دنیای وب

نویسنده: یک روش ساده برای بدست آوردن پول زیاد از کتابهای غیر داستانی


به عنوان یک نویسنده ، شما فقط نمی خواهید بنویسید بلکه می خواهید از نوشتن خود درآمد کسب کنید. اگر فقط می خواهید ساده بنویسید اما علاقه ای به کسب درآمد ندارید ، ممکن است این مقاله برای شما مناسب نباشد. با این حال ، اگر می خواهید از طریق نوشتن درآمد کسب کنید ، به خواندن ادامه دهید. اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که ببینید نویسنده می تواند با نوشتن پول کسب کند. فروش کتاب البته یک طرفه است ، اما این تنها راه نیست. همچنین می توانید از طریق بحث ها ، مشاوره ها ، آموزش ها و نتایج ، اوقات خوبی را سپری کنید. نویسندگان غیرداستانی هستند. با این وجود ، روش های زیادی وجود دارد که داستان نویسان می توانند به عنوان شاخه ای از کتاب های خود درآمد کسب کنند. البته در این پست من بیشتر به نویسندگان غیر داستانی پرداخته ام. کتابفروشی ها البته ، کتاب فروشی ها منبع درآمد نویسنده هستند. آمازون یکی از محبوب ترین ها است. اما شما فقط به بیش از یک کتاب در آمازون نیاز دارید. برای افزایش فروش ، باید به لیست های آمازون بروید. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ، از جمله وبلاگ نویسی در مورد کتاب ها ، مصاحبه ها ، بازاریابی مقاله و مقالات در شبکه های اجتماعی. هرچه ثبات بیشتری داشته باشید ، فروش بیشتری نیز به دست می آورید. این یک ریاضی ساده است. مهارت های گفتاری بسیاری از نویسندگان ، از جمله من ، از سخنرانی های ما درآمد زیادی کسب می کنند. دستمزد و دستمزد پرداخت نشده وجود دارد. داوطلب شدن می تواند نتیجه یک برنامه جلسه یا تصمیم برای خواندن کتاب شما ، تأیید وب سایت و حضور در اینترنت باشد ، سپس آنها به شما خواهند آمد. زمان مکالمه دیگر ، مانند یک کتابفروشی محلی ، ممکن است هزینه ای نداشته باشد. فروش کتاب و ارائه خدمات دیگر. پس از آن می توانید صدها یا هزاران دلار در فروشگاه کسب کنید. با این حال ، شما باید در ایجاد خدمات مهارت داشته باشید. این مهارت و زیبایی است. برای یادگیری نحوه انجام این کار وقت بگذارید و دیگر نیازی به تعجب نیست که چگونه دوباره می توانید درآمد کسب کنید. شما به نظر خود به عنوان نویسنده قدرت و نفوذ خود نیاز دارید. این را به سود خود استفاده کن. بگذارید بگوییم شما در مورد تیم سازی می نویسید و رئیس یک شرکت در حال خواندن کتاب شما به دلیل نیاز به راه حل های تیم سازی است. اگر کتاب شما یک راه حل عالی ارائه می دهد ، در صورت نیاز به اطلاعاتی در مورد خدمات نامزدی شما ، می توانند به شما مراجعه کنند. برای بهبود شانس خود برای گرفتن مصاحبه اولیه ، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما لیستی از خدمات را ارائه می دهد. با کسانی که کتاب شما را می خوانند به عنوان مربی شما به طور خاص به مربیگری های مختلفی دعوت می شوید. فقط ذکر “مربی” یا “مربی زندگی” بندرت باعث خوشحالی مردم از دیدن شما می شود. هرچه نمایه شما بهتر باشد ، بهتر است. از این گذشته ، اگر کسی به مربی ارائه نیاز دارد ، این دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن است.برخی از انواع مربیان عبارتند از:

معلم امور مالی

مربی عملکرد

مربی عملکرد

نویسنده یک معلم است

مربی اجرایی

مربی بهداشت

وقت بگذارید تا مهارت های خود را به خوبی تعریف کنید. پاسخ های بیشتری خواهید گرفت اطلاعات محصول اطلاعات محصول می تواند در مدت زمان طولانی مفید باشد. اگر هنوز یک محصول اطلاعاتی با توجه به موضوع کتاب خود ایجاد نکرده اید ، این ممکن است اولین زمینه برای افزایش درآمد شما باشد. است؛ مواقع هیجان انگیزی وجود دارد که نویسندگان با نوشتن امرار معاش می کنند. من سالهاست که این کار را انجام می دهم. برای هر نویسنده ای که می گوید نمی تواند بنویسد ، این به این معنی است که گزینه های زیادی را در نظر نمی گیرند. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. درآمد کسب کنید ، از آن استفاده کنید ، برای نحوه رانندگی و نحوه کار برنامه ریزی کنید.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا