دنیای وب

نوشتن برای SEO: 2 راه برای کسب درآمد برای نوشتن مقالات از خانه که می توانید امروز شروع کنید

من از سال 1993 به عنوان نویسنده مستقل کار کردم. در سال 2007 ، من شروع به ارائه محتوای سئو به مشتریان کردم – و کار خودم را شروع کردم. این مکان برای نوشتن فناوری سودآورترین بخش تجارت من شد ، بنابراین من یک شرکت کامل نوشتن SEO را در سال 2008 ایجاد کردم.

برای نوشتن پول “نوشتن برای سئو” دو روش وجود دارد. راه اول ارائه خدمات به مشتریان است ؛ گزینه دوم تهیه محتوا برای آنچه می توانم به سایت های “نوشتن به پرداخت” بنامم.

نوشتن محتوای سئو برای نوشتن سایت برای پرداخت

مهمترین مزیت تهیه محتوا برای سایتهایی مانند Examiner ، AssociatedContent ، HubPages و eHow و دیگران این است که شما نیازی به جستجوی مشتری ندارید.

معمولاً فقط باید در آنجا یک حساب کاربری ایجاد کنید و یا یک برنامه را پر کنید. در صورت تأیید ، شروع به نوشتن و پرداخت کنید. بیشتر افراد براساس عملکرد محتوای شما پرداخت می کنند (برای مثال ، هر بار که شخصی روی مقاله شما کلیک می کند و آن را می خواند ، حقوق می گیرید).

نکته منفی این است که ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانید درآمد مناسبی کسب کنید (در صورت وجود). صعود این است که اگر در مکانی گرم مانند سرگرمی یا فناوری قرار دارید ، می توانید درآمد زیادی کسب کنید. برخی از افراد مستقل در سایت هایی مانند Examiner سالانه شش عدد کسب می کنند. بنابراین ، می توانید برای نوشتن چنین سایت هایی به صورت تمام وقت یا حداقل نیمه وقت بنویسید.

اما در تجربه من ، پول واقعی نوشته شده برای SEO خدمات شرکتی است. من این را مستقیماً می دانم. وقتی برای اولین بار در سال 2007 شروع کردم ، دو ماه اول آنقدر شلوغ شدم که مجبور شدم مترجمان آزاد دیگری را استخدام کنم تا به من کمک کنند. جوانب مثبت و منفی پیروی از این راه را دنبال کنید.

نوشتن برای SEO: ارائه خدمات به شرکت ها

لبه برش: امکانات مشتری بی حد و حصر است. در نوشتن جستجوگرها ، مشتریان مجموعه ای از صاحبان وب سایت های شخصی (به عنوان مثال ، کارآفرینان انفرادی در اینترنت) را به شرکت های Fortune 500 هدایت می کنند ، تنها کاری که باید انجام دهید پیدا کردن یک استراتژی بازاریابی برای جابجایی آنهاست که این امر من را به سمت اولین کلاهبرداران من سوق می دهد.

Con: بسیاری از نویسندگان مستقل سئو مهارت های بازاریابی ضعیفی دارند. بنابراین ، آنها پیدا کردن مشکل برای زمین مشتری. خوشبختانه ، این ترفند به راحتی قابل شکست است.

لبه برش: نوشتن مطالب داغ SEO! چقدر گرم است؟ مطالعه ای در سال 2012 توسط Shareaholic نشان داد كه متخصصان “SEO” در عنوان یا توضیحات خود در LinkedIn فقط 12 ماه 112٪ رشد داشته اند ؛ و لیست های شغلی با “SEO” در این سایت باعث شده تا 1900٪ سایت شغلی محبوب خود را افزایش دهند. از سال 2006.

بنابراین یک نیاز وجود دارد.

Con: یادگیری قیمت گذاری مقاله نوشتن برای بسیاری از مبتدیان دشوار است زیرا نرخ نوشتن سئو همه کاره است. با این حال ، این یک احمق آسان برای تسخیر با حق مراجعه به منبع برای اطلاعات است.

لبه برش: شما می توانید به عنوان نویسنده سئو درآمد زیادی کسب کنید ، به خصوص اگر تصمیم به کار آزاد دارید. چقدر

طبق نظرسنجی انجام شده توسط رابرت هاف در سال 2012 ، یکی از بزرگترین آژانس های استخدامی در جهان ، حقوق از اواسط دهه 1940 (45000 دلار) تا چیزی بیش از 90،000 دلار در سال بود. به طور خاص ، این مطالعه نشان داد که:

وی ادامه داد: نویسندگان محتوای وب با پنج سال یا بیشتر تجربه می توانند محدوده حقوق و دستمزد بین 60،500 تا 90،750 دلار را انتظار داشته باشند ، در حالی که افراد با تجربه کمتر از پنج سال باید چیزی را در محدوده 45.250 و 66.250 دلار دریافت کنند. “

یک واقعیت فواید نوشتن برای سئو

وقتی یاد می گیرید که چگونه محتوای SEO را بنویسید ، چیزی که واقعاً یاد می گیرید نحوه خرید اینترنتی است. برای کسب درآمد می توانید از این مهارت استفاده کنید تا هر چیزی را که می خواهید بصورت آنلاین بازاریابی کنید.

به عنوان مثال ، به محض یادگیری چگونگی نوشتن برای SEO ، شروع به فروش بیشتر کتابهای الکترونیکی خود کردم ، بیشتر در کلاس های نوشتن آزاد شرکت کردم و محصولات وابسته آنها را فروختم. این بدان دلیل است که من قوانین یک بازی بازاریابی اینترنتی را می دانستم.

این برای من بزرگترین فایده برای تبدیل شدن به یک نویسنده سئو بود زیرا من اینقدر جریان درآمد ایجاد کردم بنابراین نیازی نیست که برای کسب درآمد به یک راه اعتماد کنم. و ، من می توانم در هر نقطه ای از جهان کار کنم ، این همان کاری است که من انجام می دهم – زیاد!

شما همچنین می توانید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا