دنیای وب

نکاتی برای اطلاع شما از کجا و چگونگی دریافت اسید سولفوریک

H2SO4 یک ماده شیمیایی بسیار خطرناک است و به همین دلیل پیدا کردن مکانی برای فروش آن بسیار دشوار است. برخلاف موارد روزمره که می توانید به راحتی در هر مکانی بخرید ، اسید سولفوریک در صورت عدم استفاده صحیح مشکلات زیادی را به وجود می آورد و به همین دلیل باید با محدودیت های قانونی که با خرید یک اسید همراه است را بدانید.

فروش اسید سولفوریک توسط سازمان ملل ، به طور خاص کنوانسیون سازمان ملل متحد در مورد قاچاق غیرقانونی مواد مخدر و مواد روانگردان از سال 1988 کنترل می شود. این اسید به عنوان یکی از مواد شیمیایی که اغلب در ساخت غیرقانونی مواد روانگردان و مواد مخدر مورد استفاده قرار می گیرد ، ذکر شده است. به همین دلیل دانستن نحوه خرید اسید سولفوریک کار بسیار سختی خواهد بود. همچنین در ایالات متحده ، تولید و فروش مواد شیمیایی توسط DEA تحت نظارت و دقت مورد بررسی قرار می گیرد.

در میان همه این محدودیت ها ، اسید سولفوریک یک ماده شیمیایی بسیار مهم است. ممنوعیت مصرف اسید در بسیاری از صنایع از جمله کشاورزی ، صنعتی و سایر صنایع فلج می شود. ذکر آزمایشگاه هایی که در تحقیقات خود از اسید استفاده می کنند و صنعت خودرو که از این ماده شیمیایی برای آزمایش و تحلیل باتری های خودرو استفاده می کند ، نیست. با این حال ، حتی با این استفاده ها ، هنوز هم نمی توانید اسید را به راحتی و به خصوص در فرم خالص آن به راحتی خریداری کنید.

معمولاً آنچه در بازار با محدودیت های بسیار سبک تر به فروش می رسد فقط محصولاتی است که حاوی مقداری اسید سولفوریک هستند. در شکل خالص آن ، خرید آن بسیار دشوار است. در سال 2007 ، برخی از فروشگاه های آنلاین وجود داشتند که نود و نه محلول اسید را می فروشند. اما با تمام ترس از تروریسم و ​​با توجه به پتانسیل شیمیایی به عنوان ماده تشکیل دهنده مواد منفجره ، اکنون یافتن فروشگاهی که اسید را به صورت خالص و قانونی از آن بفروشد ، دشوار است.

اما هرچه این گفته می رود ، اگر اراده ای وجود داشته باشد ، راهی وجود دارد. اسید سولفوریک هنوز هم می تواند از محصولاتی استفاده شود که از اسید استفاده می کنند. به این ترتیب ، هنوز هم می توانید اسید را به صورت خالص آن دریافت کنید بدون اینکه از عوارض قانون نگران باشید. در اینجا لیستی از منابع که می توانید اسید دریافت کنید:

1. اسید باتری حاوی ماده شیمیایی است. اگر می دانید چگونه می توانید اسید را از این باتری ها استخراج کنید. شما می توانید به یک فروشگاه باتری بروید و سؤال کنید که آیا می توانید در مورد باتریهای اسید / سرب صحبت کنید.

2. دریچه بازکن مایع که می توانید از دستگاه ها خریداری کنید ، حاوی اسید نیز باشد. بسته به مارک ، سطح تمرکز نیز متفاوت است. این نوع مایع زهکشی در ظروف پلاستیکی قرار داده شده در یک کیسه پلاستیکی سنگین قرار می گیرد.

3. بیشتر مواد شیمیایی حاوی تصاویر حاوی غلظت چهل و هشت درصد است. با این حال ، بسیار گرانتر از دریچه بازکن است.

4- همچنین می توانید به یک شیمیدان صنعتی بروید و سؤال کنید که آیا می توانید مقداری مواد شیمیایی بخرید یا خیر. همچنین می توانید به یک شیمیدان داروسازی نزدیک شوید. آنها هر دو در کار خود از مواد شیمیایی استفاده می کنند. آنها ممکن است برخی از آنها را به شما پس انداز.

5. در آخر ، راحت ترین گزینه اما به همان اندازه دشوار یافتن یک خرده فروش اسید سولفوریک قانونی است. این افراد تصویب قانونی دارند و می توانند بدون درگیری با قانون به شما در رفع مشکلاتتان کمک کنند. با این حال ، یافتن این خرده فروشان بسیار آسان است.

به همان اندازه که شما نیاز به استفاده از اسید سولفوریک دارید و به همان اندازه که از چگونگی مقررات متنفر هستید ، خرید مواد شیمیایی را برای شما دشوار کرده است ، بدون این که تمام فرآیندهای شیمیایی خسته کننده را فقط برای استخراج اسید انجام دهید ، لازم است بدانید که این آیین نامه ها برای حفظ امنیت افراد ایجاد شده اند ، زیرا در پایان روز شما به یاد داشته باشید که مواد شیمیایی برای زندگی افراد بسیار خطرناک و خطرناک است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا