دنیای وب

نمایندگی های املاک و مستغلات و اینترنت – نحوه خرید و فروش املاک و مستغلات امروز

سپس و اکنون

ده سال پیش ، او شروع به جستجوی املاک و مستغلات در دفتر نمایندگی املاک و مستغلات محلی یا با رانندگی در سطح شهر می کرد. در دفتر نماینده ، شما می خواهید بعد از ظهر به مرور در صفحات لیست های فعال در املاک از خدمات محلی برای لیست های چندگانه (MLS). پس از انتخاب املاک و مستغلات مورد علاقه ، چندین هفته را برای گشت و گذار در هر ملک می گذرانید تا اینکه یک مورد مناسب را پیدا کنید. یافتن داده های بازار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید قیمت سؤال کننده را ارزیابی کنید ، به زمان و رهبری بیشتری نیاز دارد و ممکن است شما هنوز هم نتوانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید تا با یک ارزش منصفانه در بازار راحت باشید.

امروزه بیشترین جستجوی املاک و مستغلات از طریق اینترنت آغاز می شود. جستجوی سریع کلمات کلیدی در سایت توسط Google احتمالاً هزاران نتیجه را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر در وب سایت املاک و مستغلات ویژگی مورد علاقه خود را کشف می کنید ، معمولاً می توانید تصاویر را بصورت آنلاین مشاهده کنید و احتمالاً یک تور مجازی بگیرید. پس از آن می توانید سایر وب سایت ها مانند ساکنین محلی را بررسی کنید تا ایده ای در مورد ارزش ملک دریافت کنید ، بدانید مالک فعلی برای ملک پرداخت کرده است ، مالیات املاک را بررسی کنید ، اطلاعات سرشماری ، اطلاعات مدرسه و حتی بررسی کردن فروشگاه های واقع در در فاصله پیاده روی ، بدون ترک خانه خود!

در حالی که منابع آنلاین مناسب و مفید هستند ، استفاده صحیح از آنها به دلیل میزان اطلاعات و مشکل در صحت صحت آنها می تواند یک چالش باشد. در زمان نوشتن ، جستجوی “املاک و مستغلات دنور” 2،670،000 وب سایت بازگشت. حتی جستجو در محله برای املاک و مستغلات می تواند به راحتی هزاران وب سایت را بازگرداند. با داشتن بسیاری از منابع آنلاین ، چگونه یک سرمایه گذار می تواند بدون درگیر شدن یا پایان دادن به اطلاعات ناقص یا بد از آنها بطور موثری استفاده کند؟ باور کنید یا نه ، درک نحوه کار مشاغل در حالت آفلاین ، درک اطلاعات و استراتژی های املاک و مستغلات بصورت آنلاین را آسان می کند.

تجارت املاک و مستغلات

املاک و مستغلات معمولاً یا از طریق نماینده املاک و مستغلات مجاز یا به طور مستقیم توسط مالک خریداری و فروخته می شود. اکثریت قریب به اتفاق از طریق کارگزاران املاک خریداری و فروخته می شوند. (ما برای مراجعه به همان حرفه ای از “نماینده” و “کارگزار” استفاده می کنیم.) این به دلیل دانش و تجربه آنها در زمینه املاک و مستغلات است و حداقل از دیدگاه تاریخی ، دسترسی انحصاری آنها به بانک اطلاعاتی از املاک و مستغلات فعال برای فروش است. دسترسی به این پایگاه داده از لیست املاک و مستغلات مؤثرترین روش برای جستجوی املاک و مستغلات بود.

MLS (و CIE)

بانک اطلاعات املاک و مستغلات مسکونی و کم درآمد (از جمله برخی از دارایی های تجاری) اغلب به عنوان سرویس لیست چندگانه (MLS) نامیده می شود. در بیشتر موارد ، فقط دارایی های ذکر شده توسط نمایندگان املاک و مستغلات عضو می توانند به MLS اضافه شوند. هدف اصلی MLS فعال کردن نمایندگان املاک و مستغلات در صورت یافتن خریدار املاک ، به سایر نمایندگان عضو است.

این اهداف شامل امکان انتشار مستقیم اطلاعات MLS به عموم نبوده است. زمان تغییر می کند امروزه ، اکثر اطلاعات MLS از طریق قالبهای مختلفی بطور مستقیم در دسترس عموم است.

لیست معاملات املاک و مستغلات تجاری نیز بصورت آنلاین نمایش داده می شود اما اطلاعات جمع آوری شده در مورد املاک تجاری دشوارتر است. سیستم های بزرگتر MLS اغلب در تبادل اطلاعات تجاری (CIE) فعالیت می کنند. CIE مشابه MLS است ، اما مأمورانی که لیستی به بانک اطلاعاتی اضافه می کنند ، نیازی به ارائه نوع خاصی از جبران خسارت به اعضای دیگر ندارند. جبران خسارت در خارج از CIE مذاکره می شود.

در بیشتر موارد ، املاک و مستغلات ارائه شده برای فروش توسط مالک نمی تواند مستقیماً به MLS و CIE اضافه شود ، که معمولاً توسط انجمن های کارگزاری نگهداری می شود. نبود یک بانک اطلاعاتی مرکزی مدیریت شده می تواند موقعیت یابی این خصوصیات را دشوار کند. به طور سنتی ، این ویژگی ها با رانندگی یا جستجوی آگهی در لیست های املاک و مستغلات در روزنامه های محلی یافت می شوند. یک روش مؤثرتر برای یافتن املاک و مستغلات برای فروش توسط مالک ، جستجوی وب سایت برای فروش توسط مالک در منطقه جغرافیایی است.

Realtor چیست؟ بعضی اوقات ، اصطلاحات نمایندگی املاک و واسطه ها به طور متناوب مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال ، آنها یکسان نیستند. کارگزار نماینده دارایی دارای مجوز است و همچنین عضو انجمن ملی ملکی ها است. کارگزاران موظف هستند از قوانین اخلاقی و رفتار دقیق پیروی کنند.

اطلاعات لیست های املاک MLS و CIE از لحاظ تاریخی فقط به صورت کپی سخت در دسترس بوده و همانطور که گفته شد ، فقط به طور مستقیم در اختیار نمایندگان املاک و مستغلات عضو MLS یا CIE قرار گرفت. حدود ده سال پیش ، این اطلاعات ارزشمند ملک شروع به نشت در اینترنت کرد. این کودتا سیلاب است!

یکی از این دلایل این است که بیشتر 1 میلیون کارگزار وب سایت دارند و بیشتر این سایتها مقادیر مختلفی از MLS یا اطلاعات محلی CIE دارند که روی آنها نمایش داده می شود. دلیل دیگر این است که بسیاری از وب سایت های املاک و مستغلات وجود دارند که اطلاعات املاک و مستغلات را نیز ارائه می دهند ، از جمله سایت های فروش مالک ، سایت های سلب مالکیت ، سایت های فهرست منطقه ای و بین المللی ، سایت های ساکن شهرستان و سایت های ارزیابی و اطلاع رسانی در بازار. جریان اطلاعات املاک و مستغلات به اینترنت مطمئناً باعث می شود اطلاعات بیشتر قابل دسترسی باشد ، بلکه گیج کننده تر و مستعد سوء تفاهم و سوء استفاده باشد.

آژانس معاملات املاک

با وجود جریان اطلاعات املاک و مستغلات بصورت آنلاین ، هنوز اکثر املاک به طور مستقیم از طریق نمایندگان املاک و مستغلات که لیست املاک در MLS یا CIE محلی را دارند ، فروخته می شوند. با این حال ، این لیست های املاک دیگر محلی نیستند. اینترنت ذاتاً یک بازار جهانی است و لیست های محلی MLS و CIE معمولاً منتشر می شوند تا در بسیاری از وب سایت های مختلف نمایش داده شوند. به عنوان مثال ، بسیاری به انجمن ملی ملکی مراجعه می کنند ، http://www.realtor.com، و به وب سایت آژانس املاک و مستغلات محلی. علاوه بر این ، این لیست ممکن است در وب سایت روزنامه محلی نمایش داده شود. در اصل ، اینترنت فقط شکل دیگری از بازاریابی است که امروزه یک نماینده املاک و مستغلات ارائه می دهند ، اما دسترسی بسیار گسترده تری نسبت به نسخه چاپ قدیمی دارد.

علاوه بر بازاریابی اینترنتی ، نمایندگان لیست می توانند در تنظیم قیمت ، قرارداد خانه باز ، به فروشنده از خریداران و پیشنهادات علاقه مند اطلاع دهند ، در مورد قرارداد مذاکره کرده و در بسته شدن به آنها کمک کنند. هنگامی که نماینده تمام این خدمات را ارائه می دهد ، به تنظیم لیست کامل خدمات گفته می شود. اگرچه ترتیبات ورود به خدمات کامل متداولترین نوع تنظیم لیست است ، اما آنها دیگر تنها گزینه نیستند.

تغییرات فناوری پشت بخش املاک و مستغلات باعث شده است که بسیاری از نمایندگان شیوه انجام تجارت را تغییر دهند. در بخش عمده ، این بدان دلیل است که اکثر مصرف کنندگان اکنون دسترسی فوری به لیست املاک و سایر اطلاعات املاک و مستغلات دارند. علاوه بر این ، اینترنت و سایر فن آوری ها بازاریابی و تحقیقات اولیه زیادی در مورد این ملک انجام داده اند. به عنوان مثال ، مصرف کنندگان می توانند املاک را بصورت آنلاین مشاهده کرده و از طریق ایمیل سوالات خود را انجام دهند. کارگزاران می توانند برای ارسال لیست به مشتریانی که استانداردهای املاک خود را دارند ، از نرم افزار خودکار استفاده کنند. بنابراین ، اکنون برخی از نمایندگان خدمات خود را محدود کرده و براساس آن هزینه های خود را تغییر می دهند. نماینده ممکن است تبلیغات املاک و مستغلات MLS را نمایش دهد اما فقط خدمات اضافی محدودی را ارائه می دهد. در آینده برخی از نمایندگان املاک و مستغلات ممکن است خدمات را به شیوه انتخابی تری ارائه دهند.

با توجه به میزان اطلاعات املاک و مستغلات در اینترنت ، وقتی مردم امروز یک نماینده املاک را استخدام می کنند ، باید به خدمات ویژه ای که نماینده ارائه می دهد و عمق تجربه و دانش خود را در بخش مربوط به املاک و مستغلات مربوطه بررسی کنند. این فقط مربوط به دسترسی به اطلاعات لیست املاک نیست. از نظر تاریخی ، خریداران و فروشندگان از طریق مراجعه به دوستان و خانواده ، نمایندگی پیدا کرده اند. اکنون اینترنت روش هایی برای یافتن مستقیم عوامل واجد شرایط یا جستجوی CV نماینده ای که به شما به صورت آفلاین ارجاع شده است ارائه می دهد. یکی از این سایت ها ، AgentWorld.com ، به سرعت به یک نماینده املاک و مستغلات LinkedIn یا Facebook تبدیل شد. در این سایت ، مأمور می تواند نمایه خود را شخصی سازی کند ، یک وبلاگ را راه اندازی کند ، تصاویر و فیلم ها را ارسال کند و حتی پیوندی به وب سایت خود بصورت رایگان ایجاد کند. هنگامی که محتوای منحصر به فرد را به صفحه نمایه خود اضافه می کنید ، موتورهای جستجو متوجه می شوند!

برخی معتقدند که اینترنت کارگزاران و MLS را کم اهمیت تر می کند. ما فکر می کنیم این یک اشتباه طولانی مدت است. این ممکن است نقش یک عامل را تغییر دهد اما باعث می شود کارگزاران با دانش ، واجد شرایط و حرفه ای از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری پیدا کنند. در حقیقت ، تعداد نمایندگان املاک و مستغلات در سالهای اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. جای تعجب نیست که اینترنت املاک و مستغلات محلی را به یک تجارت جهانی تبدیل کرده است. علاوه بر این ، اینترنت یا نه ، واقعیت ساده باقی مانده است که خرید املاک و مستغلات تنها بزرگترین خریدی است که اکثر افراد در زندگی خود انجام می دهند (یا ، برای بسیاری از سرمایه گذاران ، بزرگترین خریدهای چندگانه در طول عمر) و کمک متخصص می خواهند. در مورد MLS ، هنوز هم مطمئن ترین منبع لیست املاک و مستغلات و اطلاعات موجود است و بازاریابی املاک و مستغلات موثری را ارائه می دهد. بنابراین ، عملکرد تمام اطلاعات املاک و مستغلات بصورت آنلاین چیست؟

اطلاعات آنلاین در مورد املاک و مستغلات یک ابزار تحقیقاتی عالی برای خریداران و فروشندگان است و یک ابزار بازاریابی برای فروشندگان است. در صورت استفاده صحیح ، خریداران می توانند با تحقیق سریع در مورد املاک و مستغلات و در نهایت تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری بهتر ، در وقت صرفه جویی کنند. فروشندگان می توانند در بازار کارآمد و تحقیق کنند و درباره استخدام یک نماینده و بازاریابی املاک خود به صورت آنلاین تصمیم گیری آگاهانه کنند. مرحله بعدی این است که دریابید که در اینترنت کجا جستجو کنید تا از بهترین منابع استفاده کنید.

استراتژی های اینترنت

در بخش های بعدی استراتژی ها و نکاتی را در مورد نحوه استفاده از اینترنت برای یافتن املاک و مستغلات برای فروش و اطلاعات تحقیقاتی مربوط به تصمیم شما برای خرید املاک ارائه می دهیم. وب سایت های املاک و مستغلات زیادی برای انتخاب وجود دارد ، و اگرچه ما قصد تأیید هیچ وب سایت خاصی را نداریم ، اما دریافتیم سایتهایی که در اینجا ذکر شده از منابع خوبی هستند در اکثر موارد یا آنقدر مشترک هستند که لازم به ذکر است. یکی از راه های آزمایش صحت وب سایت ، یافتن اطلاعاتی در مورد املاکی است که قبلاً متعلق به شماست.

یافتن املاک و مستغلات برای فروش

با وجود دسترسی گسترده به لیست های املاک و مستغلات ، بسیاری معتقدند که پایگاه داده های MLS همچنان کامل ترین و دقیق ترین منبع اطلاعات املاک را ارائه می دهند. بیشتر سیستم های MLS محتوا را در وب سایت های دیگر توزیع می کنند (در درجه اول توسط نمایندگان املاک و مستغلات اداره می شوند). وب سایت NAR ، realtor.com ، یک نقطه شروع عالی برای محتوای تولید شده از MLS است ، و همچنین محبوب ترین وب سایت برای لیست املاک و مستغلات است. تقریباً تمام MLS های داخلی و منطقه ای با realtor.com توافق دارند تا موجودی لیست فعال را ارائه دهند.

برخی از سیستم های محلی و منطقه ای MLS همچنین دارای یک وب سایت در دسترس عموم هستند. با این حال ، برای به دست آوردن اطلاعات کامل ، شما هنوز هم نیاز به پیدا کردن یک نماینده محلی املاک و مستغلات. بسیاری از نمایندگان املاک و مستغلات محلی لیست های جدیدی را که به MLS وارد شده و مطابق با معیارهای از پیش تعریف شده شده ، به مشتریان خود (از طریق ایمیل) ارائه می دهند. این می تواند برای خریدار شلوغ بسیار مفید باشد.

همچنین بسیاری از وب سایت ها وجود دارند که هم نماینده های املاک و مستغلات ذکر شده و هم املاک را برای فروش توسط مالک ارائه می دهند. برخی از محبوب ترین وب سایت ها شامل zillow.com و trulia.com است. این سایت ها خدمات دیگری نیز ارائه می دهند. به عنوان مثال ، zillow.com به دلیل عملکرد ارزشمندی املاک و trulia.com برای ارائه اطلاعات تاریخی شناخته شده است. منبع دیگر املاک و مستغلات برای فروش وب سایت های منطقه ای و محلی است که با شرکت های کارگزاری مرتبط هستند. به عنوان مثال ، remax.com یا prudential.com. موتورهای جستجو مانند yahoo.com و سایتهای تبلیغاتی طبقه بندی شده مانند craigslist.com حاوی تعداد زیادی از لیست های فعال در املاک و مستغلات.

یکی از اصلی ترین تفاوت های این سایت ها این است که چقدر به اطلاعات ناشناس می توانید دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال ، در trulia.com می توانید ناشناسانه را تا حدودی خریداری کنید ، اما برای دسترسی به وب سایت نماینده کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. بسیاری از موتورهای جدید جستجوی املاک و مستغلات به شما امکان می دهند بدون نیاز به پر کردن فرم ، لیست ها را بررسی کنید. بهترین استراتژی جستجو در چند سایت فوق برای یافتن مناطق جغرافیایی جالب یا دامنه قیمت است. هنگامی که در مورد یک ملک جدی شوید ، این زمان است که یک نماینده واجد شرایط املاک و مستغلات مورد نظر خود را برای انجام جستجوی کامل MLS پیدا کنید.

همچنین هیچ وقت ضروری نیست که با رانندگی در محله هایی که مورد علاقه شما هستند ، از روش قدیمی تحقیق کنید. در هنگام تصمیم جدی برای سرمایه گذاری ، هیچ جایگزینی برای پیاده روی وجود ندارد. به این معنا ، املاک و مستغلات هنوز یک تجارت محلی است و پارکینگ در مقابل ملک می تواند تصمیم بسیار متفاوتی نسبت به مشاهده نسخه چاپی از صفحه وب داشته باشد.

ارزیابی املاک و مستغلات

همانطور که اشاره کردیم ، یکی از محبوب ترین ابزارهای املاک و مستغلات ، ارزیابی فوری املاک و مستغلات zillow.com است. به سادگی آدرس را وارد کنید و مقدار ویژگی را وارد کنید. حتی نمودارهای بالاتر و پایین را نشان می دهد ، تاریخ آخرین فروش (شامل قیمت) و مالیات بر املاک را نشان می دهد. وب سایت های دیگری وجود دارند که ابزارهای مشابه مانند housevalues.com و homegain.com را ارائه می دهند. متأسفانه ، بسیاری از مردم از این مقادیر تخمین زده شده به تنهایی برای توجیه قیمت فروش ، پیشنهادات و پیشنهادات پیشخوان استفاده می کنند. با این حال ، اینها فقط تخمین های ناچیز مبتنی بر فرمولی است که شامل اطلاعات مربوط به فروش محلی محلی است. این برآوردها می توانند در مدت زمان کوتاهی به نوسان چشمگیری برسند و به نظر نمی رسد که همیشه تغییرات واقعی بازار را دنبال می کنند ، که معمولاً تدریجی تر هستند. علاوه بر این ، این تخمین ها به طور خودکار طراحی مجدد یا تمدید سایت ، سایر تغییرات خاص سایت یا تغییرات محلی را در نظر نمی گیرند. این بدان معنی نیست که این سایتها مفید نیستند. در حقیقت ، آنها نقاط شروع خوبی هستند و می توانند در بسیاری از مواقع ارزش خوبی را برای یک پارک توپ فراهم کنند.

وقتی نوبت به دست آوردن ارزش دقیق تری برای یک سایت خاص می رسد ، استراتژی های قابل اعتماد و دیگری نیز وجود دارد. اولین مورد این است که مستقیم به وب سایت محافظه کار خود بروید. در اکثر اوقات ، وب سایت ساکن شهرستان اطلاعات فروش و مالیات را برای کلیه املاک در سطح استان ارائه می دهد. اگر می خواهید برای جستجوی یک ملک خاص یا مقایسه قیمت فروش املاک مشابه ، وب سایتهای ساکن محلی واقعاً مفید هستند. هنگام بازدید از وب سایت ایالت ، اطلاعات را مستقیماً از منبع دریافت می کنید. امروزه بیشتر استانها اطلاعات ملک را در وب سایتهای خود منتشر می کنند. اغلب شما می توانید نه تنها قیمت پرداخت شده توسط یک مالک قبلی را ببینید ، بلکه ارزش تخمینی و مالیات ها و نقشه های املاک را نیز مشاهده می کنید. برخی از کارشناسان شهرستان اکنون ابزارهای ارزیابی بازار و املاک را نیز اضافه می کنند.

با توجه به اهمیت ارزیابی برای یک سرمایه گذاری ، ما همچنین دو مهمترین روش ارزش گذاری (خارج از خط) را به شما یادآوری می کنیم: نمایندگان املاک و مستغلات و ارزیابان. کار با کارگزار محلی املاک و مستغلات خود روشی دقیق و مؤثر برای به دست آوردن اطلاعات با ارزش املاک است. در حالی که یکی از اهداف اصلی سیستم MLS ، بازاریابی لیست فعال در املاک و مستغلات برای اعضای خود است ، این سیستم همچنین اطلاعات فروش را برای آن لیست ها جمع آوری می کند. کارگزاران می توانند این اطلاعات مربوط به فروش را بیرون بکشند و تجزیه و تحلیل بازار قابل مقایسه ای (که بعضاً CMA نامیده می شوند) تولید کنند که عکس دقیقی از ارزش یک خاصیت خاص یک بازار در یک منطقه خاص ارائه می دهد.

سرانجام ، دقیق ترین روش برای ارزیابی یک ویژگی ، به دست آوردن یک ارزیابی کننده معتبر است که ارزیابی را تولید می کند. ارزیاب معمولاً هم اطلاعات فروخته شده در سیستم MLS و هم اطلاعات منطقه را بررسی می کند و سپس اطلاعات را برای تولید یک ارزیابی املاک بر اساس یک یا چند روش ارزیابی تأیید شده تجزیه و تحلیل می کند. این روش های ارزیابی می تواند شامل مقایسه املاک و مستغلات مشابه برای تعدیل اختلاف بین املاک و مستغلات ، تعیین هزینه جایگزینی املاک یا شناسایی یک ملک براساس درآمد حاصل از مالکیت باشد.

محله

روش های زیادی وجود دارد که اینترنت می تواند به شما کمک کند تا یک قاشقچه در یک محله خاص تهیه کنید. به عنوان مثال ، اطلاعات سرشماری را می توان در سرشماری.gov یافت. همچنین می توانید اسکوپرهای محله را در سایت هایی مانند خارج از خانه مشاهده کنید یا وبلاگ های محلی را ببینید. وبلاگ وب سایتی است که افراد با ارسال و پاسخ به پیام ها ، در مورد موضوعات بحث می کنند. با مراجعه به سایت های placeblogger.com و kcnn.org/citymediasites.com برای یک فهرست وبلاگ شروع کنید. Trulia.com دارای “نقشه گرما” است که نشان می دهد هر محله چقدر سرد یا گرم براساس قیمت ، فروش و یا محبوبیت در بین کاربران وب سایت است.

مدارس

وقتی صحبت از فروش املاک مسکونی یا اجاره ملک مورد نیاز خانواده ها می شود ، کیفیت منطقه مدرسه مدرسه تفاوت بزرگی ایجاد می کند. وب سایت های زیادی وجود دارد که به اطلاعات مدرسه اختصاص دارد. از greatschools.net یا schoolmatters.com بازدید کنید. بیشتر مناطق مدرسه محلی نیز دارای وب سایت خود هستند. این سایتها حاوی اطلاعات متنوعی در مورد مدارس دولتی و ولسوالی از جمله جمعیتی منطقه ، نتایج تست و بررسی والدین است.

پیدا کردن یک نماینده واقعی املاک و مستغلات

وب سایتهای دیگری که اخیراً به رونق اینترنت در مورد املاک و مستغلات اضافه شده است ، وب سایتهایی هستند که به نمایندگان املاک و مستغلات اجازه می دهند با نمایش پروفایل های حرفه ای و معاشرت با وبلاگ ، تخصص و دانش محلی خود را به بازار عرضه کنند. شما می توانید برای یافتن یک نماینده با تخصص خاص ، یک منطقه جغرافیایی از تخصص یا نمایندگی ارائه دهنده خدمات خاص جستجو کنید. وب سایت AgentWorld.com به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از تخصص صحیح و با استفاده از جستجوی کلید واژه ها و پروفایل های نماینده تمیز و ساده ، یک عامل را به سرعت و به راحتی پیدا کنند. AgentWorld.com همچنین نمایندگان را قادر می سازد بلاگ ها ، عکس ها و فیلم های متنوعی را ارسال کنند تا به مصرف کنندگان کمک کند بهترین نماینده را برای نیازهای خود پیدا کنند. علاوه بر این ، بسیاری از پروفایل های پروکسی شامل یک لینک مستقیم به وب سایت نماینده هستند که احتمالاً شما می توانید لیست های محلی MLS را پیدا کنید.

نقشه ها و ابزارهای دیگر

اینترنت نقشه برداری و موقعیت یابی را بسیار آسان تر کرده است. برای مشاهده هوایی یا تصویر ماهواره ای از یک ملک یا محله ، به maps.live.com یا maps.google.com بروید یا برای دیدن قابلیت پیگیری ویژگی های خاص به سایت walkscore.com بروید. این سایت ها می توانند ایده ای از خواص محله ، انواع سرگرمی ، رستوران ها و سایر امکانات را که در طی مسافت پیاده روی قرار دارند ، در اختیار شما قرار دهند. Maps.Live.com نمای زاویه ای فراهم می کند ، بنابراین می توانید طرف خانه ها و نقشه ها را ببینید. Google نمای خیابان 360 درجه ای را برای برخی از محلات خاص به شما می دهد. اگر شما یکی از این وب سایت های نقشه ماهواره ای را امتحان نکرده اید ، واقعاً باید فقط برای تفریح ​​باشید.

افکار نهایی در مورد استراتژی های اینترنت

اینترنت ابزاری برای تحقیق و بازاریابی بسیار مؤثر برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات است اما جایگزینی برای یک متخصص و با تجربه در زمینه املاک و مستغلات نیست. اینترنت با فعال کردن سریع و آسان گزینه های جستجوی املاک و مستغلات و بازاریابی می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. سایت هایی مانند AgentWorld.com به شما کمک می کنند یک نماینده کارآمد در املاک و مستغلات پیدا کنید که مناسب نیازهای خرید یا فروش شما باشد.

همیشه وقتی استراتژی های اینترنتی در مورد املاک و مستغلات صحبت می شود ، به یاد داشته باشید: دانش بیشتر بهتر است. شما باید از اینترنت استفاده کنید تا پایه دانش خود را بر روی ملک هدف بسازید یا نماینده املاک و مستغلات مورد نیاز خود را پیدا کنید. با این حال ، در اینجا احتیاط زیادی وجود دارد که اینترنت نباید جایگزین حاکمیت و دیدگاه انسانی ، توصیه های متخصص و یا کلیدهای دقت کافی در جهت سرمایه گذاری موفق شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا