دنیای وب

نمودارها کدامند؟

هنگامی که نوبت به بازاریابی و تبلیغ کلمه در مورد تجارت شما می رسد ، استفاده از هر جنبه ممکن ارتباطی برای انتقال اطلاعاتی که در اختیار داریم بسیار مهم است. اینفوگرافیک ابزاری است که برای تجسم اطلاعات برای خوانندگان شما به ساده ترین و درک ترین روش استفاده می شود. به عبارت دیگر ، هیستوگرام نمودار اطلاعات است. به طور جداگانه ، هم از اطلاعات و هم از نمودارها قرن ها استفاده می شده است ، بنابراین برخی از شما ممکن است تعجب کند که چرا این موضوع به عنوان یک موضوع جدید ارائه شده است ، اما تفاوت در فناوری امروز است.

اینترنت با فشار یک دکمه ، دنیایی از دانش را در اختیار ما قرار می دهد. برای مصرف کنندگان آسان است که بدون درک ارزش واقعی یک شرکت در وب سایت و آمار پیمایش کنند. یکی از دلایل این امر کلاهبرداری است. اینفوگرافیک ها به شرکت ها این فرصت را می دهند تا با ارزش ترین اطلاعات را به مشتریان بدهند و توجه آنها را جلب کرده و به آنها امکان می دهد الگوهای اطلاعات را به وضوح ببینند. بهترین قسمت این است که هیچ گونه حقه بازی در کار نیست … فقط اطلاعاتی که برای تصمیم گیری روشن مصرف کننده نیاز دارند.

نکته مهم در اینفوگرافیک تجزیه اطلاعات پیچیده به واقعیات ساده و آسان است. بهترین نمونه آن نمودارهای 5 روزه هواشناسی است. ظرف دو ثانیه ، خواننده می تواند پنج روز آینده را با درجه حرارت و احتمال بارش ترسیم کند. این اطلاعات واضح و دقیق است که توسط یک منبع مهم ارائه شده است. ارائه دهندگان خدمات آب و هوا از جزئیات داده های خود برای راحتی بینندگان خود استفاده می کنند ، اما همچنین توضیحات دقیق تری را در پیش بینی های خود ارائه می دهند.

مشاغل می توانند با انتخاب نمودار مناسب برای تقسیم اطلاعات ارزشمند برای مشتریان هدف خود ، از این اینفوگرافیک ها بهره مند شوند. برای نمایش اطلاعاتی که منتقل می کنید ، به بهترین حالت تجسم نیاز دارید و ممکن است بخواهید گزینه انتخاب اینفوگرافیک تعاملی را در نظر بگیرید. در اینجا برخی از اصول لازم برای یادآوری قبل از ایجاد اینفوگرافیک آورده شده است.

عناصر اساسی

  • تهیه روش منهای اطلاعات – با تهیه نمودار برای پایان نامه ها ، خوانندگان فقط به اطلاعات و نه به روش یا منابع نحوه استخراج داده ها نیاز دارند.
  • تعداد زیادی اعداد را در یک فضای کوچک ارائه دهید – ممکن است بخواهید طیف گسترده ای را نمایش دهید تا خواننده بتواند ارزش کار شما را به وضوح ببیند.
  • داده های مربوط به چندین سطح از جزئیات داده ها را ارائه دهید – این شامل طیف وسیعی از داده ها از بازبینی گسترده تا داده های ریز ساختار می شود ، اما محدود نمی شود.
  • جذابیت بصری ارائه دهید – این به بیننده اجازه می دهد تا به راحتی ، بدون زحمت و بدون زحمت داده های ارائه شده را رمزگشایی کند.

هیچ گرافی برابر ایجاد نمی شود. بسیار مهم است که تجارت خود را با بهترین نیت مشتریان خود پایه گذاری کنید و ارزشی را برای آنها فراهم کنید که برای آنها جالب و مفید باشد و در درجه اول تجارت خود را حفظ کنید. بنابراین ، چه از نمودارها ، نمودارها ، جدول ها ، نقشه ها ، لیست ها یا نمودارها استفاده کنید ، برای اجرای موثر آنها وقت بگذارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا