دنیای وب

نقش بازاریابی و تبلیغات آنلاین

“بیا بگیر … همه چیز برای فروش است!”

چند بار در این چرخه فریب و حماقت افتاده اید؟ بازاریاب ها شما را به فروشگاه می برند تا کالایی را بفروشید و آن را فروخته یا متوقف کنید. آیا نمی دانید یکی از اصلی ترین ابزارهای بازاریابی است؟ یک اتومبیل با قیمت مشخصی در روزنامه تبلیغ می شود و شما فقط برای فهمیدن اینکه واحد واقعی تبلیغ شده یک کلونکر یا یک لیمو است ، برای دویدن می روید. “این در کاغذ است … بنابراین باید درست باشد!” چه تعداد از شما افرادی را می شناسید که برای “فروش” زندگی می کنند؟ هر وقت می بینند در رادیو ، تلویزیون و روزنامه ها چیزی تبلیغ می شود ، می دوند و دیگران را نیز متقاعد می کنند که همین کار را انجام دهند. آنها فکر می کنند در حال گرفتن معامله هستند ، درست است؟ در بسیاری از موارد ، خرید کالایی برای فروش می تواند یک امر مثبت باشد. مورد موردنظر ممکن است از قیمت فروش اصلی کاسته شود … یا به قیمت خرید فروشنده عرضه شود. دلیل این معامله چیست؟ این مورد ممکن است فضایی را برای کالاهایی که تازه وارد شده و به فضای ذخیره سازی نیاز دارد ، اشغال کند. مورد ممکن است فروشنده خوبی نباشد. این مورد می توانست به صورت عمده خریداری شود و فروشنده مایل است پس از دستیابی به مبلغ مورد نظر ، مازاد آن را تخلیه کند. دلیل هرچه باشد – آیا شما به فروش اعتیاد دارید؟ مسئولیت خریدار!

آیا خرد توده ها جهل توده ها است؟ آیا اینترنت واقعاً چیز بدی است؟ بازاریابی و تبلیغات در وب ، به حکمت سنتی آن ، چیز بدی نیست. اتصال جمعیت همان چیزی است که اینترنت ارائه می دهد – محصولی برای گسترش کره زمین و اتصال جهانی. اینترنت در این قرن آشفته و نابسامان است. به صورت ارگانیک – موجودی بدون مرز و مجازی که بر اساس فناوری آمریکایی رشد کرده است و به کاربر امکان می دهد به حجم وسیعی از اطلاعات دسترسی پیدا کند. شبکه بسیار گسترده ای از رسانه ها مادر را در مورد احتمالات مادر می کند. قسمت تاریک با تغییر در برنامه های جستجوی اینترنتی آغاز شده است.

شبکه های اجتماعی ، توسعه دهندگان نرم افزارهای رایانه ای و تجارت الکترونیکی دائماً اطلاعات کاربران و فعالیت های آنها را کنترل می کنند. از این داده ها برای ایجاد پرونده در برنامه های جستجوی وب استفاده می شود. شرکت ها برای این پروفایل های کاربر ارزش قائل هستند. آنها از داده ها برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان استفاده می کنند. شبکه خرید مجازی فروش و فروش محصولات واقعی را پرورش می دهد. این حرفه نیاز به مداخله انسان در فروش و / یا فروش را از بین می برد یا مطالعه می کند. همانطور که می شناسیم ، این عمل جایگزین زنجیره تأمین می شود ، به عنوان موجوداتی که به “انقلاب صنعتی” قدرت بخشیدند. نمایه کاربرانی که مشتری های اجتناب ناپذیری هستند ، به دارایی اصلی شرکت هایی تبدیل می شوند که کالاهایی برای بازاریابی و فروش دارند. عملکرد جستجوی وب از یکی از امکانات مفید و آسان برای استفاده به طعمه و ابزار ضروری تبدیل شده است. استفان ساندرز از InternetEvolution.com می گوید که این داده های جدا شده در پروفایل های کاربر ، یک دارایی قدرتمند برای خرید و فروش صاحبان مشاغل در “پرونده های شخصی و بازارهای تبادل هویت” شده است.

بسیاری از شبکه های اجتماعی در پروفایل و جستجوی معکوس پیشگام هستند. این عمل پیروی از این الگو را برای نهادهای مشابه آسان می کند. شرکتهای وب که دارای سرور هستند ، اطلاعات کاربر را ذخیره می کنند. این سیلوهای داده زمانی فراخوانی می شوند که مالکان تصمیم بگیرند اطلاعات کاربر را به طور مشترک تعریف کنند – چه نوع ماده داده ای برای ارائه دهنده شبکه. انجام آنها کاملاً قانونی است … فعلاً.

اینترنت موجودی است که هیچ شخص ، شرکت یا دولتی نمی تواند آن را کنترل کند.

چگونه کاربران می توانند از حریم خصوصی خود محافظت کنند؟ از اینترنت استفاده نکنید! در جامعه امروز – عملی نیست. اینترنت شبکه های نظارتی را تغییر داده است. دستگاه های متصل به وب ، “عملکرد آنها نظارت بر کاربران از طریق سنسورها ، تحقیقات ، ابزار جاسوسی و دوربین ها ، بیش از تعداد دستگاههایی است که کاربران برای مشاهده محتوای اینترنت از آنها استفاده می کنند”. “اینترنت در حال تماشای شماست!”

شبکه جهانی وب (اینترنت) از یک ابزار هدفمند با کاربرد آسان به یک ابزار هدفمند پیشرفته برای شرکتهای فروش کالا و / یا خدمات برای سیستم طعمه انداختن تبدیل شده است. شرکت ها فقط می خواهند کالاهای خود را به بازار مصرف کنند. این شبکه همچنین برای و توسط دولت برای ردیابی شهروندان خود استفاده می شود – مجری قانون برای ردیابی فعالیت های غیرقانونی توسط کاربران.

این شبکه به مکانی تبدیل شده است که “کاربر اکنون کاربر است!” آیا برادر بزرگتر اینجا است که بماند؟ آیا او شما را تماشا می کند؟ البته … هست

حالا چه چیزی امروز به فروش می رسد؟

تا دفعه بعد …

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا