دنیای وب

نقد و بررسی MLM کارا ویتا

کارا ویتا

کارا ویتا توسط کارالن شوورت ، که همچنین رئیس هیئت مدیره است ، تأسیس شد. این شرکتی است که بهترین محصولات مراقبت از پوست ضد پیری را تولید می کند. این محصولات قبلاً مخصوص بیماران سوختگی در سال 1989 تولید شده و فقط توسط پزشکان به فروش می رسید. در سال 2003 ، این شرکت تصمیم گرفت بیرون برود و به توده مردم برسد تا همه بتوانند از محصولات با کیفیت بالا این شرکت بهره مند شوند.

این شرکت اظهار می دارد که به دلایل خاصی محصولاتش از رقبای خود برتری دارند. اول ، محصولات با استفاده از درجه دارویی و مواد فعال زیستی ایجاد می شوند ، و آنها را کاملا خالص می کنند. کارا ویتا از فناوری انحصاری استفاده می کند که محصولات مراقبت از پوست را به داخل پوست نفوذ می کند ، در نتیجه اثربخشی آنها افزایش می یابد. این محصولات از غلظت صحیحی تشکیل شده اند که باید طی حدود دو هفته نتایج خوبی را نشان دهند. همچنین مشارکت فعال بنیانگذار و رئیس شرکت در فرآیند تولید ، بسته بندی و انتخاب محصول وجود دارد.

این شرکت با مفهوم جدید خود در زمینه بازاریابی شبکه ای مشهور شد. هرکسی می تواند به عنوان مشاور مراقبت از پوست کارا ویتا به او بپیوندد. طرح جبران شامل سه حالت درآمد بالقوه است – فروش شخصی ، مراقبت از دیگران و در آخر پاداش نیروی فروش. آموزش همه مشاوران بصورت آنلاین ، مستقیم یا تلفنی ارائه می شود. هر جور راحتی. این آموزش به عنوان مشاور شما را با دانش متناسب با همتایان Avon یا Mary Kay شما آشنا می کند.

علاوه بر این ، رئیس جمهور کارالن شووزرت با مشاوران تعامل می کند و آنها را راهنمایی می کند تا تجارت آنها رونق بگیرد. این برای آنها مفید است و همچنین شرکت نیز مفید است. مشاوران تازه عضو لازم است یک کیت راه اندازی به قیمت 250 دلار خریداری کنند که هزینه واقعی آن 450 دلار است. گفته می شود که به طور متوسط ​​، پیشنهادات مراقبت از پوست کارا ویتا حدود 500 دلار درآمد دارد که به مشاور کمک می کند تا هزینه تجهیزات خود را جبران کند. محصولات ممکن است از طریق فروش وب سایت ، حمایت مالی ، مهمانی های زیبایی ، کلینیک های مراقبت از پوست و مشاوره شخصی مراقبت از پوست به بازار عرضه شوند.

به طور کلی ، این یک فرصت عالی درآمد برای همه ، به ویژه زنان است ، زیرا کارا ویتا یک شرکت بسیار دلگرم کننده و دلسوز است. یکی از مواردی که ممکن است نگران شما باشید قیمت گذاری محصول است. این قیمت برای یک محصول خاص از 12 تا 85 دلار است و در بعضی مواقع فروش بالایی به نظر می رسد. با این حال ، یک راهنمای باتجربه می تواند تفاوت های ظریف بازاریابی و افزایش فروش برای تجارت شما را به شما یاد دهد. اصولاً اطمینان به کیفیت محصول مهم است. باید بیشتر از بازاریابی آنها به فروش توجه داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا