دنیای وب

نوکیا E63 – فقط یک ابزار حرفه ای است

به دلیل نیاز امروز جامعه تکنوکرات ، نوکیا تلفن همراه جدید E63 خود را روانه بازار کرد. این تلفن تمام نیازهای حرفه ای هر کس را پوشش می دهد زیرا یک گوشی هوشمند با یک بسته حرفه ای کامل است. در نتیجه ، یک متخصص می تواند حتی از طریق سیستم رایانه ای خود بدون اتصال به اینترنت به داده ها و اطلاعات ارزشمند دسترسی پیدا کند.

برخی از ویژگی های قابل توجه نوکیا E63:

نوکیا E63 با دوربین دیجیتال 2 مگاپیکسلی همراه با فلش همراه است.

این تلفن همراه شامل انواع مختلفی از حسابهای ایمیل شرکتی و شخصی مانند حسابهای SMTP ، Microsoft Exchange ، POP3 و IMAP است. پیام رسانی فوری توسط MMS و SMS نیز پشتیبانی می شود.

پخش کننده داخلی MP3 نوکیا E63 از فایل های موسیقی eAAA + ، H.263 ، MP4 ، AAC + ، H.264 ، AAC و MP3 پشتیبانی می کند و کیفیت موسیقی عالی را به شما می دهد.

نوکیا E63 به شما امکاناتی مانند WAP 2.0 / xHTML SMS ، WAP ، برنامه های JAVA ، MSN Messenger ، آنتن داخلی ، قابلیت پست صوتی ، ایمیل ، مرورگر اینترنت HTML (PocketIE) و ایمیل تلفن همراه را ارائه می دهد که دسترسی سریع به تجارت را برای هر کاری فراهم می کند.

نرم افزار Quick Excel ، Quick Point و Quick word در Nokia E63 افراد حرفه ای را قادر می سازد اسناد Excel ، اسناد Microsoft PowerPoint و اسناد Microsoft Word را در همان تلفن ویرایش و مشاهده کنند.

در این تلفن ، می توانید از مشاهده ایمیل شخصی ، عکس دوستان و میانبر به وب یا وبلاگ دلخواه به داده های اینترانت ، قرارها و پیام های نامه شرکت بروید.

پرونده های موجود در Nokia E63 به OVI مجهز شده اند ، به این معنی که یک متخصص می تواند به داده های سیستم رایانه ای که به اینترنت متصل نیست دسترسی پیدا کند.

بارگیری سریعتر و انتقال پرونده و انتقال سریع و سریع داده ها دیگر دیگر مشکلی ندارند. با تشکر از تکنولوژی داخلی مانند اتصال شبکه EDGE Class 32 نوکیا E63 ، که به شما نسبت به سایر تلفن ها برتری می بخشد.

فناوری بلوتوث آن به شما کمک می کند تا با سایر ابزارها و دستگاه های سازگار با بلوتوث مانند لپ تاپ ، PDA ، چاپگرهای رنگی و مواردی از این دست ارتباط برقرار کنید.

تلفن همراه نوکیا E63 جدید دارای 128 مگابایت SDRAM و 110 مگابایت حافظه داخلی مشترک است که از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند و تا 8 گیگابایت قابل افزایش است. این به حرفه ای ها کمک می کند تا مقدار زیادی داده و اطلاعات را ذخیره کنند.

تمام آنچه گفته شد و انجام شد ، نوکیا E63 یک وسیله هوشمند است که تمام نیازهای یک حرفه ای را برآورده می کند. این نیز با هزینه بسیار مناسب در دسترس است. اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید ، هیچ چیز بهتر از Nokia E63 نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا