دنیای وب

نویسنده: کتاب شما قسمت شماست


با آنچه دارید شروع کنید. صدها بار آن را شنیده اید. اما به چه معنا است؟ شما این کتاب را منتشر کرده اید و می توانید آن را در آمازون تهیه کنید. تبریک می گویم!
و چطور؟ اکنون لذت و هیجان آغاز می شود.
شما مردم را ترغیب به خرید آن می کنید. شما پیوندی از آمازون به اشتراک گذاشتید. شما یک روز “بارگیری رایگان” برای کتاب الکترونیکی دارید. شما در فیس بوک تبلیغ می کنید. شما در مورد آن می نویسید و ارسال می کنید. می توانید کتاب ایجاد و پیش نمایش کنید و از چند وبلاگ بازدید کنید. شما یک بیانیه مطبوعاتی می نویسید. شما به رسانه ها می روید. شما در یک پادکست ، یا یک سمینار تلویزیونی مشترک می شوید ، یا یک پادکست در مورد یک موضوع کتاب شروع می کنید.
منتظر بمانید تا مردم کتاب را بخرند ، در مورد کتاب صحبت کنند و سپس درآمد زیادی کسب کنند. اوت
فروش کتاب در حال رونق است – حداقل برای سه ماه. پس می دانید بعد از 90 روز چه اتفاقی می افتد؟
در دسترس نیست.
شما از فشار دادن کتابهایتان خسته و خسته شده اید. مخزن فروش را کلیک کرده و متوقف کنید. این همه زحمت به شما سپرده شده است.
به همین دلیل نویسندگان به اندازه کافی خوب نیستند. شما باید نویسنده باشید. اگر می خواهید در مشارکت موفقیت کسب کنید به بیش از sanjila نیاز دارید.
شما در هر مبحث کتاب خود متخصص هستید. شما نباید فقط به یک نفر که کتاب می فروشد محدود شود. شما مدیرعامل شرکت مدیریت اطلاعات خود هستید.
یک نویسنده ، آموزش ، کتاب کار ، کتاب صوتی ، آموزش خانگی ، مجموعه سخنرانی ها و حتی محصولات “مارک” مانند تی شرت ، دفتر خاطرات ، کوله پشتی یا حتی کیف پول موبایل ایجاد می کند. این همان چیزی است که ما آن را “پسوند خط تولید” می نامیم.
مانند یک کارآفرین فکر کنید – نه مانند یک نویسنده. مطمئناً ، شما می توانید در اتاق پشتی کتاب و کتاب بفروشید. اما نمی توانید از یک مدل تجاری استفاده کنید که بتواند با این کتاب کار کند.

شما می توانید یک کنفرانس یا کنفرانس سالانه با موضوع کتاب خود برگزار کنید.
شما می توانید یک تاج فروش کامل ایجاد کنید و درسهای ویدیویی / صوتی را به سطوح مختلف یادگیری ارسال کنید. در نظر داشته باشید یک سری مقاله برای کسانی که تازه کار خود را شروع کرده اند ، ارسال کنید و سپس به وسط بروید و به پایان برسید.
می توانید به افراد آموزش دهید و با شرکت ها ارتباط برقرار کنید.
می توانید کتاب های خود را به طور کلی بفروشید.
شما می توانید یک جمع آوری کمک مالی ، نویسنده یا یک شرکت کننده فعال در یک سازمان رسانه ای شوید.
می توانید طرفداران خود را دریافت کرده و برای وبلاگ آنها محتوا تهیه کنید.
زمان بدون پایان. صدها محصول یا راهی وجود دارد که می توانید از کتاب خود ترسیم کنید ، اما باید مانند یک نویسنده فکر کنید. استفاده از منابع ، مهارت ها و توانایی های خود برای تحقیق و ارتقا to سطح بالاتر بسیار مهم است.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا