دنیای وب

نقش تحقیقات بیوتکنولوژی در حفظ انرژی

پیش زمینه و معرفی

در این گزارش اخبار خوبی را با شما به اشتراک می گذاریم. در نتیجه لایحه محرک دولت اخیر ، پاداش های معافیت مالیاتی با ارزش و تخفیف مالیاتی برای پاداش حفظ انرژی وجود دارد. همچنین افزایش قابل توجهی در مزایا برای صاحبان خانه وجود دارد. ما اطمینان داریم که اطلاعات موجود در این گزارش می تواند میلیون ها نفر را به نفع خود داشته باشد و این همان چیزی است که باعث می شود این خبر خوب باشد.

خبر خوب این است که پیمانکاران می توانند خانه های جدیدی با صرفه جویی در انرژی را بسازند و اعتبار خود را از هزار دلار تا 2000 دلار وارد کنند. صاحبان ساختمان های تجاری می توانند بسته به نوع مورد ، از ساختمانهای خود انرژی بیشتری بگیرند و معافیت مالیاتی تا 1.80 دلار در هر فوت مربع را دریافت کنند. مالکان خانه می توانند خانه های خود را با انرژی بیشتری کار کنند و 30٪ اعتبار مالیاتی با سقف علاقه 1500 دلاری دریافت کنند.

گرمایش و سرمایش خانه ها و ساختمان ها هزینه زیادی برای انرژی است. عایق کاری یکی از محصولاتی است که به شما در دریافت این اعتبارات و تخفیف ها کمک می کند. با توجه به پیشرفت های علمی ناشی از برنامه فضایی ناسا ، اشکال عایق جدید و بسیار انعطاف پذیر وجود دارد که در قالب روکش ها و مواد افزودنی صرفه جویی در مصرف انرژی برای ساخت پوشش های صرفه جویی در مصرف انرژی ایجاد می شود. یکی از راه های درک این محصولات ، فکر کردن در مورد عایق کاری مایع است.

این محصولات صرفه جویی در مصرف انرژی گزینه های قابل استفاده برای ساخت خانه و یا ساختمان را از نظر مصرف انرژی به مراتب افزایش می دهد. توجه: تحقیقات BioTech به زودی می تواند افزودنی به پوشش سرامیک را به بازار عرضه کند که وقتی با رنگ معمولی مخلوط شود ، یک “پوشش حرارتی” ایجاد می کند که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود (مکمل بخاری های مادون قرمز EdenPure که باعث انرژی نیز می شود).

پیشینه این اطلاعات از لایحه مالیاتی بزرگی است که در سال 2005 تصویب شد و این معافیت های مالیاتی را به صاحبان خانه و صاحبان مشاغل ارائه می داد. در آن زمان کسر مالیات برای ساخت یک ساختمان تجاری بسیار جذاب بود و اعتبار مالیاتی برای خانه های جدید صرفه جویی در انرژی ارزش پیگیری را داشت. با این حال ، علاقه برای صاحبان خانه فقط به 10٪ حداکثر 500 دلار محدود می شد ، که این فقط برای مالکان خانه بسیار سودمند بود. در لایحه جدید ، زمانهای قابل توجهی برای تخفیف ساختمان تجاری و اعتبار خانه جدید وجود دارد. با این حال ، اعتبار افزایش یافته برای صاحبان خانه به طرز چشمگیری افزایش یافته است و ممکن است پول زیادی را از دولت خارج کند که به جیب صاحبان خانه های خرد وارد شود. بنابراین جای تعجب ندارد که پنجره این ویژگی محدود به محصولاتی است که در طی سالهای 2009 و 2010 مورد بهره برداری قرار گرفته است .و وسط شب در آخرین روز سال 2010 ، انتقال به کدو تبدیل می شود و پنجره اعتبار مالیاتی بسته می شود.

از آنجا که مزایای واقعی در اینجا وجود دارد و مدت زمان قابل توجهی برای کار با آنها وجود دارد ، احساس می کنیم این زمان برای گزارش این مزایا است. هدف از این گزارش ، فهمیدن این مزایا و شناسایی برخی کالاهایی است که می توانند از مزایای پیشنهاد دولت برای پرداخت هزینه های مردم برای پرداخت خانه و ساختمان های خود به صرفه تر باشند.

ما این را یک وضعیت برنده برای همه می دانیم. مشاغل جدید ایجاد شده و مشاغل جدید ایجاد می شود. صرفه جویی قابل توجهی در انرژی ایجاد می شود و مردم هزینه های کارآمد تر انرژی را کاهش می دهند در حالی که خود را در موقعیتی قرار می دهند تا از پس انداز طولانی مدت انرژی استفاده کنند. در سطح جهان ، آلودگی هوا و وابستگی انرژی کمتری از مکانهای بسیار نامساعد وجود خواهد داشت.

اعتبار مالیاتی با صرفه اقتصادی چگونه می تواند از صاحبان خانه سود ببرد

قبل از جزییات این موضوع ، مهم است که کلیه تصمیم گیرندگان را راهنمایی کنیم تا با مشاوران مالیاتی صحبت کنند زیرا در راه حل های جدید انرژی ما ادعا نمی کنیم که مشاور رسمی مالیات هستیم. من دکترا دارم ، این اطلاعات را مطالعه کردم و سالها پیش در زمینه حفظ انرژی هستم. بنابراین ارائه اطلاعات و تجزیه و تحلیل برای من منطقی است. با این حال ، من مشاور رسمی مالیات نیستم ، بنابراین افرادی که از این مشاوران استفاده می کنند و برای کمک به مالیات از آنها پول می گیرند ، باید از این واقعیت استفاده کنند که مشاوران رسمی مالیات هستند.

نکته مهم دیگر تعیین مزایای مالی است که می تواند به صاحب خانه که می خواهد از این معافیت مالیاتی بهره مند شود ، تعلق بگیرد. برای صاحب خانه چهار مزیت وجود دارد:

پاسخ: سی درصد از بخشی از هزینه اولیه قابل برداشت در سال اول است. دلیل این امر این است که دولت معافیت مالیاتی را پرداخت می کند و بیشتر مالکان خانه مالیات می پردازند. 30٪ تضمین بازده بخشی از پول ، معامله خوبی است. ساخته شده توسط دولت. کل مبلغی که می توان درآمد کسب کرد 1500 دلار است. اگر کسی مبلغ خالص خود را بدست آورد ، برای بدست آوردن این پس انداز معادل ، به هزینه های بیشتری مانند مالیات نیاز دارد. بنابراین سود خالص بیش از این مقدار است. این برای مالکان خانه خوب است.

ب بازده بالقوه ای در صرفه جویی در انرژی وجود دارد که می تواند یک عمر طول بکشد و بسیار بزرگ باشد. در برخی مقطع ، پس انداز بر اساس هزینه قبض ابزار پرداخت پولی است که در پروژه قرار داده شده است. پس از آن هزینه پایین تر قبض ابزار سود برای صاحب خانه است. حتی مقدار کمی پس انداز در هر سال ، می تواند با گذشت زمان مقدار زیادی را اضافه کند. پس انداز پول چیز خوبی است.

ج جنبش سبز در ایالات متحده زنده و خوب است. بررسی ها نشان می دهد که مردم هزینه بیشتری برای یک خانه کارآمد با انرژی می پردازند. بانکداران پول بیشتری را در آنچه که به عنوان وام مسکن سبز شناخته می شود وام می دهند زیرا قبض ابزار هزینه کمتری دارد و بار وام را نیز کمتر می کند. ارزش حقوق مسکن به دلیل کارآیی بیشتر انرژی افزایش می یابد.

D. در بسیاری موارد ، مزایای اضافی وجود دارد که ناشی از کارآیی انرژی منزل است. اغلب خانه در معرض خطر آتش سوزی قرار دارد. اغلب اوقات مشکلات آب کمتری خواهد داشت. بعضی مواقع از فرش و مبلمان محافظت می شود. اغلب راحتی خانه بیشتر می شود. تجهیزات می توانند از نظر اندازه کم باشند و این باعث کاهش هزینه ها می شود. تجهیزات به طور مکرر کار می کنند. بنابراین هزینه تعمیر و نگهداری و جایگزینی را کاهش می دهد. تقاضای انرژی ساختمان کاهش یافته است ، و این امکان استفاده از انرژی تجدید پذیر به عنوان منبع انرژی را باز می کند. در بعضی موارد ، نیاز به ادامه مجدد مجدد می تواند بسیار کاهش یابد. فواید بسیار مثبتی دارد.

اقدامات اصلی برای استفاده از این اعتبار به شرح زیر است:

آ. کالاهایی را که واجد شرایط معافیت مالیاتی هستند تعیین کنید. وزارت نیرو و سازمان امور مالیاتی اطلاعاتی در این مورد دارند. درخواست این اطلاعات از طریق اینترنت نتیجه خواهد داد. یکی از محصولات واجد شرایط عایق است. این عایق عادی واجد شرایط است. شما می توانید از عایق های خلاقانه تر مانند پوشش تابشی و عایق مایع استفاده کنید.

ب در دسترس بودن از صدور گواهینامه سازندگان را بررسی کنید. این مورد توسط بسیاری از فروشندگان برای این محصولات ارائه می شود و شکلی است که در زمان مالیات به IRS می رود.

الف – درک این نکته مهم است که اعتبار مالیاتی 30٪ برای مواد است و نه برای کار. ما تصور می کنیم که تاجران در بعضی موارد با تحمیل هزینه های بالاتر از طرف مواد و پایین تر از طرف طرف با این کار سازگار خواهند شد. برای انجام این کار ، صاحب خانه ، هزینه مواد را بسیار واضح و روشن می کند.

دکتر.. قبل از بسته شدن پنجره اعتبار مالیاتی ، محصول باید در خدمت شما باشد. به یاد داشته باشید که تا نیمه شب یک کالسکه وجود داشت ، سپس به قرعه کشی تبدیل شد. پنجره باز در سال 2009 و 2010 است. با پایان یافتن سال 2010 ، کسر مالیات پایان می یابد. به یاد داشته باشید این یک اعتبار بسیار خوب است و دولت به دلیل این اعتبار پول زیادی را از دست خواهد داد. به همین دلیل پنجره بسیار باریک است. صاحبان خانه های خردمند در هنگام تهیه از هدیه دولت بهره مند می شوند. درست همانطور که کشاورزان قبل از زمستان محصول را برداشت می کنند.

چگونه رنگ آمیزی انرژی یا عایق مایع می تواند به مردم کمک کند تا از مزایای دولت بهره مند شوند

میلیون ها نفر وجود دارند که می توانند از مزایای دولت که به عنوان پاداش برای کارآمد تر ساخت خانه ها و ساختمان ها استفاده می شود ، استفاده کنند. سه گروه اصلی که بهره مند می شوند عبارتند از:

الف) صاحبان خانه که از خانه خود انرژی بیشتری دارند.

ب صاحبان ساختمان های تجاری که ساختمان های خود را با انرژی بیشتری کار می کنند و صاحبان ساختمان های عمومی و غیرانتفاعی که از پیمانکاران منافع غیر مستقیم می گیرند.

ج- پیمانکارانی که خانه های جدید صرفه جویی در انرژی را ایجاد می کنند.

این گزارش به تفصیل در مورد همه این موقعیت ها نمی پردازد. ما گزارش های دیگری در مورد این موضوع کلی ارائه داده ایم. با این حال ، ما توجه خواهیم کرد که عایق بندی می تواند در همه این مواقع برای صرفه جویی در هزینه های گرمایشی و سرمایشی استفاده شود. تعریف دیکشنری عایق عبارت است از: “جداسازی یک هادی برق ، گرما یا صدا از دیگر اشیاء رسانا توسط چیزی که باعث برق و گرما یا صدا نمی شود.” این از فرهنگ لغت وبستر است. نکته اصلی برای درک این است که عایق گرما را متوقف می کند. جریان طبیعی گرما انتقال از یک مکان گرم به یک مکان سرد است. هنگامی که عایق بین این دو مکان قرار می گیرد ، جریان گرما متوقف یا کند می شود.

معمول است که عایق ها را به عنوان بسته های فایبرگلاس صورتی یا بلوک های کاغذ خرد شده فکر کنید. تصویر بصری این است که جرم گرما را متوقف یا کند می کند. عایق کاری مؤثرتر در قالب انواع مختلف کف ایجاد می شود. برخی از عایق های خلاقانه تر و کارآمدتر در بسته های کوچکتر عرضه می شوند و انتظار می رود در آینده کمک کند ساخت خانه به صورت مثبتی تغییر کند. در حال حاضر ، بسیار مقرون به صرفه است و در حال حاضر آن را توصیه نمی کنیم.

دو نوع عایق نوآورانه و مقرون به صرفه وجود دارد که توصیه می کنیم. یکی مانع تابشی و دیگری پوشش انرژی یا عایق مایع است. هر یک از این محصولات از کارهایی انجام می شود که در برنامه فضایی ناسا انجام شده است. ایجاد شده برای تهیه عایق اصلی تنها با مقدار کمی از مواد. سد رادیواکتیو فقط با بازتاب کار می کند. عایق کاری پوشش برای خاموش کردن گرما با تله های بازتابی و گرما کار می کند. فروشندگان هر دو محصول گواهینامه های سازندگان را ارائه می دهند تا بتوان از هر دو محصول برای واجد شرایط بودن در اعتبارات مالیاتی استفاده کرد.

مزیت عایق حرارتی (سرامیک ، سرامیک) یا عایق مایع این است که از نظر مقرون به صرفه ، بسیار انعطاف پذیر و دارای فضا کارآمد است. این می تواند به عنوان یک رنگ ثابت در بسیاری از قسمت های یک خانه یا ساختمان ماندگار شود. می تواند روی سقف ، دیوارهای بیرونی ، دیوارهای داخلی و سقف باشد. می توانید به طبقه پایین و زیر سقف بالای اتاق زیر شیروانی بروید. از آنجا که این مقدار زیادی از گرما را منعکس می کند و سپس مقدار زیادی گرما را حفظ می کند ، بسیار کارآمد است. می توان از آن برای گرم کردن خانه در زمستان و در تابستان خنک استفاده کرد. این مشکلات عایق سنتی است.

روکش عایق را می توان به صورت مایع خریداری کرد. همچنین می توان آن را در کیسه های مواد افزودنی کوچک و بسیار گرما خریداری کرد. این انعطاف پذیری عالی را ایجاد می کند ، زیرا مواد افزودنی با کیفیت بالا می توانند در انواع پوشش ها مخلوط شوند. هر دو رنگ از پیش مخلوط شده و مواد افزودنی به رنگ واجد شرایط عایق بودن هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا