دنیای وب

نمودارهای میلیونر اینترنتی

من ممکن است فقط به لیست های زیادی برای بازاریابی اینترنتی تعلق داشته باشم ، اما به نظر می رسد پس از عرضه یک محصول جدید در حال حاضر با پیشنهادات اغراق آمیز فروش ، محصول جدیدی به نظر می رسد.

من قصد ندارم هر محصول یا بازاریاب اینترنتی را در اینجا خرد کنم ، اما سرریز می کنم10،000 / ماه یا بیشتر دریافت کنید“این پیشنهادات مضحک و توهین به هوش مردم است.

تنها افرادی که این محصولات را با این محصولات طی 30 روز آینده تولید می کنند بازاریابانی هستند که لیست حیواناتی دارند که آنها را هدایت می کند!

من مطمئن هستم که اگر به دنبال فرصت های آنلاین هستید ، گزارش clickbank یا PayPal برای بازاریابان نشان داده شده است – بله ، # حساب ها بسیار چشمگیر است اما حساب های بازیگران اصلی صنعت و بدون مشارکت های مشترک یا دسترسی به لیست آنها ، بسیار بیشتر از توانایی بازاریابان در سراسر کشور است اینترنت

بنابراین ، از این منظر ، آیا هیچ یک از آنها ارزش پول را دارند؟

با کمال تعجب جواب من مثبت است! اما باید اطلاعات دریافتی را دنبال کنید – هیچ اقدامی = نتیجه ای ندارید.

چرا بله – چرا باید برای سیستم بازاریابی اینترنتی هزینه کرد؟

1. شما باید بدانید که کجا را جستجو کنید

2. شما باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید

3- باید تعیین کنید مشورت مشروعیت دارد یا خودپرداز

همه تازه واردان اینترنتی در این دام قرار می گیرند (من هم شامل این مسئله می شوم) ، شما مطمئن نیستید که به دنبال چه چیزی بگردید ، و از مشاوره خوب مطمئن نیستید ، همه چیز را تجزیه و تحلیل می کنید و وقتی تصمیم به عمل می گیرید فکر می کنید افکار شما بهتر از فناوری اثبات شده است. دستورالعمل ها را تا پایان دنبال نکنید.

نتیجه نهایی این است که شما ناموفق هستید ، به نسخه جدید بعدی می روید و از ابتدا شروع می کنید!

اگر شما بودید ، یا آنقدر خوش شانس بودید که قبل از افتادن در دام خودکشی این را بخوانید ، از هر برنامه ای که در نظر دارید ، یک روش آموزشی مهم وجود دارد.

 

طرح ها

با Blueprints به یک وب سایت موفق ، می توانید به راحتی مفهوم را در هر کجا که می خواهید دنبال کنید و تکرار کنید.

بدون آنها به شما گفته می شود که بدون هیچ راهی مشخص برای پیگیری باید انجام دهید و گم خواهید شد.

نقشه های میلیونر اینترنتی Ewen Chia یک طرح دقیق برای تکثیر سایتهای موفق بازاریابی اینترنتی ارائه می دهد.

موارد زیر آسان است و دانستن اینکه روشی را دنبال می کنید که واقعاً م worksثر باشد به شما کمک می کند تا از انشعاب در مسیر اشتباه جلوگیری کنید.

چه Ewen را دنبال کنید و چه بازاریاب دیگری ، مطمئن شوید که Blueprints را در یک سایت پین شده دریافت کرده اید و نه به طور پیش فرض ، این کار را انجام دهید و در این برنامه موفق خواهید شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا