دنیای وب

نمودارهای درآمد Paul Lemberg

سودآموز آخرین دوره آموزشی پل لیمبرگ است. لامبرگ طرح های سودآوری را به عنوان یک دوره آموزشی مشابه مسابقات پنجم موفق فرمول یک ایجاد می کند. به نظر می رسد ساختار تا زمانی که نمودارها در 5 ماژول پر از مواد شگفت انگیز ، به همراه یک برنامه پاداش به سود تبدیل شوند ، به علاوه یک برنامه پاداش برای نشان دادن چگونگی ایجاد محصولات جدید است.

در نمودار به سود ، لامبرگ با استفاده از روش های سعی شده و واقعی خود برای افزایش بهره به سرعت سود را افزایش می دهد. لامبرگ به سادگی از پیشرفت متوسط ​​رضایت نداشت. در نمودار سود به شما نشان می دهد که چگونه کسب و کار خود را ضرب کنید و حتی سه بار.

نمودار سود برای صاحبان مشاغل است که می خواهند سود و سود خود را به سرعت افزایش دهند. این یک برنامه بازاریابی سریع و سریع ثروتمند نیست. این در مورد بازاریابی اینترنتی نیست. این به رشد مشاغل منظم و حتی شرکتهای بازاریابی اینترنتی با استفاده از اصول اثبات شده می رسد.

پل لمبرگ یک مشاور بازاریابی اثبات شده است که صدها میلیون دلار سود برای افزایش سود و سود برای مشتریان خود دارد. بهترین کار این است که او از تخصص خود برای یافتن مواردی که برای هر تجارت استفاده می کند استفاده کرد.

این کار را ساده می کند ، و این کمک زیادی می کند. برخلاف بسیاری از چیزهای گیج کننده از بازاریابان اینترنتی ، به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک تجارت واقعی را توسعه دهید.

پل برنامه را در پنج ماژول ترتیب داد:

  1. نمودار سود ناخالص
  2. طرح اهرم مشتری
  3. طرح سرب نامحدود
  4. طرح انتقال فروش
  5. نمودار بهره وری شخصی

به عنوان پاداش ، پل شامل طرح خالق محصول خود برای کمک به شما در یافتن محصولات یا توسعه محصول شخصی خود بود. این عالی است برای کسی که شروع می کند یا باید محصولات را به مجموعه اضافه کند.

لامبرگ می گوید که این دوره “نمودار به سود” براساس اصول فرمول پنجم است. این برنامه از یک دوره DVD به یک دوره 10 هفته ای بازسازی می شود.

من به صورت عمیق به فرمول پنج نگاه کردم و به عنوان یک دانشجوی لمبرگ می توانم به قدرت ایده های او اعتقاد داشته باشم تا به شما در رشد کسب و کار کمک کند و سود خود را با استفاده از ایده های عقل سلیم که بیشتر مردم از آن چشم پوشی می کنند ، افزایش دهد. نکته جالب این است که تماشا کنید که چگونه طرح های مختلف با هم تعامل دارند تا رشد شما را دو برابر کنند ، بنابراین یک پیشرفت 10 درصدی در هر یک از پنج حوزه ، شما را برای پیشرفت 50٪ ، اما بهبود 60٪ به دست نمی آورد. به عنوان یک امتیاز عملکرد عالی به آن فکر کنید.

این آموزش بیش از سایرین به مشاغل موجود کمک خواهد کرد. اگر شغلی دارید که درآمد کسب می کند ، واقعاً باید این دوره را طی کنید. اگر وقت ندارید ، مدیر بازاریابی خود را ارسال کنید. این مانند همه چیزهایی است که شما باید فقط در 10 هفته از یک دوره MBA کسب کرده باشید.

بررسیهای بیشتری درباره نمودار درآمد کسب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا