دنیای وب

نقش میزبانی VPS در بازاریابی اینترنتی

برنامه میزبانی VPS شامل بهترین قطعات میزبانی مشترک و سفارشی است که در یک بسته ساخته شده اند. دسترسی به میزبان سرور مشترک و انعطاف پذیری میزبان سرور اختصاصی عمر را به میزبانی VPS می افزاید. سرورهای مجازی خصوصی با میزبانی وب سایتهای خود در یک محیط امن تر و صفر تهدید ، می توانند بهترین راه حل ها در صنعت را به مشتریان ارائه دهند.

در پکیج میزبانی سئو ، چندین طبقه بندی توسط سرورها و نوع آدرس IP IP Class که در آنها استفاده می شود وجود دارد. اما میزبانی VPS در بین همه آنها بسیار بی نظیر است ، زیرا دنیای فرصت ها را با هزینه ای نسبتاً کم فراهم می کند.

3 نوع سرور میزبان سئو وجود دارد که طبق آنها برنامه هاستینگ فرموله شده و به مشتری ارائه می شود. بهترین حالت در میان آنها ، برنامه مناسب میزبانی VPS همیشه مناسب برای مدیریت ، نگهداری و میزبانی سایتهای تجاری است.

1. سرور خصوصی مجازی یک سرور مجازی است که همان سرور فیزیکی را با سایر VPS های دیگر به اشتراک می گذارد. با این حال ، هیچ یک از آنها در هر زمان با یکدیگر تداخل ندارند ، اگرچه منابع سیستم مشترک را به طور موازی با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

2- سرعت و پهنای باند همیشه به دلیل گزینه اشتراک گذاری موازی بین آنها ، بالاتر است ، این یک روش عالی برای صرفه جویی در مصرف انرژی است زیرا تمام VPS ها فقط در یک سرور فیزیکی کار می کنند که انرژی مصرف می کند.

3. در یک برنامه میزبانی VPS ، مشتری حق دارد چندین آدرس IP کلاس C از دامنه های مختلف کلاس C و پهنای باند همزمان با تعداد آدرس های IP ، فضای دیسک ، CPU با حافظه اختصاص یافته و غیره داشته باشد.

4- مشتری می تواند سیستم عامل مورد نظر و همچنین برنامه های نرم افزاری را از طریق سیستم میزبانی VPS خود بدون هیچ مشکلی نصب کند. Single VPS قادر است به تنهایی کار کند و کاملاً جدا از سیستم دیگر در همان سرور فیزیکی.

5- هزینه های برنامه کمی بالاتر از یک سرور مشترک است ، اما در عین حال خدمات اختصاصی سرور را نیز ارائه می دهد. دامنه های متعدد ، دامنه های اضافی ، پایگاه داده های PHP و MySQL به همراه intalltron و بسیاری دیگر از ابزارهای رایگان توسعه وب سایت در بسته میزبانی VPS گنجانده شده است.

6. داشبورد WHM به مشتریان ارائه می شود تا بتوانند در یک حساب کاربری ، برگه های چند حساب را نگه داشته باشند.

7- وب سایتها خیلی سریع کار می کنند و به دلیل بروز هرگونه اتفاق غیر قابل انکار ، هرگز شکسته نمی شوند ، زیرا سرورها در مراکز داده با حداکثر امنیت و منبع تغذیه مداوم محافظت می شوند و آنها را در محیط 24 * 7 حفظ می کنند.

8. یک سیستم پشتیبانی مشتری بسیار مؤثر با خدمات شبانه روزی که کلیه مشکلات مهم و همچنین مشترک را در مورد میزبانی VPS در اختیار مشتریان قرار می دهد.

30 روز ضمانت برگشت پول برای حفظ اعتماد مشتری در دسترس است ، بنابراین در صورت رضایت از میزبانی VPS در مدت 30 روز نمی توانند بازپرداخت کامل دریافت کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا