نمودارها کدامند؟

[ad_1]

هنگامی که نوبت به بازاریابی و تبلیغ کلمه در مورد تجارت شما می رسد استفاده از هر جنبه ممکن ارتباطی برای انتقال اطلاعاتی که در اختیار داریم بسیار مهم است. اینفوگرافیک ابزاری است که برای تجسم اطلاعات برای خوانندگان شما به ساده ترین و درک ترین روش استفاده می شود. به عبارت دیگر هیستوگرام نمودار اطلاعات است. به طور جداگانه هم از اطلاعات و هم از نمودارها قرن ها استفاده می شده است بنابراین برخی از شما ممکن است تعجب کند که چرا این موضوع به عنوان یک موضوع جدید ارائه شده است اما تفاوت در فناوری امروز است.

اینترنت با فشار یک دکمه دنیایی از دانش را در اختیار ما قرار می دهد. برای مصرف کنندگان آسان است که بدون درک ارزش واقعی یک شرکت در وب سایت و آمار پیمایش کنند. یکی از دلایل این امر کلاهبرداری است. اینفوگرافیک ها به شرکت ها این فرصت را می دهند تا با ارزش ترین اطلاعات را به مشتریان بدهند و توجه آنها را جلب کرده و به آنها امکان می دهد الگوهای اطلاعات را به وضوح ببینند. بهترین قسمت این است که هیچ گونه حقه بازی در کار نیست … فقط اطلاعاتی که برای تصمیم گیری روشن مصرف کننده نیاز دارند.

نکته مهم در اینفوگرافیک تجزیه اطلاعات پیچیده به واقعیات ساده و آسان است. بهترین نمونه آن نمودارهای 5 روزه هواشناسی است. ظرف دو ثانیه خواننده می تواند پنج روز آینده را با درجه حرارت و احتمال بارش ترسیم کند. این اطلاعات واضح و دقیق است که توسط یک منبع مهم ارائه شده است. ارائه دهندگان خدمات آب و هوا از جزئیات داده های خود برای راحتی بینندگان خود استفاده می کنند اما همچنین توضیحات دقیق تری را در پیش بینی های خود ارائه می دهند.

مشاغل می توانند با انتخاب نمودار مناسب برای تقسیم اطلاعات ارزشمند برای مشتریان هدف خود از این اینفوگرافیک ها بهره مند شوند. برای نمایش اطلاعاتی که منتقل می کنید به بهترین حالت تجسم نیاز دارید و ممکن است بخواهید گزینه انتخاب اینفوگرافیک تعاملی را در نظر بگیرید. در اینجا برخی از اصول لازم برای یادآوری قبل از ایجاد اینفوگرافیک آورده شده است.

عناصر اساسی

  • تهیه روش منهای اطلاعات – با تهیه نمودار برای پایان نامه ها خوانندگان فقط به اطلاعات و نه به روش یا منابع نحوه استخراج داده ها نیاز دارند.
  • تعداد زیادی اعداد را در یک فضای کوچک ارائه دهید – ممکن است بخواهید طیف گسترده ای را نمایش دهید تا خواننده بتواند ارزش کار شما را به وضوح ببیند.
  • داده های مربوط به چندین سطح از جزئیات داده ها را ارائه دهید – این شامل طیف وسیعی از داده ها از بازبینی گسترده تا داده های ریز ساختار می شود اما محدود نمی شود.
  • جذابیت بصری ارائه دهید – این به بیننده اجازه می دهد تا به راحتی بدون زحمت و بدون زحمت داده های ارائه شده را رمزگشایی کند.

هیچ گرافی برابر ایجاد نمی شود. بسیار مهم است که تجارت خود را با بهترین نیت مشتریان خود پایه گذاری کنید و ارزشی را برای آنها فراهم کنید که برای آنها جالب و مفید باشد و در درجه اول تجارت خود را حفظ کنید. بنابراین چه از نمودارها نمودارها جدول ها نقشه ها لیست ها یا نمودارها استفاده کنید برای اجرای موثر آنها وقت بگذارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا