نقد کتاب – 4 مورد از کتاب استفان شیفمن دریافت کردم

اخیراً خواندن “بیست و پنج عادت فروش نمایندگان بسیار موفق فروش” توسط استفان شیفمن را به پایان رسانده ام. این یک مطالعه بسیار کوتاه است و اگر در مورد فروش جدی هستید قطعاً ارزش استفاده از آن را دارد. در این پست می خواهم 4 مقاله ای را که از کتاب دریافت کردم به اشتراک بگذارم. نکته جالب بدون توجه به نوع فروش شما می باشد ، قول می دهم که از این طریق ارزش کسب کنید. و اگر این کار را انجام دهید ، می دانم که نتیجه خواهید گرفت.

شماره 1. قبل از اینکه در مورد هر چیز دیگری صحبت کنید ، رابطه برقرار کنید. مردم از افرادی که دوستشان دارند و به آنها اعتماد دارند می خرند. اگر به نظر می رسد همه چیزهایی که به شما اهمیت می دهد بسته می شود ، چیز زیادی دریافت نخواهید کرد. حتی اگر بتوانید فروشی بدست آورید ، مشتری شما به احتمال زیاد فسخ خواهد شد. اگر می خواهید فروش بیشتری را ببندید و نگه دارید ، در ابتدا مقداری را اختصاص دهید تا در مورد چیزهای دیگری که ممکن است مورد علاقه مشتری شما باشد صحبت کنید. اگر عکس های خانوادگی زیادی می بینید ، در مورد فرزندانشان سؤال کنید. اگر یادگارهای ورزشی را می بینید ، در مورد آن صحبت کنید. سؤال بپرسید ، بگذارید آنها صحبت کنند و گوش دهند. جعلی نباشید ، واقعاً به آنچه می گویند علاقه مند باشید. اگر موفق به برقراری رابطه زودهنگام شوید ، تمام تراشه ها را به نفع شما جمع می کند.

شماره 2. تصمیم گیرندگان را درگیر کنید. همیشه اطمینان حاصل کنید که تمام تصمیم گیرندگان هنگام ارسال ارائه شما حضور دارند. همه آنها در آنجا خلاص شدن از شر آنها را آسان نمی کند. همچنین ، هیچ چیز بدتر از تصمیم گیری برای گرفتن اطلاعات نیست. معمولاً اتفاقی که خواهد افتاد این است که آنها اطلاعات دست دوم را بدست می آورند ، سپس وقتی سعی می کنید با آنها بنشینید ، آنها از قبل تصوری از محصول شما دارند. بدون تلاش همه تصمیم گیرندگان در تلاش برای پایان دادن به فروش اشتباه نکنید.

مشاور باشید ، نه یک توپ اتمی. – اگر می خواهید فروش بیشتری را ببندید ، تنها کاری که باید انجام دهید حل مشکلات مشتری است. جمله ای وجود دارد ، “همه دوست دارند بخرند ، اما هیچ کس نمی خواهد بفروشد.” اگر به عنوان یک فروشنده در خیابان بیرون بروید ، تقریباً به همه افراد خواهید رسید. شما خیلی بهتر است که مشکل آنها را مشخص کنید و سپس راه حلی برای آنها ارائه دهید. آنها احساس بسته بودن و فروش سختی نخواهند داشت و شما بهتر خواهید دانست که در حال فروش کالاهای باکیفیت هستید که احتمالاً فسخ نمی شوند.

شماره 4. همیشه درخواست مراجعه کنید. – هیچ سرب با کیفیت بالاتری نسبت به سرب با مشتری راضی وجود ندارد. به عنوان مثال ، اگر برادرم در مورد برخی از محصولات تماس تلفنی یا نامه ای ببخشد ، به احتمال زیاد توجه زیادی نخواهد کرد. اما اگر من با او تماس بگیرم و با اشتیاق به او بگویم که من همین محصول را گرفتم و او نیاز به دریافت آن دارد ، فرصت بیشتری برای علاقه او وجود دارد. حداقل ، او احتمالاً حداقل برای کسب اطلاعات بیشتر با این جلسه موافقت خواهد کرد. همیشه ، همیشه ، همیشه درخواست مراجعه کنید. اگر نپرسید جواب همیشه است. علاوه بر این ، اگر خود را در بازار ارجاع (که یک منطقه بازار بسیار گرم است) نگه دارید ، قادر خواهید بود که نرخ بسته شدن بالایی را حفظ و نگه دارید.

همانطور که فقط از این چهار غذای سریع می بینید ، ارزش زیادی در کتاب وجود دارد. این خواندن سریع است ، حتی اگر خواندن را دوست ندارید ، می توانید آن را تصویب کنید. نکته مهم این است که نکات کلی حتی اگر شما در فروش سنتی فروش املاک و مستغلات هستید ، یا در بازاریابی شبکه ای هستید که فرصت یا محصول خود را به اشتراک می گذارید ، این توصیه ها برای شما کار می کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا