لیست او به اندازه کافی بزرگ بود و اهمیتی نداشت.

به طور خلاصه این بررسی توسط MJ دورکین ، او توانسته است با مطالب آموزشی خود به هزاران نفر کمک کند تا به موفقیت برسند. اگر حداقل نسخه ای از کتاب او را با نام Double Your مخاطب (برداشتن از طریق تماس با خود) انتخاب نکرده اید ، شما را به این کار تشویق می کنم. هنگامی که هر روز از کاوش خارج می شوید از چگونگی عملکرد واقعی تکنیک های شما شگفت زده خواهید شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا