دنیای وب

نوشتن بهینه سازی موتور جستجو – نحوه نوشتن مقالات دوستانه موتور جستجو

هنگام مدیریت یک تجارت آنلاین ، برای شما بسیار مهم است که مطمئن باشید موتورهای جستجو متوجه وب سایت شما خواهند شد. برای جذب ترافیک بیشتر به این موتورها نیاز دارید تا رتبه خود را بهتر (ترجیحاً بالاتر از نزدیکترین رقبای خود) تنظیم کنید. یکی از بهترین راهها برای این کار نوشتن مقالات SEO است که می توانید در وب سایت خود و کمپین بازاریابی خود استفاده کنید.

در اینجا نحوه نوشتن مقالات دوستانه موتور جستجو آورده شده است:

1. ابتدا در مورد نوشتن مقاله سئو بخوانید و تکنیک های SEO کلاه سفید را که برای موتورهای جستجوگر غول پذیرفته شده است ، درک کنید. در حال حاضر ، بسیاری از کتاب های الکترونیکی و خبرنامه وجود دارد که می توانید از آنها بهره مند شوید. همچنین برنامه های آموزشی و سمینارهایی ارائه شده است که توسط کتاب تخصصی SEO ارائه شده است. زمان مناسب را پیدا کنید زیرا مطمئناً نکات و تکنیکهای مفیدی را به دست خواهید آورد.

2. کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید. قبل از نوشتن مقالات خود ، باید کلمات کلیدی و موارد ثانویه را که هدف آنها قرار دهید تعریف کنید. این فرآیند را با ابزار Keyword Opportunities آسانتر کنید. کلمات کلیدی بسیار پرطرفدار را هدف قرار دهید یا آن دسته از مشتریان بالقوه معمولاً هنگام جستجوی اطلاعات مربوط به آنچه می فروشید ، از آنها استفاده می کنند.

3. در مورد زوایای جالب بحث کنید. کلمات کلیدی مورد نظر شما ایده کاملی از بهترین مباحث مورد بحث را به شما می دهد. برای جذاب تر کردن مقالات خود ، مطمئن شوید که زوایای جالبی را هدف قرار می دهید. به عنوان مثال ، اگر عبارت “جاروبرقی” را هدف قرار دهید ، بهتر است به جای نوشتن در مورد تاریخچه این محصولات ، بررسی محصولات را برای بهترین جاروبرقی ها بنویسید. همانطور که می بینید ، اگر اطلاعات مفیدی را در اختیار خوانندگان خود قرار دهید ، آنها به احتمال زیاد مقالات شما را تا انتها خواهند خواند.

4- مقالات خود را بنویسید. همانطور که می خواهید هنگام ایجاد مقاله معمولی بنویسید. خوانندگان خود را همیشه در ذهن داشته باشید و برای تعالی تلاش کنید. اطمینان حاصل کنید که مقاله های شما بسیار مفید هستند – آنها باید شامل تمام پاسخ سؤالاتی باشند که ممکن است خوانندگان شما داشته باشند و اطلاعات مفیدی که این افراد می توانند برای حل مشکلات خود یا رسیدن به اهداف خود استفاده کنند. مقالات شما باید به خوبی نوشته شود این باید عاری از انواع خطا باشد و درک آن آسان باشد.

5- کلمات کلیدی را وارد کنید. مرحله بعدی شامل کلمات کلیدی مرتبط است. بسیار مهم است که کلمه کلیدی را در عنوان ها و اولین جمله ی مقاله خود قرار دهید (ترجیحاً 90 حرف اول شما). سپس در تمام پاراگرافها یا یک بار در هر 100 کلمه کلمه کلیدی را وارد کنید. همین کار را با کلمات کلیدی ثانویه خود انجام دهید. در مرحله بعد ، اطمینان حاصل کنید که تراکم کلمه کلیدی برای هر اصطلاح / عبارتی که هدف آن است 2٪ یا کمتر باشد.

6. مقالات خود را بررسی کنید. آخرین مرحله بررسی مقالات خود است. بهتر است حداقل یک روز پس از نوشتن آن را مرور کنید تا هدفمندتر شود. آن را با صدای بلند بخوانید. خطاهای دستوری و هجی و علائم نگارشی را از بین ببرید. جملات و جملات خود را در صورت لزوم بهبود بخشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا